Kokemukset seksistä toisten nähdessä?
Itellä kokemukset hotellissa. On saanut seksiä kun toinen nukkuu vieressä. Ei ole itseä haitannut, mutta myös kokemukset toisin päin että joutunut kuuntelemaan toisten seksiä vihreässä.
Kommentit (5)
On moniakin kokemuksia ja ehkä on hieman ollut kiusallisiakin välillä, ainankin silloin nuorena. Nyt vanhempana en oo asiaa niin jännittänyt vaan tatti tanassa oon tehnyt sen mitä nainen haluaa.
Ei ole itsellä mitään eksphitionistisiä ja ulkopuolisia kokemuksia mutta sekin käy hyvin. Tai kun hyväilen parasta aikaa aivan upeasta ajatuksestasi johtuen, kiihottuessani aina, omaa karvaistajäykkääkaluani. Ajattelen ajatustasi näin aina, etenki nyt iltaisin kun makaan alasti lökösohvallani kaikki verhot ovat avattuna ja kaikki valot päällä kun nyt vain syksynpimeissä illoissa vaan olla voi. Niin ulkoa silloin parhaimmillaan näkee ihan kaiken täältä. Se kiihottaa, ajatuksen tasollakin. Asun yhdentason modernissa talossa 'isojen ikkunoiden suojissa', oh! Nautin ajatuksesta ja kiihotun valtavasti aina, kun kuka tahansa ohi kävelevä naapurinainen, saattaa nähdä minut täältä omalta lökösohvallani ilkialasti ja jopa joskus, masturboimassa.. En tiedä, tai ehkä säkin hiukan, ajattelet samoin siellä? Tiedän, itse ainakin, miten tälläinen kiihottaa avointa mieltä.. Se on aivan orgastisen (jännän)kiihoittavaa ja ihanaa!
Nuorempana tuli tehtyä. Kotibileissä oli vähän niin kuin tapana testata makkaria silloisen poikaystävän kanssa, jolla seisoi koko ajan ja hän oli aina kiihottamassa mua ja hinkumassa mun päälle. Toisinaan ovenraossa oli yleisöä. Oltiin kuuluisia tuosta meidän opiskelijaporukassa.
Mitä se sulle kuuluu? Ja mitä tuolla seksin kuuntelulla vihreässä tarkoitetaan? Nurmikolla? Sammaleessa? Maastopuvussa?