Onko teille tullut mieleen kertakaan miksi ihmeessä olette täällä?
Mulle tuli tänään sellainen olo jos keksis jotain järkevää tän palstailun tilalle. Ei ole tällä palstalla enää sellaista antia joka kiinnostaisi, ja tää sivusto takkuilee koko ajan päivityksen jälkeen.
Kommentit (26)
Suomen sää. Ulkona sataa jäävettä ja on viima. Brrr.
Itsellä lähinnä miksi vitussa oon täällä koko planeetalla, olisi mielummin joku toinen siittiötovereista saanut minun puolesta mennä perille munasoluun
Suunnilleen joka kerta kun olen täällä. Miksi ihmeessä käytän aikaani tähän hidastelevaan palstaan, jossa ihmiset ilkeilevät toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä lähinnä miksi vitussa oon täällä koko planeetalla, olisi mielummin joku toinen siittiötovereista saanut minun puolesta mennä perille munasoluun
Luulin myös, että Ap kysyi, miksi olen täällä maailmassa (vastaus: Jumala jostain syystä loi tänne, koska halusi, että olen täällä, tietysti rakkautensa kohteena, vaikka välillä ihmetyttää :) ). Mutta täällä palstalla on osa ketjuista kiinnostavia ja niitä on laidasta laitaan.
No höh, luulin että kysymys oli siitä, miksi olemme ylipäänsä olemassa... juuri tänään puhuin lapsenssa alkuräjähdyksestä, siitä miten taivaat ja maat oli yhtä ja samaa massaa/ainetta ja sitten ne erotettiin ja elämä tuli vedestä, tai siis tuotiin esiin vedestä
Vierailija kirjoitti:
Oletko kommari, kun tovereista puhut?
Täällä on mukavaa keskustelua monipuolisesti erilaisista aiheista. En kovin hyvin osaa olla ihmisten kanssa ja kaverisuhteiden pitäminen on sen vuoksi niin stressaavaa, etten sellaisia jaksa pitää. Palsta korvaa minulle vapaa-ajan kaverit.
Täällä voi lukea vain itseä kiinnostavista aiheista ja painaa koko keskustelun raksista pois, jos se kääntyy itseä ärsyttävään suuntaan. Todella itsekästä vuorovaikutustahan tämä on. Mutta minulle todella tärkeä paikka.
Isäni ja äitini päättivät tehdä minut. Tai ainakin päättivät harrastaa seksiä. Tai no, ainakin ajautuivat syystä tai toisesta harrastamaan seksiä.
Ihmeellistä yksi kertoo, että palstalla on mukava keskustella ja saman tien joku urvelo alapeukuttaa 😄 mitä jos menisit vaikka muualle mököttämään vai onko alapeukutus sun ainut harrastus?
Vierailija kirjoitti:
Täällä on mukavaa keskustelua monipuolisesti erilaisista aiheista. En kovin hyvin osaa olla ihmisten kanssa ja kaverisuhteiden pitäminen on sen vuoksi niin stressaavaa, etten sellaisia jaksa pitää. Palsta korvaa minulle vapaa-ajan kaverit.
Täällä voi lukea vain itseä kiinnostavista aiheista ja painaa koko keskustelun raksista pois, jos se kääntyy itseä ärsyttävään suuntaan. Todella itsekästä vuorovaikutustahan tämä on. Mutta minulle todella tärkeä paikka.
Suosittelen yrittämään oikeiden ihmissuhteiden rakentamista. Ei täällä kukaan sinua tunne koskaan.
Tänään vaikuttaisi olevan tosi ärhäkkää alapeukuttajaa liikkeella kaikkien palstalaisten ilona
Joo aika urveloa porukkaa pitää taas panostaa fikssuihin harrastuksiin. Suomesta ...venäjältä ja valko-venäjältä sitä fiksuutta ei vaan löydy. piste. Eikä pohjois-koreasta.
Olen täällä ainoastaan töissä kun on hiljaista ja tylsää, juuri nyt, jep. En koskaan vapaa-ajallani. Ei kertaakaan eikä koskaan. Ei saisi rahalla minua olemaan täällä vapaa-ajalla. Joten ihmetelen kaikkia jotka ovat täällä siten, omasta tahdosta vapaa-ajalla. Melkein käy sääliksi moista mutta hei, omat valinnat
Vierailija kirjoitti:
Joo aika urveloa porukkaa pitää taas panostaa fikssuihin harrastuksiin. Suomesta ...venäjältä ja valko-venäjältä sitä fiksuutta ei vaan löydy. piste. Eikä pohjois-koreasta.
Mitä?
Tänne on niin helppo eksyä. Täyttä törinää.
Tulin pitkästä aikaa katsomaan kun on vapaapäivä ja odotan bussia. Ennen kävin useammin ja silloinkin syy oli ajan kuluttaminen kun ei ollut muuta tekemistä, tai ei jaksanut muuta.
Mä muuten luulin otsikon perusteella että täällä olis jotain syvällistä pohdintaa siitä, miksi olemme olemassa tässä maailmassa...
Apina pään sisällä rummuttaa ja hakkaa lautasia yhteen. Sille on pakko tarjota ärsykkeitä. Ja samalla estää keskittyminrn tai työnteko.
En ole löytänyt parempaakaan keskustelupalstaa. Tosin luen välillä iltapäivälehtien sivustoja, matkailusivustoja, katselen Youtubesta musiikkivideoita ja monenmoista muuta.