Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miettikää mikä möykkä nousisi jos äidit saisivat äitienpäivänä sukkia ja pikkuhousuja/alusasusettejä lahjaksi

Vierailija
12.11.2023 |

Niin.. ja isänpäivän lähettyvillä kaupat notkuvat kalsaritarjouksia..

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsarit on helppo ostos ihmiselle, jonka pyykkejä pesee ja joka ei osaa kertoa mitä haluaa. Vaikea kuvitella, että mies ostaisi mulle alusvaatteita, oikeastaan mahdoton, parit sukat olen saanut kun olen pyytänyt, hyvä lahja koska itsestäni sukkien ostaminen on tylsää.

En nostaisi meteliä jos saisin lahjoja. Kiittäisin, en käyttäisi vääränlaisia. Viime äitienpäivänä en saanut mieheltä mitään, helpotus kun ei itsekään tarvinnut nyt vaivautua. 

Vierailija
2/22 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin iloinen. Sekin on kiva kuin että ei saa lahjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei saa ostettua edes omia alusvaatteitaan niin miten hän edes onnistuisi ostamaan niitä jollekin toiselle.

Vierailija
4/22 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin avomiehelleni erittäin laadukkaan puseron, kun vielä olimme yhdessä. Olin erittäin yllättynyt, kun sama pusero oli hänen päällään, kun erostamme oli  kulunut yli 10 vuotta. Ilmeisesti hän, tai hänen uusi, ei halunnut panostaa laatuun.

Vierailija
5/22 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme osta koskaan lahjoja toisillemme.

Paitsi tänä vuonna sattui lasten koulun sukkamyynti ja ostin niitä miehelle mutta myös itselleni.

Oliko väärin. No

Vierailija
6/22 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, mun mies ostaa mulle joka vuosi äitienpäivänä sukkia ja tai alusvaatteita ja ilahdun niistä koska ovat tarpeellisia ja ajankohtaisia aina.

Vierailija
7/22 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä????

Eikös se ole lapsilta äidille!!!

!!!

Älkää ostako isät mitään!!!!

Vierailija
8/22 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivejä on mahdoton ostaa sovittamatta vaikka koko olisi tiedossa. Sitä taas ei miehet tiedä mistä sen selvittäisi.

Vierailija
9/22 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei ole miehensä äiti.

Vierailija
10/22 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle sukat käy. Tyydyn vähään. Ja sukkia käytän. En taas tekis mitään jollain miljoonan maksavalla korulla, se menis kassakaappiin ettei se häviä tai mua ryöstetä. Tiesitkös, että mulle riittää villasukatkin jouluksi. Kaikkea on. En tehny lapsia saadakseni lahjoja. 

Vierailija
11/22 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu

Koska lahjojen kuulu tulla äidille vain ja vain lapsilta

Vierailija
12/22 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintaliivejä on mahdoton ostaa sovittamatta vaikka koko olisi tiedossa. Sitä taas ei miehet tiedä mistä sen selvittäisi.

Tiedän vaimon rintaliivin merkin ja koon. Olen joskus ostanut minulle mieluisen näköiset rintsikat. Yhtenä vuonna ostin lahjakortin alushepene-kauppaan. Mutta arjessa vaimokin tykkää mennä mukavuus edellä eikä missään pitsiunelmissa.

Vierailija
13/22 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä saanut mitään, että olisi kyllä kiva jos joku olisi ostanut vaikka tohvelit tai pörrösukat.

Vierailija
14/22 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mieheni äiti, joten en odota häneltä lahjoja äitienpäivänä. En yleensäkään ole ihminen, joka toivoisi tai odottaisi lahjoja.

Vierailija
15/22 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkia saa varmaan monikin äiti, eikä siitä mitään meteliä kukaan nosta. Mutta miettikää mikä meteli nousisi, jos isälle ostettaisiin lahjaksi kattila tai paistinpanu tai pölyimurin tmv.

Vierailija
16/22 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tosi iloinen, koska nuo maksaa paljon. 

Vierailija
17/22 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äideille ostetaan kattiloita tai tiskikone. Miten ihanaa ja romanttista!

Kannatan ihan ketä tahansa, joka ostaa miehille puhtaita vaatteita ja pakottaa heidät peseytymään. 

Vierailija
18/22 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, no siis mun mielestä jotkut pöörrösukat tai kerrasto ois ihan ok äitienpäivälahja. Tosin kun äitien päivä on keväällä, niin siinä mielessä noi ei ole oikein luontevia lahjoja vuodenaikaan nähden. Mutta muistan, että mummolleni on viety äitienpäivänä lahjaksi mm. yöpuku, aamutakki ja kylpytakki.

Meillä lapset on sen verran nuoria, että heiltä saadaan sekä isänpäivänä että äitienpäivänä päiväkodissa tai koulussa tehdyt lahjat. Saa nähdä, mitä he alkavat ostamaan lahjaksi. Jotenkin tuntuu ihan luontevalta, että lapset ostaisivat jotakin käytännöllisä lahjoja. EI kai kukaan oletakaan saavansa lapsiltaan jotain luksusluokan tavaraa isän- tai äitienpäivänä?

Vierailija
19/22 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän vaimon rintaliivin merkin ja koon. Olen joskus ostanut minulle mieluisen näköiset rintsikat. Yhtenä vuonna ostin lahjakortin alushepene-kauppaan. Mutta arjessa vaimokin tykkää mennä mukavuus edellä eikä missään pitsiunelmissa.

Sinulla on tietenkin arkenakin pitsitangat? :D

Vierailija
20/22 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei ole miehensä äiti.

Ei ole niin. Siinä on mennyt puurot ja vellit vallan sekaisin kun puolisot lahjoittelevat toisilleen näinä päivinä. Eikö kannata keksiä "puolisoiden päivä" niin lahjoittelijat saavat lahjoitella toinen toisilleen mitä ikinä haluavat.