Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille tullut mieleen kertakaan miksi ihmeessä olette täällä?

Vierailija
12.11.2023 |

Mulle tuli tänään sellainen olo jos keksis jotain järkevää tän palstailun tilalle. Ei ole tällä palstalla enää sellaista antia joka kiinnostaisi, ja tää sivusto takkuilee koko ajan päivityksen jälkeen.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole löytänyt parempaakaan keskustelupalstaa. Tosin luen välillä iltapäivälehtien sivustoja, matkailusivustoja, katselen Youtubesta musiikkivideoita ja monenmoista muuta.

Vierailija
2/26 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen sää. Ulkona sataa jäävettä ja on viima. Brrr.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä lähinnä miksi vitussa oon täällä koko planeetalla, olisi mielummin joku toinen siittiötovereista saanut minun puolesta mennä perille munasoluun

Vierailija
4/26 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen joka kerta kun olen täällä. Miksi ihmeessä käytän aikaani tähän hidastelevaan palstaan, jossa ihmiset ilkeilevät toisilleen.

Vierailija
5/26 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä lähinnä miksi vitussa oon täällä koko planeetalla, olisi mielummin joku toinen siittiötovereista saanut minun puolesta mennä perille munasoluun

Luulin myös, että Ap kysyi, miksi olen täällä maailmassa (vastaus: Jumala jostain syystä loi tänne, koska halusi, että olen täällä, tietysti rakkautensa kohteena, vaikka välillä ihmetyttää :) ). Mutta täällä palstalla on osa ketjuista kiinnostavia ja niitä on laidasta laitaan. 

Vierailija
6/26 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh, luulin että kysymys oli siitä, miksi olemme ylipäänsä olemassa... juuri tänään puhuin lapsenssa alkuräjähdyksestä, siitä miten taivaat ja maat oli yhtä ja samaa massaa/ainetta ja sitten ne erotettiin ja elämä tuli vedestä, tai siis tuotiin esiin vedestä

Vierailija
7/26 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kommari, kun tovereista puhut?

Vierailija
8/26 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kanssa*

Vierailija
9/26 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on mukavaa keskustelua monipuolisesti erilaisista aiheista. En kovin hyvin osaa olla ihmisten kanssa ja kaverisuhteiden pitäminen on sen vuoksi niin stressaavaa, etten sellaisia jaksa pitää. Palsta korvaa minulle vapaa-ajan kaverit. 

Täällä voi lukea vain itseä kiinnostavista aiheista ja painaa koko keskustelun raksista pois, jos se kääntyy itseä ärsyttävään suuntaan. Todella itsekästä vuorovaikutustahan tämä on. Mutta minulle todella tärkeä paikka. 

Vierailija
10/26 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni ja äitini päättivät tehdä minut. Tai ainakin päättivät harrastaa seksiä. Tai no, ainakin ajautuivat syystä tai toisesta harrastamaan seksiä.

Vierailija
11/26 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä yksi kertoo, että palstalla on mukava keskustella ja saman tien joku urvelo alapeukuttaa 😄 mitä jos menisit vaikka muualle mököttämään vai onko alapeukutus sun ainut harrastus?

Vierailija
12/26 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on mukavaa keskustelua monipuolisesti erilaisista aiheista. En kovin hyvin osaa olla ihmisten kanssa ja kaverisuhteiden pitäminen on sen vuoksi niin stressaavaa, etten sellaisia jaksa pitää. Palsta korvaa minulle vapaa-ajan kaverit. 

Täällä voi lukea vain itseä kiinnostavista aiheista ja painaa koko keskustelun raksista pois, jos se kääntyy itseä ärsyttävään suuntaan. Todella itsekästä vuorovaikutustahan tämä on. Mutta minulle todella tärkeä paikka. 

Suosittelen yrittämään oikeiden ihmissuhteiden rakentamista. Ei täällä kukaan sinua tunne koskaan.

Vierailija
13/26 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vaikuttaisi olevan tosi ärhäkkää alapeukuttajaa liikkeella kaikkien palstalaisten ilona

Vierailija
14/26 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aika urveloa porukkaa pitää taas panostaa fikssuihin harrastuksiin. Suomesta ...venäjältä ja valko-venäjältä sitä fiksuutta ei vaan löydy. piste. Eikä pohjois-koreasta.

Vierailija
15/26 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin sitä joka päivä.

Vierailija
16/26 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä ainoastaan töissä kun on hiljaista ja tylsää, juuri nyt, jep. En koskaan vapaa-ajallani. Ei kertaakaan eikä koskaan. Ei saisi rahalla minua olemaan täällä vapaa-ajalla. Joten ihmetelen kaikkia jotka ovat täällä siten, omasta tahdosta vapaa-ajalla. Melkein käy sääliksi moista mutta hei, omat valinnat

Vierailija
17/26 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo aika urveloa porukkaa pitää taas panostaa fikssuihin harrastuksiin. Suomesta ...venäjältä ja valko-venäjältä sitä fiksuutta ei vaan löydy. piste. Eikä pohjois-koreasta.

Mitä? 

Vierailija
18/26 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on niin helppo eksyä. Täyttä törinää.

Vierailija
19/26 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin pitkästä aikaa katsomaan kun on vapaapäivä ja odotan bussia. Ennen kävin useammin ja silloinkin syy oli ajan kuluttaminen kun ei ollut muuta tekemistä, tai ei jaksanut muuta.

Mä muuten luulin otsikon perusteella että täällä olis jotain syvällistä pohdintaa siitä, miksi olemme olemassa tässä maailmassa... 

Vierailija
20/26 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apina pään sisällä rummuttaa ja hakkaa lautasia yhteen. Sille on pakko tarjota ärsykkeitä. Ja samalla estää keskittyminrn tai työnteko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi