Mieheni on toimitusjohtaja. Miksi kadehdit meitä?
Meillä on joka päivä ainakin kolmea eri leikkelettä pöydässä. Joillekin se on luxusta, meille ihan arkea. Sori siitä!
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Selvä trollihan tuo on..
Tottakai. Siksi vastaankin realistisesti mihin siivoojallakin on varaa. Että en kadehdi pihiä toimaria. Ap ei edes taida tietää raha-asioista mitään. Isi maksaa.
Vähempikin riittää ja rahaa on sitten vielä vuosienkin päästä. Isovanhempani aikoinaan opastivat, että varakkaana pysyy, kun ei tuhlaa kaikkea. Isoisä myös nautti enemmän antaessaan tyytyväisille työntekijöille joulukinkut.
No mun tulot oli viime vuonna 29 te/kk ja olen ulosotossa. Syön kinkkua. Sori myöskin.
Minä leivonkin itse viikonlopuiksi tuoreet leivät ja mies tekee meille leivät valitsemillaan leivänpäällisillä viikonloppu aamuisin. Tänä aamuna oli goudaa alla, salaatinlehti, kylmäsavulohisiivu ja päällä kaksi kurkkusiivua. Kaksi isoa siivua minulle.
Itse olen firmojen pääomistaja ja erottelen toimareita tosta noin vaan ja leikkeleitäkin on pöydässä aina kuutta eri laatua.
Mullakin on muita eläimiä pöydässä itseni lisäksi.
Täällä on taas joku pöljä suomalainen
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on muita eläimiä pöydässä itseni lisäksi.
Meilläkin. Tyttären viisi hiirtä oli keittiön pöydässä kuljetuskopassaan. Ja koira pöydän alla. Keittiön akvaariossa aika monta kalaa.
Voihan sitä olla TJ vaikka missä konkurssikypsässä firmassa. Ei se titteli ole tae mistään rikkauksista.
Toimitusjohtaja ...buhahahah
Suoraan 70 luovulta titteli.
Vierailija kirjoitti: Voihan sitä olla TJ vaikka missä konkurssikypsässä firmassa. Ei se titteli ole tae mistään rikkauksista.
Eihän se ole, mutta ap sai sillä tittelillä 3 leikkelettä pöytään!
Kukaan fiksu kehoaan tuhoa millään leikkeleillä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne leikkeleet pilaannu, kun on noin monta avattua pakettia yhtä aikaa? Vai ettekö syö muuta kuin leikkeleitä?
Jos perheessä on kuusi kouluikäistä lasta, kolme pakettia leikkelettä menee helposti viikonloppuna kahdessa aamussa.
Eronnut toimarista. Monella heistä on pytty sekaisin. Itselle on muut arvot tärkeämpiä. Pidä hyvänäsi.
Nyt on hakuammuntaa. Kysypä siltä, joka kadehtii. Mä säälin ap:tä ja koska typerä puoliso on kamala taakka, säälin myös sitä oman elämänsä toimitusjohtajaa.
Ap oot ylilautapoju ilman naisen tuoksuakaan.
(Toimariksi pääsee perustamaan vedä käteen oy:n)
Vierailija kirjoitti:
Eronnut toimarista. Monella heistä on pytty sekaisin. Itselle on muut arvot tärkeämpiä. Pidä hyvänäsi.
Mutta hän sentään on silti vielä naimisissa toimarin kanssa- sinä olet joutunut eroamaan, eli olet hävijä.
En kadehdi, hymähdän. T. Siivooja, jolla edelleen parempi tarjonta ruokapöydässä ja enemmän leikkeleitä jääkaapissa.