Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsivakuutuksen varaus ennen syntymää

01.01.2007 |

Kertokaahan millaisista syistä teiltä evätty Tapiolan lapsivakuutus syntymättämälle lapselle? Voiko ennakoivat supistukset ja niistä johtuva sairausloma olla este vakuutuksen myöntämiselle?

Mulla ei ole pitkäaikaissairauksia tai mitään ongelmia edellisissä raskauksissa, mutta mietityttää vaan kun ei ole tullut mitään päätöstä Tapiolasta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelisin siis, että myös meillä kesti kauan siinä vakuutuspäätöksen saamisessa Tapiolasta. Ajattelin nyt vaan laittaa tämän kommentin, että välttämättä siinä jutussa ei ole mitään hämminkiä ;). Minä itse jännitin vakuutuksen saamista, kun piti ylipainon vuoksi sokerirasitukseen mennä jne., ja sit laitettiin sinne mukaan ne rasituksen tuloksetkin, mutta ei ne kuulemma olisi vaikuttaneet asiaan mitenkään (kun ilmeisesti oli muuten jutut kunnossa tai jotain...). Soiteltiin silloin sinne ja kyseltiin, kun kesti vastauksen saaminen, ja siellä ne meidän paperit oli tosiaan vielä viikkojen jälkeen käsittelemättä.

Vierailija
2/3 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjantähdestä sen saa heti kun vakuutustyyppi käy kotona ja paperit allekirjoitetaan siinä. Itse pitää tietysti rehellisesti paperit täyttää.

En tiedä mikä siellä Tapiolassa niin kestää, vaadi vastaus ajoissa, että saat muualta jos eivät sitä myönnä, esim. suuri ylipaino voi olla esteenä. Tai ongelmat aikaisemmissa raskauksissa, sairaudet yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vielä astma ja allergia jotka ovat molemmat periytyviä ja kuitenkin vakuutus saatiin. Toisen lapsen kohdalla myöntävä päätös tuli puolet nopeammin.