Mieheni on toimitusjohtaja. Miksi kadehdit meitä?
Meillä on joka päivä ainakin kolmea eri leikkelettä pöydässä. Joillekin se on luxusta, meille ihan arkea. Sori siitä!
Kommentit (43)
Miksi kahdetisin, olen itse toimitusjohtaja.
Käy sääliksi sinua. Yrityksien johtoryhmissä työskentelevänä tiedän että jokainen toimitusjohtaja on jollain tavalla luonnevikainen.
Meillä 4 leikkelettä, eikä kumpikaan meistä ole toimituskohtaja. Oletko kateellinen?
Onko se manselainen raksayhtiön toimari, jonka viime vuoden tulot oli 25 tuhatta?
Vaikea uskoa, että toimitusjohtaja olisi noin tyhmän kanssa. Toisaalta kuka tahansa nyrkkipajaosakeyhtiön perustaja voi sanoa itseään toimitusjohtajaksi.
Tämä aloitus oli täällä eilen. Ap ei ole älyllä.pilattu.
Miehesi on ihastunut alaiseensa
https://www.vauva.fi/keskustelu/5350578/pomo-taitaa-olla-ihastunut-minu…
Onko se joku perähikian rane oy:n toimari? tirsk
Meillä on 3M€ omaisuutta ja saan paljon helpommista hommista 6000€/kk, joten en ole kovin kateellinen miehellesi, sinusta puhumattakaan. Koskaan ei tiedä, milloin se toimari löytää älykkäämmämmän kumppanin.
Isäni on turbomies ja meillä on joka päivä ainakin viittä leikkelettä pöydässä, miksi AP kadehtii minua niin kovasti?
Vierailija kirjoitti:
Tämä aloitus oli täällä eilen. Ap ei ole älyllä.pilattu.
Ja toissapäivänä.
Ap mene takaisin ylilaudalle. Kiitos.
Just lähetin miehesi takaisin kotiin sinun ja perheesi luo, huono on sängyssä, pidä hyvänäsi.
Eikö ne leikkeleet pilaannu, kun on noin monta avattua pakettia yhtä aikaa? Vai ettekö syö muuta kuin leikkeleitä?
Mä olenkin yrityksen hpj, yhteensä kolmen yrityksen johtoryhmässä. Ja omistan kahta yritystä ihan suuromistajana. Ja meillä on leikkeleen lisäksi eri juustoja ja kylmäsavulohta, mutta emme pidä niitä pöydässä vaan laitamme leivän päälle, kun teemme leipiä.
Vierailija kirjoitti:
Onko se manselainen raksayhtiön toimari, jonka viime vuoden tulot oli 25 tuhatta?
Kranni?
Surettaa miestäsi kun otti noin idiootin vaimon itselleen. Varmaan pelkästä säälistä.