Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Yh-äiti Katja, 49, tapaili aluksi itsensä ikäisiä miehiä kiitos tinderin hän tapailee nykyisin vain alle 35-vuotiaita

Vierailija
12.11.2023 |

Ja pelkästään komeita miehiä seksin merkeissä.

On se hienoa naisille nykyisin kun jopa "perusnainen" saa Tinderissä ekana päivänä yli 800 tykkäystä.

Avioeronsa jälkeen Katja, 49, tapaili aluksi itsensä ikäisiä miehiä nyt Katja kertoo ikärajan, jonka on todennut juuri sopivaksi

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009983379.html

Kommentit (148)

Vierailija
121/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas kerran nähdään, kuinka kalakuvat eivät käy vaan miehen profiili päätyy suoraan hylkyyn.

Ilmeisesti nämä naiset etsivät sellaisia miehiä, jotka elävät naisen ehdoilla ja tekevät vain naisen määrittelemiä asioita. Omia kiinnostuksen kohteita ei saa olla, jolleivat ne osu täydellisesti yksi yhteen naisen kiinnostuksen kohteiden kanssa.

Tätä ilmeisesti tarkoitti artikkelissa mainittu lause, että varttuneemmalla iässä "treffiseuraa ei enää tarvitse valita sen perusteella, kenestä tulisi hyvä isä ja puoliso vaan jatkossa ihmissuhteet ovat vain minua itseäni varten, omaksi ilokseni."

Ehkä turn-off on se että nainen yritetään vietellä niillä kala- ja hirventappokuvilla? Ehkä nainen ei halua kuulla kuinka mies nylki kalan tai hirven, vaikka muuten onkin ihan ok että mies toteuttaa itseään? Ja toisaalta, valtaosa miehistä ei metsästä tai kalasta. Miksi juuri sellainen harrastus pitäisi hyväksyä jos se ei sovi omaan arvomaailmaan? 

Sitäpaitsi tulihan tuolla miehiäkin vastaan, jotka sanoi että "ei vegaaneille". 

Vierailija
122/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaaltaan ilman pelkoa raskaudesta jos ei taudit pelota vai mitä tuossa halutaan kertoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä mopon selkään!

Tulpattomalle löytyy kyllä polkijoita. Ei suomesta sperma ihan heti lopu.

Vierailija
124/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisinko mä joskus jostain valaistuneen vastauksen miksi naisten pitää ilmoittaa näitä tyhjänpäiväisiä uutisiaan someen? Mitä me teemme tiedolla jonkun keski-ikäisen naisen miesmieltymyksistä?

Artikkeleita kirjoitetaan niistä aiheista mitkä myyvät ja tuottavat rahaa. Mikään ei herätä paremmin huomiota, keskustelua ja vihaajia kuin naisen parisuhde- ja seksikäyttäytyminen. 

Vierailija
125/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iäkkäämmät naiset eli +40 vuotiaat on hyviä naisia siksi koska heillä raskauden todennäköisyys on pieni. Katjan kanssa voisin olla sillai ja lapsia en halua.

M32

40 vuotiaalla keskimäärin 5% mahdollisuus kiertoa kohden raskautua. 20 vuotiaalla tämä % on 25. Tiesitkö muuten että voit käydä katkaisemassa piuhasi? 

Vierailija
126/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen tätä irtoseksin tyrkytystä vaikka hivit, kupat ja tippurit jyllää ennätystahtiin. En muutenkaan pidä kuvasta, että ihminen on toiselle vain kertakäyttötuote omia hedonistisia tarpeita varten ja se olisi muka ihan okei. Jutussa myös halveksuttiin kalakuvia ottaneita ja suhtauduttiin ylimielisesti eri tavalla ajatteleviin ihmisiin. Mitä vikaa on terveessä ulkoilmaharrastuksessa? Toinen on sen vilpittömässä mielessä palveluun ladannut esitelläkseen mielenkiinnon kohteitaan. 

Olen itsekin nuorehkona naisena täynnä näitä voimaantuneita vanhoja akkoja, jotka eivät keksi mitään muuta tapaa voimaantua kuin hroilemalla ympäriinsä. Rakentaisi edes ilmalaivan, kouluttautuisi kirurgiksi, treenaisi ultramaratonille, kaataisi hirven.. vaan ei. Aina sitä iänikuista toosan levitystä. Hävettää oikein näin naisena. Mutta eihän häpeääkään tarvitse kenenkään tänä päivänä tuntea koska minä minä. 

Selitä minulle ilman jeesustelua ja moraalipaniikkia miksi hedonismi on itsessään vain huono asia? miksi seksi on automaattisesti häpeä? miksi se kuuluu vain ja ainoastaan parisuhteeseen? miksi nautinto on väärin ja / tai itsekästä?

Vastausta odotellessa...

T: Ekumeenikko

Vierailija
127/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena + 39 olen ihmetellyt, kun nuoremmat on miehet on perään. Miksi ne haluaa keski-ikäisiä naisia, jotka ei välttämättä saa lastakaan? Kyllä niille kaikenlaisia temppuja voisi opettaa, mutta muuten parikymppiset on ihan liian nuoria. 

"Temppuja voisi opettaa"

Sanottaisko nyt näin, että setämiehenä kiinnostaa, että mitä nää sun temput on? Että tykkäätkö imeä munaa ja annatko persettä?

Ne temput on sellasia, että mitä sinä voisit tehdä naiselle, jotta nainen käy ihan villinä ja haluaa sinua entistä kiihkeämmin ja sitä kautta kenties tehdä myös noita mainitsemiasi asioita. 

Vierailija
128/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katjan ALAikäraja on 36. Luetun ymmärtäminen taas snadisti haussa. Ja muut komppaa lukematta. 

Mulle riitti miehenä pelkän otsikon lukeminen että tiesin että sitä samaa päivittäistä feministipropagandaa. Ei likasanko tarvitse juoda eikä edes siitä maistaa että tietää mitä se pitää sisällään. Asiahan on selvillä pelkän otsikon lukemalla ja kun tietää suomen median agendan.

Tuskin tulee sellaista juttua että "jarkko 49v tapailee ainoastaan nuoria naisia" vaikka itseasiassa siinä olisi syntyvyyden kannalta ihan järkeäkin.

Aivan varmasti IL tai Is suostuu tuollaisen jutun tekemään, jos joku nuoria naisia tapaile a vanha mies suostuu esiin omalla kasvokuvallaan. 

Vierailija
129/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän se kun naiset pääset nk. julkisuuteen ja esille. Kehutaan vaan kuinka paljon saadaan "nuorta tavaraa" joka aukkoon. Miettikääpä tämä toisinpäin?

Vierailija
130/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies deittailee itseään 15 vuotta nuorempia niin se on kauheaa.

Kun nainen deittailee itseään 15 vuotta nuorempia niin se on voimaannittavaa. 

Koittakaa nyt päättää!

No tämän ketjun kommentteja kun lukee niin ei se kyllä siltä kuulosta että olisi voimaan tuttavaa olla nainen joka deittailee nuorempia? Eihän siitä sada muuta kuin kakkaa niskaan, että mistä sinä oikein tämän voimaantumisen tähän keksit? Itse jotenkin ihailet tätä vanhempaa naista ilmeisesti? Saanko kysyä että oletko itse mies vai nainen ja kuulutko vanhempaan vai nuorempaan kategoriaan? Kiinnostaa että minkälaiset ihmiset tulkitsevat näitä artikkeleja näin, eivätkä huomaa ollenkaan ympärillä vellovaa vihamielistä keskustelua. 

Vierailija
131/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista tämä nykyajan touhu. Tapaillaan useita kumppaneita, ja vielä seksin merkeissä. En käsitä. Ei varmaan kovin hyvä olo tuollaisesta elämästä.

Vierailija
132/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuushan on, että miehet eivät osaa arvioida naisen ikää, joten kyllä haaviin tarttuu niitä hyvännäköisiä vanhempiakin naisia ;D

Vierailija
133/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aiemmin ollut nuorempia miehiä, tosin muutamaan vuoteen en ole enää ollut kiinnostunut seksisuhteista kun on kyllästyttänyt ihmiset yleensä.

Minulla on sellainen mielikuva, että nuorempi mies saa vanhalta naiselta ihailua ja suoruutta, jota ei nuorilta saa, koska onanikäisten kanssa asioidessa puhutaan sellaisista ihmissuhteista, jotka ovat mutkikkaampia, kun tavoitteena niissä on parisuhde. Mies joutuu parisuhdemarkinoilla suorittamaan, kilpailemaan ja iskemään, ja se on varmaan väsyttävää. Moni mies on sanonut että haluaa olla minulle "toyboy". Fantasiassa mies vain tilataan kotiin ja nainen käyttää häntä seksiin. Kuulostaa järjettömältä, että kukaan haluaisi tulla hyväksikäytetyksi, mutta ehkä se on eri asia larpata leikkikalua, kun oikeasti ei ole mikään pakkotilanne. Se on vain lomaa parisuhdemarkkinoista, jossa pitää, ainakin miehen omasta mielestä, olla komea ja menestyvä ja aloitteellinen.

10 vuotta nuorempi m

Hyvin sanottu! miehenä voin vahvistaa ajatuksesi todeksi.

Vierailija
134/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin yli 10v suhteesta itseäni muutaman vuoden vanhemman miehen kanssa 4 vuotta sitten, 30 vuotiaana. Olin 3v sinkku ja yritin tapailla myös oman ikäsiä ihmisiä, mutta mikään ei toiminut ellei kumppani ollu reippaasti nuorempi. Tapailin pääasiassa vaan yli 7v itseäni nuorempia. Mä luulen, että kiinnostuin vaan nuoremmista pääasiassa sen takia miten nuoremmat miehet on kasvatettu kohtelemaan naisia (ei tietty kaikki), mut pääasiassa koin enemmän arvostusta, ymmärrystä ja panostusta muhun nuorempien kanssa. Kaikki oli myös tietyllä tavalla leikkimielisempää ja ilmapiiri suvaitsevaisempi. Nuoremmat osaa myös näyttää ja puhua tunteistaan. Nyt oon vuoden seurustellut 10 vuotta nuoremman kanssa ja tää on eka ihminen kelle oon uskaltanut näyttää kaikki tunteeni ja hän näyttää mulle myös. Meidän kommunikointi on loistavaa ja halutaan samoja asioita tulevaisuudessa. Puol vuotta ollaan nyt asuttu yhessä ja mun lapset itseasiassa puhuu hänestä isäpuolena ja tulee myös hyvin juttuun. 

Yks minkä sinkkuna huomasin myös oli, että nuoremmilla miehillä oli vähemmän vanhoja parisuhde traumoja

Vierailija
135/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joutuu parisuhdemarkinoilla suorittamaan, kilpailemaan ja iskemään, ja se on varmaan väsyttävää. 

Mä itse asiassa luulen että tää on tilanne lähes miehellä kuin miehellä. Mun ykkösvinkki naisille onkin että jos kohtaat aidosti kiinnostavan miehen, älä ole vaikeasti saavutettava. Ole aktiivinen ja ennen kaikkea positiivinen. Itse sain sillä tavalla niin hyvän miehen että aiemmin en olisi uskaltanut niin hyvään päin katsoakaan. 

Tää kommentti ei kyllä liity ikään. Me ollaan ihan saman ikäisiä. 

Vierailija
136/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 43v. eikä mua kyllä kiinnostaisi tavata edes pelkän seksin merkeissä 15 vuotta nuorempia miehiä. Pidän liian nuorina eikä mua ole oikein koskaan kiinnostanu nuoremmat miehet. Mulla on seksisuhde 18 vuotta vanhemman miehen kanssa ja hyvää seksiä onkin.

Juu, varmaan näin.

Mikä sun ongelma on? Tuo todella ärsyttävää ja lapsellista tulla väittämään toisia valehtelijaksi. Mua ei kiinnosta reilusti nuoremmmat miehet enkä mä sille mitään mahda. Ei mun tarvitse tällaisista asioista jossakin netin keskustelupalstalla valehdella. Eikä mun tarvitse siitäkään valehdella, että mulla on seksisuhde 18 vuotta vanhemman miehen kanssa.

Vierailija
137/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua mitä kummaa tuossa on. Nuori mies on yleensä komeampi, hauskempi, timmimpi, kovempi, kestävämpi ja kauniimpi katsella kuin vanha. Jos seksiä haluaa, niin miksi sellaista ei ottaisi jos saisi?

Nuoruus ei kyllä tee kenestäkään automaattisesti komeaa. 

Vierailija
138/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa!

" Ei vastaeronneille.  IKÄ: 36-53 VUOTTA. "

" Kun Katja pudotti sopivien ehdokkaiden ikärajan kolmeenkymmeneen, oli pakko kohdata se, että kolmekymppinen mies saattaa etsiä tulevien lastensa äitiä. Katja sen sijaan halusi vain tavata uusia ihmisiä, ja hänen lapsilukunsa oli jo täynnä. Nyt Katja on määritellyt iäksi vähintään 36 vuotta, ja se vaikuttaa sopivalta. Moni sen ylittäneistä miehistäkin on jo toisella kierroksella.  "

AP:n pitäisi opetella ymmärtämään lukemansa.

Vierailija
139/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies deittailee itseään 15 vuotta nuorempia niin se on kauheaa.

Kun nainen deittailee itseään 15 vuotta nuorempia niin se on voimaannittavaa. 

Koittakaa nyt päättää!

Älä Incel valehtele: Minä seurustelen 15 vuotta nuoremman naisen kanssa n29 m44 eikä se voisi vähempää kiinnostaa ketään.  

Vierailija
140/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin vanhemmatkin naiset alkoi ihannoimaan jotain mälliämpärin roolia? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme