Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytääkö kukaan tinderistä miestä.

Vierailija
11.11.2023 |

Tuntuu aika ajanhaaskaukselta. Miehet päättää siellä

Kommentit (8)

Vierailija
2/8 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä kymmenistä matcheista kukaan ollut samalla aaltopituudella emotionaalisesti. Onneksi on hyvä olla myös itsekseen, niin ei tarvitse ketään "etsiä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/8 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle. Tosin 8:a miestä tapasin kuitenkin uudelleen vähintään kerran ensitreffien jälkeen, kunnes tuli tai annoin pakit. Eli sanoisin, että treffiseuraa on helppo löytää, mutta lyhyttä tapailua pidempää suhdetta ei sieltä ole löytynyt, kun ne miehet, joista minä olen kiinnostunut, ovat niin suosittuja, että heillä on varaa valita parempikin nainen.

Vierailija
4/8 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle. Tosin 8:a miestä tapasin kuitenkin uudelleen vähintään kerran ensitreffien jälkeen, kunnes tuli tai annoin pakit. Eli sanoisin, että treffiseuraa on helppo löytää, mutta lyhyttä tapailua pidempää suhdetta ei sieltä ole löytynyt, kun ne miehet, joista minä olen kiinnostunut, ovat niin suosittuja, että heillä on varaa valita parempikin nainen.

Jos heillä olisi varaa valita parempi, niin eivät he siellä olisi. Ongelma jokaisella sinkulla (miehellä ja naisella) on se, ettei saa sen tasoista kumppania kuin haluaisi. 

Vierailija
5/8 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Jos heillä olisi varaa valita parempi, niin eivät he siellä olisi. Ongelma jokaisella sinkulla (miehellä ja naisella) on se, ettei saa sen tasoista kumppania kuin haluaisi. 

Anteeksi mitä? Eli niputat kaikki sinkut yhdeksi möykyksi joilla on jokin outo logiikka paritumisessa tai joiden sinkkuuden syy on nirsous? Sama kuin minä väittäisin että kaikki pariutuneet ovat suhteessa siksi että huolivat kenet vaan. 

Vierailija
6/8 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydä koska tavis naiset haluaa pitkiä komeita miehiä.

Vierailija
7/8 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt. Löysin muuta kautta.

Vierailija
8/8 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei löydä koska tavis naiset haluaa pitkiä komeita miehiä.

Mä oon tavis ja mun mies on tavis. Mies on 165cm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä