Nyt tarvitaan hyviä neuvoja
on nimittäin tulossa kaksi turkulaista erittäin konservatiivista naista mun luokse pariksi päiväksi yökylään, ovat jollakin kurssilla täällä. Minä hölmö menin lupaamaan niille, että saavat olla täällä mun luona. Nyt pitäis keksiä joku juttu tai harrastus missä muka joudun käymään niin että ite en olis täällä paikalla koko aikaa. Olen työtön ja köyhä eikä mulla ole varaa mennä mihinkään ulos syömään ja muihinkaan pippaloihin jos ne haluaa. Apua auttakaa.
Kommentit (11)
Sanot, että sulla ei ole varaa, niin ehkä ne tarjoaa. Niin ainakin itse tekisin.
Mee kellariin jos sulla ei perhettä, tuttavia tai kavereita ole. Muista kuiten jättää heille vain valo jääkaappiin, ai niin tyhjähän se onkin jo. Ruoka- aikaan kannattaa olla kotona.
Hanki kirjoja sinne. Ja lukittaudu makkariin. Myös netti. Käy kävelyllä kerran päivässä. Soittele jonkun tutun kanssa.
Parasta on sanoa suoraan että sulla ri ole varaa mennä ulos syömään eikä tarjota mitään
fiksuina tarjoavat sulle kun sinä tarjoat majoituksen
rehellisyys maan perii
Mitä tapahtuu, jos olet kotona heidän kanssaan? Kuka muka kutsuu kotiinsa yöpymään ihmisiä, joiden kanssa ei halua olla tekemisissä?
Menet vaan kävelemään. Kävelet ympäriinsä ja välillä käyt jossain liikkeessä lämmittelemässä.