Ketä äänestät presidentinvaalissa 2024?
Kommentit (353)
On siellä vähän ihme ehdokkaat. Yksi ei osaa puhua, yksi osaa mutta ei puhu, yksi puhuu mutta liian hiljaisella äänellä, yksi puhuu liikaakin tietotasoon nähden. Minä luotan niihin, joilla on edes jonkun verran verbaalista lahjakkuutta ja tietoa asioista.
Vierailija kirjoitti:
Alexander Stubb se on.
Mieluummin Stubb kuin Haavisto. Ei koskaan sivarimiestä pressaksi ja kouluja käymätöntä.
Vierailija kirjoitti:
On siellä vähän ihme ehdokkaat. Yksi ei osaa puhua, yksi osaa mutta ei puhu, yksi puhuu mutta liian hiljaisella äänellä, yksi puhuu liikaakin tietotasoon nähden. Minä luotan niihin, joilla on edes jonkun verran verbaalista lahjakkuutta ja tietoa asioista.
Ja osa miehistä on sivareita, jotka eivät kelpaa puolustusvoimain ylipäälliköksi. Sivari häpäisee koko puolustusvoimat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja osa miehistä on sivareita, jotka eivät kelpaa puolustusvoimain ylipäälliköksi. Sivari häpäisee koko puolustusvoimat.
Totta. Sivari pressa näyttää keskaria puolustusvoimille. Ei kelpaa ylipäälliköksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Sivari pressa näyttää keskaria puolustusvoimille. Ei kelpaa ylipäälliköksi.
Muistakaa tuo !! Hyvää muistutus!
Rehn vaikuttaa tällä hetkellä fiksuimmalta. Häneltä hyvää kommenttia itärajan sulkemisesta, Hallitus pitänyt joululomaa ja päätöksiä ei ole tehty, joten rajat aukeavat taas pian itärajalla.
Suomen älykkäintä, karismaattisinta, cooleinta,kauneinta, hauskinta ja taitavinta tietysti.
Jussi. Jos isis mammojen pelastajasta tulee presidentti niin hyvästi. En jää odottelemaan eläkeikää, jolloin kaikki valtion varat hupenee tänne tunkeneiden elatusmaksuihin ja moskeijoiden rakentamiseen, kaduilla ei uskalla liikkua, taksiin ei uskalla mennä ja rukouskutsut huutavat 9- vuotiaita morsiamia ja päänkatkojia seremonioihin. Haluan, että presidentti ei ole hissukka myötäilijä alistuja vaan tekeekin jotain. Jos venäjä hyökkää niin meillä on paljon eturintamalle työnnettäviä, joilla on paljon korvattavaa tälle maalle. Luulen kyllä, että he ovat iphonensa jo napanneet ja juosseet seuraavaan maahan, jossa puuro parempaa.
Martti Ahtisaari ei olkut käynyt armeijaa. Rauhan mies oli.
Alexander Stubb se on.