Miksi S-bonuskortin PIN-koodi lakkasi toimimasta?
Sama koodi ollut toista kymmentä vuotta. Nyt kun kaivoin ne vanhat paperit kortin myöntämisajalta v.2008 niin siellä on ihan eri koodi. Onneksi säilytän kaikki ja koodi-ilmoituskin oli tallella.
En voi käsittää.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Kysy S-kaupasta, ne tietää.
Ei ainakaan se kassa tiennyt.
Bonuskortissa ei ole mitään PINiä.
Maksukortti kenties? Vanhentunut?
Siellä on sublimaattori seonnut. Tuota tapahtuu pari kertaa vuodessa, mutta eivät halua hankkia uutta kun pitäisi uusia kollaattorikin.
Olet näppäillyt sen useamman kerran väärin. Tai oletko kenties hiljattain saanut uuden kortin? Minulla kun vaihtui korttityyppi niin samalla pinkin vaihtui.
Vierailija kirjoitti:
Olet näppäillyt sen useamman kerran väärin. Tai oletko kenties hiljattain saanut uuden kortin? Minulla kun vaihtui korttityyppi niin samalla pinkin vaihtui.
Sama kortti ja ei ole vaihtunut. Näppäilyvirheitä en tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Bonuskortissa ei ole mitään PINiä.
Maksukortti kenties? Vanhentunut?
Kortti on voimassa.
Mulle kävi S-pankin kortin kanssa noin, kun yritin käyttää sitä saldonlukulaitteessa. Koko ajan ilmoitti että väärä koodi. Jonkin aikaa myöhemmin kokeilin pankkiautomaatilla, niin koodi olikin taas oikein. Ei tajua.
Myös OP kortti lakannut yhtäkkiä toimimasta, ja ei, en muistanut tai näppäillyt koodia väärin, sillä myös minulla oli koodilappu tallessa ja varmasti näppäilin sen oikein. Pankissa eivät millään uskoneet, vaan väitettiin vain että tunnusluku näppäilty väärin, vaikka ei ollut. Meni vaihtoon.
Kysy sieltä pankista. Ihan turhaan tällä palstalla arvuutellaan.
Kysy S-kaupasta, ne tietää.