Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita puolityhjät ostoskärryt ihmiset?

Vierailija
12.11.2023 |

Itseä on alkanut ärsyttää kaupassa ihmiset joilla on ostoskärryt vaikka ostavat tyyliin 5 kevyttä tuotetta. Usein vielä vedetään kärryt itsensä viereen kun mennään hyllylle niin että otetaan sellainen 2,5m tilaa haltuun hyllyn edestä kun valitaan tuotetta. Nykyään kun käy kaupassa niin hyllyille "jonottamiseen" menee enemmän aikaa kuin kassajonossa.

Miksi otat ostoskärryt jos tarvitset 3-5tuotetta ja miksi otat 2,5m tilaa hyllyn edestä kärryjesi kanssa niin että muut joutuvat odottamaan kun valitset tuotetta?

Kommentit (145)

Vierailija
101/145 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. 

Vierailija
102/145 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/145 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niihin on hyvä nojata jos jaloissa jotain ongelmia, tajuat sen sitten kun kasvat aikuiseksi.

Tämä

Vierailija
104/145 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko mieleen, että henkilö on saattanut vasta aloittaa sen kierroksensa ja sen takia on vasta vähän tuotteita siinä kärryssä?

Ihmisillä voi myös olla terveysongelmia, ehkä he eivät jaksa tai muuten pysty kantamaan koria, tai käyttämään vetokoria, koska sen käyttö vaatii kumartelua.

Vaihtoehtoja on kaupassa sen takia, että saa itse valita sopivimman. Ei valintaa ainoastaan sen perusteeella tarvi tehdä, montako ja minkä painoista ostosta ostaa.

Vierailija
105/145 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sain kerättyä Lidlistä kärryyn Ingmariini rasian ja meetvursti paketin.  Revi siitä.

Vierailija
106/145 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täähän on ihan selkee, itse otan kärryt nykyään vaan sen takia että ne saa kassajonossa laitettua itsen ja seuraavan väliin, jolloin jonossa seuraava ymmärtää pitää selkee raon ja olla tönimättä ja henkimästä niskaan. Täysin välttämätöntä varsinkin vanhemman ikäluokan kanssa, alkavat tönimään ja tökkimään jos ei kunnon hajurakoa onnistu kärryillä laittamaan. Ja minä otan kärryt vaikka kävisin ostamassa pelkän putkkapötkön kaupasta.

Vierailija
107/145 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveysongelmani eivät näy sinulle, mutta ne tuntuvat minulle.

Eilenkin ostoskärryissä taisi olla NELJÄ tuotetta + painava laukkuni. 

Vierailija
108/145 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO ei ärsytä yhtään. 

Vierailija
109/145 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, niin tekee kaikki NORMAALIT ihmiset. Mullakin on usein vain muutama tuote kärryissä. Kassalla siinä tulee automaattisesti se kunnon turvaväli muihin. 

Vierailija
110/145 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI, AP! OLEN LIIKUNTARAJOITTEINEN IHMINEN. MINULLE, JA MONELLE MUULLE SE OSTOSKÄRRY ON VÄLTTÄMÄTÖN APUVÄLINEJA SIKSI OTAMME KÄRRYN, VAIKKA OSTAISIMME VAIN VAIKKA 1 TUOTTEEN. JOUDUMME MYÖS SIKSI MENEMÄÄN LÄHELLE HYLLYJÄ, MISSÄ TAVARAT OVAT, JA VALTAAMAAN SE 2,5 M ALUE. LISÄKSI OLEMNE MM HITAITA KASSOILLA.

MIETIPÄ NÄITÄ SITTEN, KUN OLET VANHA JA RAIHNAINEN, JA ITSE TOIMIT SAMOIN, JA JOTKUT IHMISET KATSOVAT SINUA PAHASTI, JA KOMMENTOIVAT ASIASTA.

Vierailija
111/145 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jo ongelmia ap:lla. Minulla ei ole aikaa eikä kiinnostusta vahdata muiden asiakkaiden ostoksia, hoidan omani mahdollisimman nopeasti ja kaupasta ulos. Ainut ärsyttävä asia on ettei yhdessäkään kaupassa ole enää riittävästi kassoja, periaatteeni on etten käytä itsepalvelukassaa koska maksan tuotteista silti yhtä paljon.

Töitä suomalaisille!!!!

Eiköhän sitä muodostu enemmän, mielekkäämpää ja tuottavampaa työtä noiden itsepalvelupäätteiden ja järjestelmien kehittämisellä, perustamisella ja integroinnilla kuin tiskin takana punalappujauhelihaa piippaamalla?

Vierailija
112/145 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa 🤔🙃

Vierailija
113/145 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen puolestani ostoskärry varas. Kun en keksi mitä ostaisin ruuaksi, varastan muiden ideat. Varsinkin jos he päättäväisesti tulevat nopeasti nappaamaan hyllystä jotain. Itsellä menee harkitessa aikaa. 

Ruokalista kutistuu helposti, jos en kähvellä muiden ideoita heidän ostos bikärrystään. 

Vierailija
114/145 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, niin tekee kaikki NORMAALIT ihmiset. Mullakin on usein vain muutama tuote kärryissä. Kassalla siinä tulee automaattisesti se kunnon turvaväli muihin. 

Siis kaikki NORMAALIT ihmiset ottaa kärryt vain sen takia että kassalla tulee kunnon turvaväli muihin? Ei kyllä ole tullut itsellä mieleenkään.

Vierailija
115/145 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittuako se sinulle kuuluu?

Ilmootettu. 

Vierailija
116/145 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää sellaiset, jotka ostaa koko kärryllisen tavaraa ja sitten kassalla saa odottaa kun ne purkaa kuormaa. Sitten toisekseen ärsyttää kaikki mummot. Lasken aina kassoilla kuinka monta mummoa on jonossa ja valitsen sitten sellaisen jonon, jossa ikäjakauma on nuorempi. Mummot on mukavia, mutta kassoilla ne vaan jää hölöttämään ja hidastelemaan. Joskus sitä tietysti on itsekin vanha ja sitten ei ole kiirettä... annan sitten hyvän kiertää ja menen vaihtamaan kuulumisia kassojen kanssa.

Vierailija
117/145 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää kun läski ihmiset vie niin paljon tilaa ja vielä krematoriossakin kuluu ylimääräistä kaasua jota voisin grillissäni käyttää makkaran paistoon!

Terv. Jani-Petteri Lärvi

Vierailija
118/145 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan tilan haltuun kaksilla kärryillä tai muksujen kuljetus kärryllä jossa maitopurkki ihan vaan vi--uilakseni kaiken näköisille kyrbänaama valittajille!

Vierailija
119/145 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä ja en kyllä ollut tiennyt, että tuollaisestakin asiasta joku ärsyyntyy.

Vierailija
120/145 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä ja en kyllä ollut tiennyt, että tuollaisestakin asiasta joku ärsyyntyy.

Nää on niitä valittajia joiden mottona on, KOSKA MINÄ HALUAN.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme