Avovaimo teki minulle isänpäiväkakun vaikka minulla ei ole lapsia
Minulla on siis sellainen tilanne, että olen asunut noin puoli vuotta yhdessä avovaimon kanssa ja avovaimollani on kaksi lasta. Itselläni ei ole lapsia. Tänään heräsin kympin aikaan ja avovaimoni oli yllätyksenä tehnyt minulle isänpäivätäytekakun. Kysyin, että mitä varten sä mulle teit kakun, kun enhän minä ole kenenkään isä, jolloin hän loukkaantui ja suuttui.
Kommentit (24)
Minusta tuo vaikuttaa ihan hyväntahtoiselta eleeltä avovaimon puolelta. Toki sellaiset kannattaa aina ampua alas tökeröillä kommenteilla ja ihmetellä muutaman vuoden päästä, miksi avovaimo sai tarpeekseen.
Ja odotat sitten, kun ja jos sinulla on lapsia, että isänpäivänä puoliso järjestää tarjoilut ja muistamiset. Puoliso ei ole muuten sinun isäsi, että jos samalla logiikalla mennään...
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä avovaimon lapset asuvat? Oman isänsä luonako? Etkä sinä ole heidän kanssaan missään tekemisissä. Silloin et ole ansainnut isänpäiväkakkua. Toivottavasti avovaimosi heitti kakun naamaasi.
Eihän AP:lle kuulu isänpäiväkakku muutenkaan, vaikka lapset asuisivat 100% äitinsä luona. Ei AP ole niiden lasten isä
Tuntuupa menevän aihe tunteisiin.
Miksi otit asian niin raskaasti. Olisit vaan syönyt kakkua tyytyväisenä, että nam, nam,