Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MEDIAT: Kaasuputkien sabotaasin takana oli korkea-arvoinen ukrainalaisupseeri

Vierailija
12.11.2023 |

Sanoin tästä heti kun se tapahtui, kukaan ei kuunnellut vaan haukkui ties mikskä. Media tottakai sivuutti kaiken

Tästä myös puhuttiin puolueettomissa lähteissä kokoajan mutta Lännen media sivuutti. 

80% suomalaisista ei nähny tätä oman vihansa takia, tai sit vaan sen takia että ne on oikeasti hölmöjä eikä osaa katsoa missään kokonaiskuvaa. 

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009985678.html

Kommentit (280)

Vierailija
21/280 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa jo Petroskoin trollit, noita teidän juttujannehan ei usko Erkkikään.

Putin joukkoineen tuhosi putket. 

Putin on kuin pikkulapsi jos ette leiki minun kanssani niin minä rikon lelut, ja polkee jalkaa.

Tarkoitit varmaan Zelensky?

Ukrainalla on outo tapa kiittää auttajiaan.

Vierailija
22/280 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki kielletään tuttuun tapaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/280 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun se pycca pysyisi omassa maassaan, niin ei tarvitsisi kaikkia risahduksia leimata pyccan töiksi. Ihan itse on tehnyt itsestään epäilyttävän kaikkeen kielteiseen.

Juuri tämä. Ja täysin itse aiheutettua että pycca on epäilyksen alla joka asiasta.

No, oikeastaan ei ole edes mitään väliä kuka tuon kaasuputken hajotti. Pääasia että sieltä ei virtaa enää venäläistä kaasua. Kiitos tekijälle, olipa mikä taho hyvänsä.

Vierailija
24/280 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

epätoivoinen yritys mielipidemuokkaukseen Ukrainaa vastaan, ja niinkin luotettavalta taholta kuin MEDIAT-kirjoittaa...

Vierailija
25/280 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei lampaat koskaan ajattele omilla aivoillaan? Miksi ne uskoo valtamedian valepropagandan, vaikka joka kerta ne näytetään toteen valeeksi. Onko ne täysin aivottomia, että niitä voi huijata loputtomasti?

Vierailija
26/280 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläpito laittakaa jo nämä Venäläispropagandaviestit lukkoon. Ketä oikeasti kiinnostaa mitä Petroskoissa kirjoitetaan?

Vierailija
27/280 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylläpito laittakaa jo nämä Venäläispropagandaviestit lukkoon. Ketä oikeasti kiinnostaa mitä Petroskoissa kirjoitetaan?

Hetki vielä, kaikki yhtä aikaa kohtapuolin

Vierailija
28/280 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole syytetty ketään, koska ei ole tiedetty. Enkä usko että tämäkään vielä on viimeinen totuus.

Miksi syytät joidenkin teoista koko maata?

Vierailija
29/280 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne nyt itkee, onhan tuotakin mahdollisuutta pidetty yllä koko ajan. Ukrainassahan asuu paljon venäläismielisiä, ihan samalla tavalla kuin meilläkin.

Kaikilla mailla on ristinsä, meilläkin juuri nalleja tuomittiin.

Vierailija
30/280 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaksi näinkin arvovaltaista mediaa tutkii asiaa yhdessä ja julkaisevat tuloksensa samanaikaisesti, ei tätä oikein voi enää kuitata venäjän valepropagandana.

Vierailija
31/280 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjän BKT noussut 5% tänä vuonna. Eurooppa uppoaa, Suomi siinä mukana.

Niin, se BKT on noussut lähinnä sotatarvikkeista jonka sitten tuhoavat Ukrainassa. Eipä vie mitenkään maan kehitystä parempaan suuntaan. Mutta sitähän russakka ei tajua.

Vierailija
32/280 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natorotat on koko ajan syyttäneet Venäjää, vaikka ainut hyötyjä on USA. Suurin haitta tuli Venäjälle, Saksalle ja muulle Euroopalle.

Vierailija
33/280 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Natorotat on koko ajan syyttäneet Venäjää, vaikka ainut hyötyjä on USA. Suurin haitta tuli Venäjälle, Saksalle ja muulle Euroopalle.

Suomikin menetti tämän suorana seurauksena Uniperin ja kärsi miljardiluokan tappiot.

Vierailija
34/280 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukraina sabotoi putket ja aiheutti suoraan Suomelle miljardiluokan tappiot: Uniperin myyntihän oli suora seuraus tästä teroteosta.  Paljonkos siitä tuli takkiin, oliko välittömästi 5 miljardia ja siihen kaikki muu päälle.?

Miten Suomi kostaa?

Ei mitenkään. Sen sijaan on tunkenut Ukrainaan 1,4 miljardia euroa, joista puolet on varmaan mennyt korruption vuoksi ihan muualle kuin piti. Tämäkin asia on sellainen, joka tulee vielä vastaan kunnolla, vaikka siitä puhuminen on kielletty. Ase- ja muuta apua on valunut väärille henkilöille valtavat määrät ja välistä on vedetty kunnolla. 

Vierailija
35/280 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SAKSAKIN tuplaa avun, niin alkaa tehdä yksi jos toinenkin,

https://twitter.com/Flash_news_ua/status/1723369256916492506?ref_src=tw…

Taitaa olla uudelleenharkinnassa tämän jälkeen se apu.

Vierailija
36/280 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan usko enää yhtään mitään mitä valtamediaroska julkaisee, enkä välitä mistään mitään muutenkaan. Mulla ei ole mahdollisuutta tietää mikä on se oikea totuus missäkin asiassa, nykyään ei ole kuin valehtelua jokapaikassa, ja mulla ei myöskään ole mitään vaikutusvaltaa yhtään mihinkäään, joten miksi minun pitäisi välittääkään yhtään mistään. Kaikki on ihan täyttä paskaa nykyään jokatapauksessa.

Vierailija
37/280 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan usko enää yhtään mitään mitä valtamediaroska julkaisee, enkä välitä mistään mitään muutenkaan. Mulla ei ole mahdollisuutta tietää mikä on se oikea totuus missäkin asiassa, nykyään ei ole kuin valehtelua jokapaikassa, ja mulla ei myöskään ole mitään vaikutusvaltaa yhtään mihinkäään, joten miksi minun pitäisi välittääkään yhtään mistään. Kaikki on ihan täyttä paskaa nykyään jokatapauksessa.

Tulitko tähän tulokseen vasta siinä vaiheessa kun uutisointi kääntyi Ukraina-kriittiseksi?  

Vierailija
38/280 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukraina ei ole mikään pyhimys ja on ollut alusta lähtien ihan selvää että se oli tämän iskun takana. Minä voin kertoa muutaman muunkin ikävän tosiasian, joista ei saa (vielä) puhua trollin leiman vuoksi, mutta jotka tulevat esille kyllä aikanaan länsimaisessa mediassa ja jotka tunnustetaan:

- Ukrainalle myönnetyistä ase- sekä muista apupaketeista ainakin puolet on menneet pimeille markkinoille ja esim tehokkaista armeijalle tarkoitettuja aseita on nyt rikollisjärjestöillä. Tulee näkymään Euroopassa muutaman vuoden sisällä.

- Ukraina yritti saada Puolan/Naton mukaan sotaan Venäjää vastaan valehtelemalla, että ohjus ammuttiin Venäjältä. Tässä pelattiin ydinsodan riskillä

- Ukraina räjäytti padon itse ja aiheutti ekokatastrofin

- Ukraina ei ole niin yksimielinen kansa kuin kuvitellaan ja valtataistelun vuoksi tapettiin käsikranaatilla se entinen korkea-arvoinen upseeri edellisviikolla. Tämä peli tulee menemään rumaksi ja muistuttaa Venäjää

Vierailija
39/280 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saipahan suomalaiset tietää ketä kiittää sähkölaskuistaan....    

Ukrainan kelkkaan lähteminen oli EU:lta kyllä sen luokan munaus etteii riitä sanat kuvaamaan.  Kukahan vastaavista poliitikoista kehtaa asian ensimmäisenä myöntää?

Vierailija
40/280 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saipahan suomalaiset tietää ketä kiittää sähkölaskuistaan....    

Ukrainan kelkkaan lähteminen oli EU:lta kyllä sen luokan munaus etteii riitä sanat kuvaamaan.  Kukahan vastaavista poliitikoista kehtaa asian ensimmäisenä myöntää?

Eivät myönnä, koska ollaan natossa ja pitää nuoleskella USA:n persettä!