Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon valoja pidät kotona päällä synkkänä syysiltana?

Vierailija
11.11.2023 |

Pidätkö vaan välttämättömät valot ja istut hämärässä vai pidätkö kaikki valot päällä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohuoneessa ikkunoissa valokoristeet jatkuvasti päällä paitsi yöllä. Samoin takan reunalla valoketju. Kynttilöitä palamassa myös pöydillä ja takan päällä sillon kun ollaan paikalla. Tykätään tunnelmallisesta valaistuksesta :) Kattolamput taas on päällä vain tarpeen mukaan jokaisessa huoneessa. 

Vierailija
22/26 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään hämärästä ja pimeästä, joten mahdollisimman pienillä valoilla olen. Kohdevalo ja tunnelmavalo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä oikeastaan ikinä valoja kämpässäni vaan viihdyn hämärässä, tv,kynttilät ja tietokoneen valo tuo valon minulle. Makuuhuoneessa valoa vain pidän silloin kun otan vaatteita kaapista. 

Olen hämärä tyyppi vissii.

M33

Vierailija
24/26 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kerrostalossa ja yleensä oon olohuoneessa niin siellä valot vaan, menen keittiöön niin laitan valot ja sammutan kun lähden samaten makkari ja kylppäri. Maalla laitan ulkovalot illalla, sammutan yöksi, kuistissa pidän valoja ja sammutan kun nukkumaan. 

Vierailija
25/26 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa oleskelutiloissa, päämakkarissa ja eteisessä täydet valot aina kun olen kotona. Mitä kirkkaampaa sen parempaa.

Valonsammuttelijanatsin kanssa en varmaan tulisi montaa päivää toimeen.

Vierailija
26/26 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki valot päällä. Inhoan näitä aikaisin pimeneviä päiviä. Minua alkaa väsyttää jos kotona on hämärää, aivoni luulevat että929 on nukkumaanmenoaika.

Miten sun aivot näkee hämärän joka on eri huoneessa missä sun silmät ja siis sinä kokonaan? 

Ei me kaikki asuta isoissa taloissa. Mulla on pieni kaksio jossa on avokeittiö ja makkari on käytännössä alkovi.

Niin eli sulla on yksi huone, ja pidät niinkuin muutkin valot siinä huoneessa jossa oleskelet. Miksi sitten sanot että "kaikki valot päällä"?

Mulla on kaksio, eli kaksi huonetta ja avokeittiö. Pidän keittiön valoja päällä, 2 kpl, sekä makkarin valoja päällä, 2 kpl, ja tietenkin olohuoneen valoja päällä, 3 kpl. Myös eteisen valo, 1 kpl, on päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi