Polvistuminen
Moi miehet!
Kertokaas nyt lopullinen totuus, miksi niin monet miehet - suihinottoa halutessaan - haluavat sen tapahtuvan asennossa, jossa nainen on polvillaan lattialla miehen seisoessa edessä kuin joku kuningas, jota vaikutelmaa vielä vahvistaa, kun nostetaan ne kädet lanteille ja katsotaan jämäkän oloisesti alaspäin (naista silmiin) ja/tai otetaan päästä kiinni?
N29
Kommentit (32)
Itsehän sinä sen selitit, mutta jostain syystä et hiffannut.
Kyseisessä asennossa nainen on alamainen kuninkaan edessä ja alistuu hyväksikäytettäväksi. Jokainen polvistunut nainen tietää paikkansa eikä ole feminismin pilaama.
Se on kaikkein nautinnollisin asento kun nainen menee polvilleen ja osoittaa alistumisensa ottamalla mieheltään suihin.
Sanokaa mitä sanotte mutta on myös naisia jotka nauttivat alistuvassa asemassa olemisesta
Miehet pitää sitkeästi alistamisesta kiinni kaikin keinoin kuin se olisi heidän keksintö tai omaisuuttaan
Huonolla itsetunnolla varustetut miehet haluaa palvontaa, hyvällä itsetunnolla varustetut on sitten normaaleja.
Parempi asento on nainen sängyllä selällään, pää laidan yli ja niska mutkalla. Kalu menee syvemmälle ja naisen kurkkulimat pääsevät virtaamaan vuolaammin. Asento on paljon alistavampi kuin polvillaan, koska siinä pääsee piiskaamaan/dildottamaan p..luakin samalla. Polvillaan on amatöörien asento.
Menen mieheni eteen polville ja otan munan suuhun. Toisella kädellä runkkaan edestakaisin vartta toisen käden ollessa välilihalla. Sitten laitan sormen peräaukolle, pikku hiljaa työnnän sen reikään. Mieheni ottaa takatukasta kiinni ja nussii rajusti suuhuni. Melko nopeasti tunnen sormeni ympärillä olevan peräaukon rytmikkäät supistelut. Sitten hän laukeaa voimalla suuhuni ja kurkkuun nytkien ja muristen. Nielen ja puristelen sen jälkeen viimmeiset pisarat munasta ja nuolen vielä puhtaaksi. Sitten onkin minun vuoro saada kielihoitoa.
Ei noi asennot sitä tarkoita että nainen olisi muuten alistetussa asemassa. Sitä tekee hyväitsetuntoiset naiset jotka tietää mistä nauttii.
M40
Olen nainen ja olen ihan mielellään tuossa asennossa, kun mies siitä kerran tykkää. Voi olla, että se on jonkun mielestä alistavaa, mutta en itse sitä koe samalla tavalla. Joskus kun mies purkautuu voimalla suuhun, niin tuossa asennossa menee herkästi suoraan nieluun spermaa. Silloin en pysty ihan kaikkea loppulastia suuhun ottamaan.
Minua alistuminen kiihottaa, joten polvistun mielelläni miehen eteen kun otan suuhun. Onneksi jalkani ovat vielä ehjät ja pystyn polvistumaan vaivattomasti.
Mies 62v
Vierailija kirjoitti:
Minua alistuminen kiihottaa, joten polvistun mielelläni miehen eteen kun otan suuhun. Onneksi jalkani ovat vielä ehjät ja pystyn polvistumaan vaivattomasti.
Mies 62v
Polvisuojat olis hyvät.
Mulla on polvisuojat ihan työnkin puolesta. Ei pieni lumikaan haittaa kun polvistuu ottamaan suuhun. M40
Vierailija kirjoitti:
Kyseisessä asennossa nainen on alamainen kuninkaan edessä ja alistuu hyväksikäytettäväksi. Jokainen polvistunut nainen tietää paikkansa eikä ole feminismin pilaama.
Femiismin pilaama? Aina tätä samaa potaskaa. Olen feministi, tietysti, mutta polvistun mieheni edessä oikein mieluusti, eikä tee teiukkaakaan! Miksi teksisi, eihän miehellenikää tee tiukkaa nuolla pilluani kun niin haluan.
Mikä ihme siinä feminismissä miiehiä raivostuttaa, eihän tasa-arvo ole mieheiltä pois.
Tykkään todella paljon katsella naisen pyllyä tuosta kuvakulmasta
Polvistun myös vaimoni eteen kun hän seisoo edessäni haaroja levittäen. On myös mahtavaa kun nojaa pöytää vasten ja pyllistää oikeen pillun tyrkylle. Mikäs siinä polviltaan nuolla takaapäin pillua. Mielestäni tässä ei ole mitään alistumista niin kuin ei siinäkään jos nainen polvistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Femiismin pilaama? Aina tätä samaa potaskaa. Olen feministi, tietysti, mutta polvistun mieheni edessä oikein mieluusti, eikä tee teiukkaakaan! Miksi teksisi, eihän miehellenikää tee tiukkaa nuolla pilluani kun niin haluan.
Mikä ihme siinä feminismissä miiehiä raivostuttaa, eihän tasa-arvo ole mieheiltä pois.
Jos kyse olisi tasa-arvosta, niin silloin puhuttaisiin tasa-arvosta. Tasa-arvoinen seksi on tosi mahtavaa, kun kun vuoroin alistutaan ja alistetaan eikä skitsoilla ties minkä asian kanssa kuten feministeillä on tapana.
Toki jos mies tykkää olla suhteessa täysi tossu, niin sitten feministi on varmaan ihan sopiva.
Vain yhden kerran kohdallani on nainen kieltäytynyt polvistumasta suihin otossa. Hän oli puolalainen nainen, joka sanoi polvistuvansa vain kirkossa.
En tiedä, miten tästä saa jotenkin luotua valta-asemaa tai alistamista. Polvistun itsekin nuolemaan naisia ilman sen kummempia alistumisajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Menen mieheni eteen polville ja otan munan suuhun. Toisella kädellä runkkaan edestakaisin vartta toisen käden ollessa välilihalla. Sitten laitan sormen peräaukolle, pikku hiljaa työnnän sen reikään. Mieheni ottaa takatukasta kiinni ja nussii rajusti suuhuni. Melko nopeasti tunnen sormeni ympärillä olevan peräaukon rytmikkäät supistelut. Sitten hän laukeaa voimalla suuhuni ja kurkkuun nytkien ja muristen. Nielen ja puristelen sen jälkeen viimmeiset pisarat munasta ja nuolen vielä puhtaaksi. Sitten onkin minun vuoro saada kielihoitoa.
Vau, tuossa on nainen minun makuuni. Laitteletko peppuun joskus useammankin sormen tai jopa dildoa?
Aika usein tuossa asennossa se polvistunut on aika optimaalisella korkeudella ja asennossa, mitä tulee nautinnon tuottamiseen toiselle. Ei tuota siis ole tehty syyttä suotta jo aikapäiviä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Parempi asento on nainen sängyllä selällään, pää laidan yli ja niska mutkalla. Kalu menee syvemmälle ja naisen kurkkulimat pääsevät virtaamaan vuolaammin. Asento on paljon alistavampi kuin polvillaan, koska siinä pääsee piiskaamaan/dildottamaan p..luakin samalla. Polvillaan on amatöörien asento.
tämä tuntuu hyvältä
Tuohan on se kaikkein parhain asento jossa vastaanottaa Naisen antamaa suuseksiä ;)
Tässä asennossa pystyy kunnolla nartun suuta naimaan...