Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelan päätös aloitti Aarnolle vuosien piinan, kun työkyvyttömyyseläke hylättiin lukematta asiakirjoja

Vierailija
12.11.2023 |

Invalidisoivat jalkakivut olivat ensisijainen syy sille, että hain eläkettä. Aloin kärsiä niistä vuonna 1993.

Minulle siis myönnettiin eläke 2023, mutta ei suinkaan kipujen takia. Psykiatri oli viiveellä diagnosoinut minulla vakavan masennustilan ja toimittanut lausunnon Kelaan. Tällä kertaa lausunto oli luettu.

Syynä oli masennustila, jonka Kela itse oli minulle aiheuttanut.

https://seura.fi/asiat/tutkivat/kelan-paatos-aloitti-aarnolle-vuosien-p…

Vahva ja välittävä Suomi.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat siis 30 vuotta sitten tehdyn päätöksen nykyhallituksen syyksi?

Vierailija
2/20 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jutun,ihan uskomatonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida olla ensimmäinen jolle käy näin.

TE-toimisto ja Kela eivät yleensä välitä, kunnes valitat Sosiaalilautakuntaan vastaavista tapauksista. Käsittelyajat ovat toki 1-2 vuotta.

T: karenssirahansa oikeusteitse hankkinut

Vierailija
4/20 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.

Vierailija
5/20 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hatunnosto Aarniolle sinnikkyydestä. Moni ei jaksa tai osaa lähteä taistelemaan. 

Vierailija
6/20 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko ja säälittävä Suomi.

Vierailija
7/20 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TE-toimisto ja Kela eivät yleensä välitä, kunnes valitat Sosiaalilautakuntaan vastaavista tapauksista. Käsittelyajat ovat toki 1-2 vuotta.

Mitä ääliöitä siellä on oikein *töissä*?

Vierailija
8/20 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätösmääriä kytätään ja niihin tulee päästä keinoja kaihtamatta. Lopputulos.

Vierailija
9/20 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjestas mitä ulinaa ja itkemistä jo ekat lauseet, en jaksanut edes lukea.

Vierailija
10/20 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääliöitä ja heidän tuttujaan. Kelan työpaikkoihin hakevalla pitää usein olla Kelan sisällä toimiva suosittelija, kaveri tai sukulainen. 

Vierailija
11/20 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ääliönä en itseäni pidä kuitenkaan. 

Vierailija
12/20 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla kuitenkin kävi tuuri, sillä tuttavani sattui olemaan toimittaja eräässä viikkolehdessä, ja hän kiinnostui tapauksestani. Hän tuli luokseni, kuunteli äänitallenteet, tutustui dokumentteihin ja haastatteli minua.

Eläkkeenhaustani julkaistiin kolmen sivun juttu, joka herätti runsaasti huomiota netissä. Jutussa haastateltiin myös Kelan johtavaa lääkäriä. Hän ja Kela saivat kiusallista julkisuutta.

Kuukautta myöhemmin sain Kelasta kirjeen, jossa kerrottiin, että valitukseni oli sittenkin mennyt läpi. Minulle siis myönnettiin eläke, mutta ei suinkaan kipujen takia. Psykiatri oli viiveellä diagnosoinut minulla vakavan masennustilan ja toimittanut lausunnon Kelaan. Tällä kertaa lausunto oli luettu.

Eläkkeenhaun aikana Kela oli tehnyt elämästäni kafkalaista helvettiä, josta ei vaikuttanut olevan ulospääsyä. Olin menettänyt täysin luottamukseni yhteiskuntaan ja vajonnut niin syvälle masennukseen, että näin kaiken mustana.

Sitten yhtäkkiä Kela myönsi minulle eläkkeen. Syynä oli masennustila, jonka Kela itse oli minulle aiheuttanut."

Olen sanaton. Vaikka ei tämä itselleni minään suurena yllätyksenä tullut (7 vuotta kela-työkkärirumbaa takana sairauksien takia, luotto viranomaisiin mennyt täysin.)

Vierailija
13/20 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääliöitä ja heidän tuttujaan. Kelan työpaikkoihin hakevalla pitää usein olla Kelan sisällä toimiva suosittelija, kaveri tai sukulainen. 

Itse en tuntenut ketään entuudestaan. Suosittelijakaan ei tuntenut. Niin vaan pääsin "töihin". 

Vierailija
14/20 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat on loppu. Vanhusten kerhot loppuu julkisessa sairaanhoidossa vuoden 2024 alusta. Miettikää miksi julkinen sairaanhoito ajetaan alas!

Vierailija
15/20 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranjestas mitä ulinaa ja itkemistä jo ekat lauseet, en jaksanut edes lukea.

Tässä sinulle kaipaamaasi huomiota, ole hyvä

Vierailija
16/20 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan ovenkahvat pitäisi voidella silavalla!

Vierailija
17/20 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän muutaman näitä joiden asiat ovat järjestyneet vasta lehtijutun tekemisen jälkeen (joko hoidon saamisen tai muiden asioiden kanssa.) Pistää kyllä miettimään miten paljon tapahtuu suoranaisia oikeusmurhia esim. nyt Kelan toiminnan takia.

Vierailija
18/20 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siat.

Vierailija
19/20 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin Kela toimii.

Selittävät että on vain 1-2 pykälää joiden sitten pitäisi toimia 75 erilaisessa elämäntilanteessa. MUKA.

Vierailija
20/20 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaja junaili eläkkeen terveelle ihmiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä