Miten se meni, mies tarvitsee seksiä kokeakseen itsensä rakastetuksi ja
olonsa hyväksi parisuhteessaan,
ja nainen tarvitsee mieheltä henkistä yhteyttä, huomiota, kiinnostusta mieheltä naisen ajatuksia ja vointia kohtaan, kokeakseen saman?
Allekirjoitatko?
Ja joo, toki oli nyt vedetty mutkat suoriksi ja yleistetty, poikkeuksia on paljonkin, mutta jos nyt yleistetään.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
En pidä seksistä. Olisin ihan tyytyväinen parisuhteessa ilmankin. Hankala vaan löytää samanlaista naista.
>nainen
>ei pidä seksistä
Voit valita vain toisen. Todellisuudessa naiset pitävät seksistä miehiäkin enemmän, mutta he eivät voi tätä paljastaa sillä naiset ovat käyttäneet seksiä vallan välineenä kautta aikojen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa ihmisiä nimeltä "mies" ja "nainen". Vai koetko sinä itse olevasi identtinen klooni miljardien muiden kanssa, jolla ei ole ainuttakaan omaa ajatusta tai tunnetta?
Et taida matkustella? Lentoyhtiöiden matkalippuja ei nimittäin voi ostaa "lumihiutale" -statuksella. Kyllä siellä on selkeästi oltava mies tai nainen.
Biologisesti on olemassa miehiä ja naisia, ja tämän lisäksi luonnon anomalioita. Muuta väittävät voivat kertoa, minkälaiset vehkeet on näillä muilla sukupuolilla. Jos mennään jollekin identiteettilinjalle, niin siinä tapauksessa voidaan siirtää keskustelu psykiatriaan.
Mitähän ihmettä nyt taas höpiset? Etkö oikeasti osaa lukea? Lainaamasi teksti ei millään tavalla liittynyt mihinkään identiteetteihin. Siinä vain sanottiin, että pelkästä ihmisen sukupuolesta ei voi päätellä, millaista parisuhdetta juuri hän haluaa juuri sillä hetkellä, tai haluaako parisuhdetta ollenkaan. Tämä on tietenkin jokaiselle normaaliälyiselle itsestään selvää.
Saisinkohan seksin lopettamalla mieheni tajuamaan "mitä oikein valitan" kun yritän hänelle vuodesta toiseen rautalangasta vääntää, että parisuhteemme ei tällaisenaan riitä minulle, kun ajatukseni eivät kiinnosta miestäni, eikä hänelle tunnu olevan mitenkään tärkeää keskustella kanssani muusta kuin siitä, mitä ostetaan kaupasta tai joko olen pessyt hänen kauluspaitansa.
Taidanpa kokeilla.
Ehkä mies sitten havahtuu siihen, miltä tuntuu olla suhteessa jossa toiselta ei saa sitä mitä eniten kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä seksistä. Olisin ihan tyytyväinen parisuhteessa ilmankin. Hankala vaan löytää samanlaista naista.
>nainen
>ei pidä seksistä
Voit valita vain toisen. Todellisuudessa naiset pitävät seksistä miehiäkin enemmän, mutta he eivät voi tätä paljastaa sillä naiset ovat käyttäneet seksiä vallan välineenä kautta aikojen.
Elämässä pitää pelata niillä korteilla, jotka on annettu. Miehillä on fyysinen voima, naisilla on sitten muita aseita. Tottakai seksi on myös vallan väline, puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa ihmisiä nimeltä "mies" ja "nainen". Vai koetko sinä itse olevasi identtinen klooni miljardien muiden kanssa, jolla ei ole ainuttakaan omaa ajatusta tai tunnetta?
Hohhoijaa. Älä jeesustele, nyt piti puhua yleisellä tasolla. Ja kaikesta nykyhöpinästä huolimatta on asioita ja piirteitä, jotka ovat keskimäärin yleisempiä miehillä, ja asioita ja piirteitä jotka ovat keskimäärin yleisimpiä naisilla. Äläkä osallistu tähän keskusteluun jos et halua.
Ap
Mutta kun ei nykypäivänä ole mitään sukupuolia edes 😅 on vaan wokemaisen harmaata they/them massaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida matkustella? Lentoyhtiöiden matkalippuja ei nimittäin voi ostaa "lumihiutale" -statuksella. Kyllä siellä on selkeästi oltava mies tai nainen.
Biologisesti on olemassa miehiä ja naisia, ja tämän lisäksi luonnon anomalioita. Muuta väittävät voivat kertoa, minkälaiset vehkeet on näillä muilla sukupuolilla. Jos mennään jollekin identiteettilinjalle, niin siinä tapauksessa voidaan siirtää keskustelu psykiatriaan.
Mitähän ihmettä nyt taas höpiset? Etkö oikeasti osaa lukea? Lainaamasi teksti ei millään tavalla liittynyt mihinkään identiteetteihin. Siinä vain sanottiin, että pelk
Itse asiassa alkuperäisessä tekstissä sanottiin, että parisuhteessa mies kaipaa seksiä ja nainen huomiota voidakseen hyvin. Ja asioista puhuttaessa on pakko yleistää, koska muuta tapaa puhua ilmiöistä ei ole.
P.S. Voin kirjoittaa tänne ihan mitä huvittaa ja vastailla miten haluan.
Siis oletteko te parisuhteessa minkä tahansa miehen tai naisen kanssa, vai puolisonne kanssa, joka on ihan yksilöllinen ihminen? Haluatteko ymmärtää puolisonne omia tarpeita, ajatuksia ja tunteita, vai jonkun kasvottoman "yleisen miehen" tai "yleisen naisen" kuviteltuja tarpeita, ajatuksia ja tunteita? Ensimmäiseen saa vastauksen kysymällä siltä puolisolta itseltään, jälkimmäiseen kai sitten spekuloimalla täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen samanlainen. Pitää vain ensin kärsiä ja tehdä lapsia. Sitten ne lihoo ja laiskistuu, eikä seksiä enää tipu. Siitä sun onni alkaa.
Ai jaa. Minä olen 45-vuotias nainen ja haluan edelleen päivittäin. Painoindeksini on normaali.
Siinä tapauksessa kuulut vähemmistöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Älä jeesustele, nyt piti puhua yleisellä tasolla. Ja kaikesta nykyhöpinästä huolimatta on asioita ja piirteitä, jotka ovat keskimäärin yleisempiä miehillä, ja asioita ja piirteitä jotka ovat keskimäärin yleisimpiä naisilla. Äläkä osallistu tähän keskusteluun jos et halua.
Ap
Mutta kun ei nykypäivänä ole mitään sukupuolia edes 😅 on vaan wokemaisen harmaata they/them massaa.
Ensin lapsille kerrotaan, että sukupuolia ei ole. Luonnon vastaisesti heille oikein tuputetaan kaikkea muunsukupuolisuutta ja transtouhua. Lapsi kokee todennäköisesti olonsa todella hämmentyneeksi. Kymmenen vuotta näin ja ihmetellään, miksi lapsi on ahdistunut.
Jokainen normaali ihminen tietää, että sukupuoli-identiteetti on tärkeä osa ihmisen kasvua ja kehitystä. Ihminen tarvitsee roolituksia ja aseman yhteiskunnassa ja yhteisöissä paikantaakseen myös itsensä. Nyt tämä perusta vedetään jalkojen alta pois. Kukaan ei tiedä miksi, mutta näin tehdään. Onko ihme, että mt-ongelmat lisääntyvät? Tähän päälle aikuisten omat sekoilut avioeroineen ja uusperhehelvetteineen. Sääliksi käy kyllä nykylapsia ja nuoria.
Vierailija kirjoitti:
Ap, kyllä se näin on. Naisena huomannut, että mies tarvitsee säännöllisesti seksiä, jotta voi hyvin. Onhan se nyt jo antiikissa tiedetty tosiasia, että "semen retentum venenum est". Seksi on miehelle ihan fysiologinen tarve, eikä mikään käteen vetäminen korvaa seksiä, etenkin jo vakikumppani on olemassa. Psyykkisesti mies kokee ilmeisesti myös olevansa epäkelpo, jo puoliso torjuu hänet usein.
Kun mies voi hyvin, huomioi hän myös naisen ihan eri tavalla. Tämä on tavallaan sellainen hyvän tai pahan kehä: mies saa seksiä --> huomioi paremmin naisen tarpeet --> nainen on halukkaampi seksiin --> kehä jatkuu. Negatiivinen kehä menee sitten toisinpäin mies ei saa seksiä --> synkkyys, ei huomioi naista --> nainen ei halua seksiä miehen kanssa, joka ei huomio häntä muuten --> vielä vähemmän seksiä --> kriisi.
Noin 40v tajusin vasta tämän ja sen jälkeen huolehtinut osaltani, että seksiä on riittävän
Mitä tarkoitat fysiologisella tarpeella? Tuo on jotenkin omituinen ajatus, että seksi olisi miehelle jotenkin eri mekanismilla tärkeää kuin naiselle. Fysiologinen tarve se ei ole kummallekaan, siinä mielessä miten fysiologiset tarpeet on perinteisesti ymmärretty, eli ruoka, sopiva ruumiinlämpö, hengitysilma. Mies, sen enempää kuin nainenkaan ei kuole jos ei saa seksiä ja joutuu vetämään käteen.
Psyykkisesti myös nainen kokee olevansa epäkelpo jos puoliso torjuu usein. En ymmärrä miten näet tuon vain miesten ongelmana. Naisille se on varmaan keskimäärin vielä suurempi ongelma, kulttuurissamme jossa meille on opetettu että mies haluaa aina ja nainen ei koskaan. Miehelle naisen torjunta ei ole niin iso isku psyykkisesti, koska naisen ei oletetakaan haluavan eikä naisen haluttomuus tässä kuvastossa johdu miehestä vaan naisten yleisestä frigidiydestä. Miehen haluttomuuden taas katsotaan johtuvan aina naisesta.
Mielestäni on outoa nostaa miehen seksuaaliset tarpeet noin eri tasolle kuin naisen. Itse olen halukas nainen ja tavannut monta halutonta miestä, ja jotenkin tällainen eronteko naisten ja miesten tarpeiden välille loukkaa sekä minun naiseuttani että noiden vähemmän halukkaiden miesten mieheyttä. Keskimäärin miehissä ilmeisesti on enemmän halukkaita (tästä tosin vaikea sulkea pois kulttuurin vaikutus) mutta on aivan turhaa vetää tässä juopaa miesten ja naisten välille, koska samalla tavalla halukkaita ja halukkaampiakin on naisissakin kuitenkin lähes yhtä paljon. Kannattaa miettiä lähinnä yksilöiden kautta. Toisilla on korkeampi libido kuin toisilla ja that's it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs sellainen mies, joka hakee seksiä samanaikaisesti usealta eri naiselta ja rikkoo näin kaikki parisuhteensa; jääkö kokonaan ilman rakkautta!
Tämän tyyppiset miehet saavat yleensä kaiken haluamansa, paljon eri naisia ja myös yllättävän rakastavan parisuhteen.
Ei saa kaikki. Eivät halua parisuhdetta. Pettävät kuitenkin ja nainen lähtee. Kun hiusraja vetäytyy tarpeeksi, saa todella hakea ilmaista seuraa.
Olen samaa mieltä hiusrajasta, mutta jos hiukset pysyvät päässä, niin myös +40 ikäisenä suosio sen kuin jatkuu. Eikä heidän tarvitse haluta parisuhdetta, kun seksiä saa muutenkin joka suunnasta.
Kiukkuisen feministin itku 😂
Aikonaan kun menin ensimmäiseen työpaikkaan jäi mieleen työkaverin lausuma, että oli viime yönä mahtava nainen. Kuulemma pani eestä ja takaa ja kolmennella kerralla veti käteen, sanoi naiselle että tämä se vasta hyvää tekee.
Vierailija kirjoitti:
Ap, kyllä se näin on. Naisena huomannut, että mies tarvitsee säännöllisesti seksiä, jotta voi hyvin. Onhan se nyt jo antiikissa tiedetty tosiasia, että "semen retentum venenum est". Seksi on miehelle ihan fysiologinen tarve, eikä mikään käteen vetäminen korvaa seksiä, etenkin jo vakikumppani on olemassa. Psyykkisesti mies kokee ilmeisesti myös olevansa epäkelpo, jo puoliso torjuu hänet usein.
Kun mies voi hyvin, huomioi hän myös naisen ihan eri tavalla. Tämä on tavallaan sellainen hyvän tai pahan kehä: mies saa seksiä --> huomioi paremmin naisen tarpeet --> nainen on halukkaampi seksiin --> kehä jatkuu. Negatiivinen kehä menee sitten toisinpäin mies ei saa seksiä --> synkkyys, ei huomioi naista --> nainen ei halua seksiä miehen kanssa, joka ei huomio häntä muuten --> vielä vähemmän seksiä --> kriisi.
Noin 40v tajusin vasta tämän ja sen jälkeen huolehtinut osaltani, että seksiä on riittävän
Itse olen 27v mies jolla poikuus tallella. En ole luonteeltani kiukkuinen, vaan monen mielestä positiivinen ja elämäniloinen kaveri. Miten selität tämän? Seksi on vähän ylihypetty juttu eikä todellakaan mikään fysiologinen tarve. Media toki haluu väittää muuta sillä seksi myy. En varsinaisesti sinua syytä, mutta kannattaa alkaa ajattelemaan kriittisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Olisit oikea aarre löytää. N35
Mm, mä ainakin kaipaan suhteelta eniten henkistä yhteyttä ja yhteenkuuluvuutta. Miesten puolesta paha sanoa.
N31
mistä muuten johtuu että ne naiset jotka valittavat eniten ovat
niitä surkeimpia tekemään syille mistä valitus johtuu, juuri mitään ?
vidu se jatkuva vinkuminen on rasittavaa
Avaruus seksi on mahtavaa, eli kerran kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Naisen seksihalut saa sammumaan menemällä naimisiin ja hankkimalla lapsen / useamman lapsen. Sen jälkeen saat olla rauhassa
Mies "tarvitsee" seksiä myös sen todentamiseen, että todellakin ollaan parisuhteessa. Ei kämppiksiä, jotka laittaa kulut puokkiin.