Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko jollain kokemuksia brava-tissinkasvatus menetelmästä?

Vierailija
01.01.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sitä käyttänyt ja aivan loppusuoralla. Olin aivan rinnaton, nyt vähän muotoja. Tavoitteena oli reilunkokoinen a-kuppi mut siihen en kai pääse, myyjäyritys lupasi että sen saavuttaisin helposti...

Jos nämä saamani rinnat pysyvät, niin ehkä olen tyytyväinen. oman laitteeni uskallan pistää kyllä myyntiin vasta muutaman kuukauden kuluttua; uutenahan se maksaa melkei 2000 euroa ja toiveena olis että tuosta saisi jonkun satasen.

Jos pieni muutos riittää niin kannattaa bravaa kokeilla, onhan se todella luomu-menetelmä. Aika vaivalloinen tosin, yöjuoksut saa melkein unohtaa kun pitää useamman kuukauden putkeen mokomaa värkkiä. kotiäidille sopii kyllä hyvin, koska käytön tulee kestään mieluiten 12-15 h yhteen putkeen.

Vierailija
2/3 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai taisitki mainita että eimitään --> a

voitko suositella ja tunnetko ketään muita kohtalotovereita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asettelen illalla tuollaiset isot kiput rintojen ylle, ne kiinnityvät itsekseen ja tiukka liivi pitää paikallaan. Pikkanen boxi sujautetaan mukaan ja " moottori" päälle. Vehje tekee alipaineen kuppeihin, tissit alkaa samantien pullistua. Kun kupit ottaa pois ovat tissit turvoksissa, turvotus laskee päivän aikana mut hissukseen tissit kasvaa (tahtia pisaran verran päivässä, väittää valmistaja)

Tosiaan olin aivan lattana kun alotin käytön, nyt ehkä AA. Eli paljoa ei kasvua ole tullut, mutta kaikki on plussaa lähtötilanteeseen nähden. Vois kuvitella, että jos olisi valmiiksi AA ja haluais A:n niin sen saisi tuolla aika hyvin.

Kaikilla ei kuulema toimi lainkaan. Valmistajan mukaan max kahden kuppikoon kasvu on mahdollinen, kuvia netissä... itsekin haaveilin b-kupista mutta se jäänee haaveeksi.

Suomessa oli syksyllä reilut sata bravan käyttäjää, myyjän mukaan kaikki tyytyväisiä... uskokoon ken haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan