Onko epäsopivaa jos suhteessa oleva nainen on rannalla ilman yläosaa?
Oma tyttöystävä tykkää siis olla Etelä-Euroopan rannoilla ilman yläosaa ja mua se ei oo haitannu ku siellä se on niin yleistä. Oon kuitenki puhunu kavereiden kaa tosta ja ne sano että ei yhtään tykkäs ideasta.
Kommentit (42)
Miten ihmeessä ihmisen yläosat, alaosat, tukkamallit tai mitkään muutkaan ulkonäköasiat liittyy tämän siviilisäätyyn tai sosiaaliseen asemaan?
Ei. Voisihan ranta olla joku hiljainen ranta. Tuijottajia voi olla kyllä isoilla rannoilla. Aurinko ei tee hyvää iholle välttämättä, joka paikkaan.
Ei haittaa. Voisihan ranta olla joku hiljainen ranta. Tuijottajia voi olla kyllä isoilla rannoilla. Aurinko ei tee hyvää iholle välttämättä, joka paikkaan.
Mokkakikkeleiltä huomiohuoraa antaisin monoa.
Vierailija kirjoitti:
Nudistirannat on erikseen. Miksette mene sinne?
koska kumpikaan ei halua olla täysin alasti
Vierailija kirjoitti:
Nudistirannat on erikseen. Miksette mene sinne?
Koska ei haluta olla alasti?
En ikinä olisi rannalla ilman yläosaa, parisuhteessa tai ei!
Omistan tyttöystäväni ja hallitsen hänen rintansa
On myös rantoja, joissa ei saa olla mitään päällä, kuten Maspalomasin dyynit.
Mielestäni se ei ole sopivaa, ei rannalla eikä muuallakaan
Mitä tekemistä parisuhdestatuksella on sen kanssa, haluaako joku nainen olla yläosattomissa rannalla?? Ei mitään. Saako parisuhteessa oleva mies oleilla rannalla, jolla on yläosattomia naisia? Se kun voi vilkuilla niitä!!
On sopimatonta käyttää termiä epäsopiva.
Eiköhän se ole jokaisen ihmisen ja pariskunnan päätettävissä onko ok vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Nainen päättää itse, että onko hän yläosattomissa, ei mies.
Kyllä se menee niin, että miehet sallivat naisen itse päättää. Jos sallivat. Tämä olisi naisten syytä muistaa.
Ja nainen voi sit päättää haluaako olla parisuhteessa miehen kanssa, joka ei anna hänen itse päättää omasta kehostaan. Tämä olisi ihan jokaisen sukupuoleen riippumatta syytä muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita nyt jo ymmärtää, että naiset ovat oikeutettuja olemaan yläosattomissa aivan yhtä paljon kuin miehet.
Myös ilman alaosaa.
Tai vähintään repiä se naru niin vakoon kuin voi ja sitten keikistellä niinkuin olisi housut jalassa.
ei ole epäsopivaa jos se on sellainen ranta jossa niin saa tehdä
Vierailija kirjoitti:
ei ole epäsopivaa jos se on sellainen ranta jossa niin saa tehdä
kaikkialla saa tehdä niin
Jos tyttöystävä haluaa noin olla rannalla, niin sitten on.
Mustakin on vastaavissa paikoissa ihan kiva katsoa muita naisia kun niillä ei ole yläosia. Itse en viitsi olla ilman yläosaa kun en ole tottunut ja toisaalta oman korkean ihosyöpäriskin takia olen nykyään aina rannalla käytännössä kaavussa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tyttöystävä haluaa noin olla rannalla, niin sitten on.
Mustakin on vastaavissa paikoissa ihan kiva katsoa muita naisia kun niillä ei ole yläosia. Itse en viitsi olla ilman yläosaa kun en ole tottunut ja toisaalta oman korkean ihosyöpäriskin takia olen nykyään aina rannalla käytännössä kaavussa.
eli naisena siis tykkäät katsoa muita naisia yläosattomissa?
Tuleekohan joskus aika, kun nainenkin voi päättää tällaisista asioista itse. Saapa nähdä. Muinaiset esiäitimme kyllä varmastikin saattoivat kulkea ilman yläosaa, jos sää salli.