Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avovaimo teki minulle isänpäiväkakun vaikka minulla ei ole lapsia

Vierailija
12.11.2023 |

Minulla on siis sellainen tilanne, että olen asunut noin puoli vuotta yhdessä avovaimon kanssa ja avovaimollani on kaksi lasta. Itselläni ei ole lapsia. Tänään heräsin kympin aikaan ja avovaimoni oli yllätyksenä tehnyt minulle isänpäivätäytekakun. Kysyin, että mitä varten sä mulle teit kakun, kun enhän minä ole kenenkään isä, jolloin hän loukkaantui ja suuttui.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nolo. 

Vierailija
2/24 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hän haluaisisun olevaan tavallaan bonusisä lapsilleen. Ehkä hän eiole tohtinut ottaa sitä puheeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ethän sinä olekaan kenenkään isä. Avovaimosi ei tehnyt oikein. Miten teillä muuten menee?

Vierailija
4/24 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa olet tulossa isäksi. Tätä avokki ehkä hienovaraisesti vihjasi.

Vierailija
5/24 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä tajuaa muistaa seuraavan kerran sinuakin lapsienoikeuksien päivänä. Jos siis olet kolmas lapsi perheessä? Vai mikä sun rooli on? Kyllä se nainen oppii. Varaa jatkossa lomamatkat itselleen ja lapsilleen. Menet mukaan tai et mene. Perhettä turha leikkiä. Tai siis leikkiähän se taitaa teillä olla. 

6/24 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä nainen. Hän olisi voinut tehdä sen kakun vaikka omalle isälleen tai jos lapset ovat menossa kylään oman isänsä luokse, niin olisi lasten kanssa tehnyt kakun viemisiksi

Vierailija
7/24 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on pelkkää satua, tuota ei tapahtunut.

Vierailija
8/24 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, äijä jäi ilman tussua tänään

Vierailija
9/24 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä avovaimon lapset asuvat? Oman isänsä luonako? Etkä sinä ole heidän kanssaan missään tekemisissä. Silloin et ole ansainnut isänpäiväkakkua. Toivottavasti avovaimosi heitti kakun naamaasi.

Vierailija
10/24 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kiittänyt kakusta ja syönyt sitä. Ihme nillittäjä. 

11/24 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä avovaimon lapset asuvat? Oman isänsä luonako? Etkä sinä ole heidän kanssaan missään tekemisissä. Silloin et ole ansainnut isänpäiväkakkua. Toivottavasti avovaimosi heitti kakun naamaasi.

Eihän AP:lle kuulu isänpäiväkakku muutenkaan, vaikka lapset asuisivat 100% äitinsä luona. Ei AP ole niiden lasten isä 

Vierailija
12/24 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä.ole avovaimosi isä.

Vierailija
13/24 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä kun sanoit, tuli varmaan selväksi avokille ettei tulevaisuudessa leivo. 

Vierailija
14/24 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoo sinusta elättäjän lapsilleen ja itselleen. Sinun pitäisi nyt leikkiä lasten isää, maksaa huvitukset, ruuat, asuminen, harrastukset ja lisäksi vielä leikkiä ja hoitaa heitä, että avovaimo pääsee harrastamaan ja viettämään lapsivapaata aikaa ystäviensä kanssa. Sitä hän kakulla yrittää kertoa. Juokse!

Vierailija
15/24 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua. Jos sinulla ei kerran ole lapsia, etkä siis ole kenenkään isä, niin ei silloin sinulle ole asiallista tehdä isänpäiväkakkua.

Tulee mieleen, että isänrooliin ollaan kysymättä laittamassa. 

t.N 56

Vierailija
16/24 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin toivotin miehelleni hyvää isänpäivää ja aamukahvilla oli parempaa pullaa.

Vela- pariskunta ollaan.

Vierailija
17/24 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mansikka- vai kinuskikakku? Nam, itse en valittaisi.

Vierailija
18/24 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa. Onko trollaus vai totta. Ehkä hän luuli että on lapsia tai olet isätyyppiä? Kysy miksi.

Vierailija
19/24 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko varma ettei kakussa ole positiivistä raskaustestiä piilossa?

Vierailija
20/24 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa huomioimista. Me vietettiin neitienpäivää kun en ole äiti. Kaikki mitä toisen eteen tekee tulee moninkertaisesti takasin. Nauttikaa.;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi