Hyppiikö teillä kissat ruokapöydälle, kun ootte syömässä perheen kesken?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan hypi, eikä hypi muulloinkaan. Pennusta pitäen lentänyt niskaotteella alas, niin tietää, ettei keittiön eikä olohuoneen pöydälle ole asiaa. Aikuisen kissan nostaminen niskasta on myös kissan nöyryyttämistä, joten sillä oppii vanhempikin.
Sinulla ei pitäisi olla ainuttakaan kissaa, et sovi kissan omistajaksi kun otteet ovat noin karkeat. Kissat ovat älykkäille ihmisille.
Minusta tuntuu taas että kissaihmiset ovat vielä tyhmempiä kuin koiraihmiset.
Tässähän sitä esimerkkiä on koiraihmisten ällistä
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000009366886.html
Tietysti hyppii, koska sillekin on katettu oma pikku kulho 🥣🐈💚
Ei hypi. Tietää, että niin ei saa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti hyppii, koska sillekin on katettu oma pikku kulho 🥣🐈💚
Ihana 😻talossa talon tavoilla 🐾🐾
Meidän kolmesta kissasta vain yksi hyppää pöydälle mutta opetettu siihen ettei hyppää silloin kun astiat on pöydässä. Helposti oppi sen.
Lopetettiin pöydältä alas nostelu, koska kissa on joka tapauksessa pöydällä kun olemme poissa kotoa. Tulee meidän kanssa yhdessä syömään omia herkkujaan kädestäni. Välillä katsoo ikkunasta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin kyllä. Ei auta mikään. Kissa kerjää makupaloja ja syö kanssani välillä samalta lautaselta.
En saa sitä kuriin.
Annoit sen pentuna tehdä niin ja kissa oppi, että pöydällä saa olla ja syödä lautasilta. Ei se enää opi muuhun.
Minulla on kolme kissaa. Yksi 13 v. ja kaksi vähän päälle kaksi vuotiasta. Yksikään ei hypi minun ruokapöydälleni kun olen laittanut kissoille oman ruokapöydän. Pöydälle pääsee pikku tikkaita myöten nousemaan ja siellä on aina raksuja tarjolla ja märkää ruokaa saavat 2-3 kertaa päivässä. Kissojen pöytä on tuvan yhdessä nurkassa ja iso vesikuppi on lattialla pöydän alla. Kissat tykkää. Minä myös.