Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille tullut mieleen kertakaan miksi ihmeessä olette täällä?

Vierailija
12.11.2023 |

Mulle tuli tänään sellainen olo jos keksis jotain järkevää tän palstailun tilalle. Ei ole tällä palstalla enää sellaista antia joka kiinnostaisi, ja tää sivusto takkuilee koko ajan päivityksen jälkeen.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys ja vaatii pohtimista!

Aluksi ihmettelin samaa itsekin, tämä on ihan typerää viiskymppiseltä koulutetulta sivistyneeltä naiselta. Eikö ole muuta tekemistä? 

- Ei ole aina muuta tekemistä kun elää yksin eikä aina eds jaksa olla työpäivän jälkeen tekemisissä muiden kanssa.

- Täällä saa purkaa ketutustaan, kertomalla siitä, se helpottaa vähän. Saa myös vapaasti haukkua työnantajaa ja työkavereita anonyymisti. Siis jotain mitä en sanoisi ääneen kuin ehkä jollekin kaukana asuvalle ystävälleni. Se helpottaa stressiä.

- minulla on niin työpaikalla kuin muutaman tutunkin kanssa se tilanne etten voi sanoa mielipiteitäni oikein mistään, jos sanon se kolahtaa omaan nilkkaan tai joku suuttuu. Mielestäni en tule kuulluksi riittävästi, siksi kirjoitan tänne mielipiteitäni suoraan. 

- edelliseen liittyen Täällä minun ei tarvitse miettiä uskallanko sanoa jotain vai pahoittaako joku taas mielensä. Työpaikalla 8 h päivässä on yhtä teeskentelyä ja teatteria, Täällä sanon mitä ajattelen, fiksusti ja sivistyneesti kuitenkin, ei ole tarve aukoa päätä eikä irvailla muiden kommenteille, sanon vain oman näkemykseni, se riittää.

- on myös vapauttavaa kun olen kirjoittanut joihinkin aloituksiin sellaisia asioita mitä en ikinä kerro kellekään ääneen.

Vierailija
22/26 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsyydentappoa. Ajanvieteharrastusvittuilua seku huvikseen. Naureskelua niille jotka ottaa tän palstan "tosissaan".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan aivot täysin irti työstä. Siihen ei mikään kuratoitu kontentti tai kissavideot yllä. Jos joku vastustaa anglismeja, niin sanotaan sitten siistitty sisältö ja kontentin sijaan. 

Aikani on omaani, eli työnantaja voi syyttää vain itseään. 

yrittäjä 

Vierailija
24/26 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on mukavaa keskustelua monipuolisesti erilaisista aiheista. En kovin hyvin osaa olla ihmisten kanssa ja kaverisuhteiden pitäminen on sen vuoksi niin stressaavaa, etten sellaisia jaksa pitää. Palsta korvaa minulle vapaa-ajan kaverit. 

Täällä voi lukea vain itseä kiinnostavista aiheista ja painaa koko keskustelun raksista pois, jos se kääntyy itseä ärsyttävään suuntaan. Todella itsekästä vuorovaikutustahan tämä on. Mutta minulle todella tärkeä paikka. 

Sama. Itse olen kyllä aina välillä pitänyt palstalakkoa ja muutenkin rajoittanut ruutuaikaa, mutta ei tarvitse kuin pari-kolme päivää olla ilman niin sitä alkaa tuntua, että sekoaa kun ei ole edes tällaista kontaktia muihin ihmisiin ja "juttuseura" puuttuu ihan kokonaan.

Eikä mulla varmasti mitään tärkeää sanottavaa saati annettavaa kenellekään ole, mutta silti tämä tuntuu jotenkin hassullakin tavalla itselle hurjan tärkeältä. Kuten nyt vaikka tämäkin viesti.

Vierailija
25/26 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni ja äitini päättivät tehdä minut. Tai ainakin päättivät harrastaa seksiä. Tai no, ainakin ajautuivat syystä tai toisesta harrastamaan seksiä.

Ja sua tehdessään oikein toivoivat, että lapsi viettää elämänsä/vapaa-aikansa jossain vauvapalstalla..

Vierailija
26/26 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä, kun ei minulla ole ystäviä eikä läheisiä. Mielummin höpöttelisin jonkun kanssa kahvilla, käsivin tapahtumissa, ym. Vuosia tuollaista yksin tehnyt ja kaipaan keskustelua, ajatusten vaihtamista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi