Miettikää mikä möykkä nousisi jos äidit saisivat äitienpäivänä sukkia ja pikkuhousuja/alusasusettejä lahjaksi
Niin.. ja isänpäivän lähettyvillä kaupat notkuvat kalsaritarjouksia..
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei saa ostettua edes omia alusvaatteitaan niin miten hän edes onnistuisi ostamaan niitä jollekin toiselle.
Moni nainen luulee, ettei mies osaa ostaa vaatteita itselleen. Kyllä mies ostaa vaatteita itselleen kun todella tarvitsee. Ei kuten nainen, joka hankkii uusia vaatteita saadakseen hyvän olon. Naiset luulevat aina, että heidän tapansa hoitaa asioita on oikea ja muu tapa on väärä. Muita esimerkkejä on esim. lastenhoito ja kodinhoito.
Mulla on fiksu mies. Kaikinpuolin kunnollinen muutenkin ja vaikka mä tyypilliseen tapaan joudunkin toimimaan perheen projarina (olen kyllä vahvasti alkanut tätäkin vastuuta jakaa, vaihtelevalla menestyksellä, mm. auton katsastus meni pahasti pitkäksi, kun ei huolehtinut siitä ja toisella lapsella ei ollut syksyksi kenkiä, kun ei lapsi ite (15 -vuotias) eikä mies eikä kotitonttu asiasta huolehtineet), niin mies kyllä tekee liki puolet kotitöistä jne. MUTTA. Ei se kyllä oikeesti saa itelleen ostettua niitä sukkia ja kalsareita, vaikka todella tarvitsisi niitä. Ei edes siinä vaiheessa, kun joka aamu pitää tuskailla että ei oo ehjiä kalsareita puhtaana ja siihen viimeseenkin sukkapariin on tullut reikä, niin ei. Mä ostan ruokaostoksia tehdessä silloin tällöin paketillisen boksereita ja sukkia, koska en vaan enää jaksa sitä tuskailua.
Moni nainen luulee, ettei mies osaa ostaa vaatteita itselleen. Kyllä mies ostaa vaatteita itselleen kun todella tarvitsee. Ei kuten nainen, joka hankkii uusia vaatteita saadakseen hyvän olon. Naiset luulevat aina, että heidän tapansa hoitaa asioita on oikea ja muu tapa on väärä. Muita esimerkkejä on esim. lastenhoito ja kodinhoito.