Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viiden lapsen äiti

Vierailija
11.11.2023 |

Facebook-kaverini sai viidennen miehensä kanssa viidennen lapsen.   Minua jotenkin säälittää nämä edelliset lapset,  heistä ei enää mitään.  Kuvia vain kuinka äiti on vauvan  ja hänen isänsä kanssa siellä ja täällä.

Missä on ekaluokkalainen lapsi, missä varhaisteinit?   Toivottavasti saavat isiltään  jotain huomiota.    Äidinäitiä ei ole joten ainakaan hänen läsnäolonsa ei selitä lasten jättämistä pois kaikesta touhusta 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentutehtailijat tehtailevat pentuja taloudellisen edun takia että ei tarvitse töitä tehdä elääkseen

Vierailija
2/15 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikö mielessä että lapset ei halua kuviin tai päivityksiin?

Tai että lapsilla saattaa olla jopa omia menoja, koulua, harrastuksia, kavereita jne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävikö mielessä että lapset ei halua kuviin tai päivityksiin?

Tai että lapsilla saattaa olla jopa omia menoja, koulua, harrastuksia, kavereita jne?

Kyllä nyt pieni alakoululainen varmaan myös tahtoisi äitinsä kanssa liikkua,   kovasti reissuavat viikonloppuisinkin kolmistaan,  äiti, isi, vauva.

Mutta eihän se minulle kuulu,  vanhin lapsi kuitenkin jo viillellyt ja ollut ensiavussa.

Vierailija
4/15 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sanottiin että lapsi tuo leivän tullessaan, nyt sanotaan että lapsi tuo tuet tullessaan. Aikas paljon tälläsille porsineille maksellaan meidän veronmaksajien rahoja.

Vierailija
5/15 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille tähän vastanneille miehille: Jos teistä YKSIKÄÄN olisi käynyt läpi raskauden, synnytyksen ja pikkuvauva-arjen, mistään porsimisesta tai pentutehtailusta ette taatusti häpeämättömästi ja vähätellen puhuisi, te vähä-älyiset! 

Mitä tekemistä facebook-päivityksellä on perheen tilanteen kanssa? Vauvat muistuttavat paljolti toisiaan, mutta isommista lapsista kuvien laittamista karttavat monet, ja ihan syystä.

Kateutta, Ap?

Vierailija
6/15 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monellehan on uuden kumppanin kanssa saatu se uusi lapsi rakkauslapsi, paras kaikista,  nyt he tietävät mitä on rakastaa lasta.

Tietysti ja toivottavasti aiemmilla lapsilla on isä joka tapaa heitä ja huolehtii.

Ko. Henkilö edellisen suhteensa aikana josta ei lapsia syntynyt laitteli kyllä kuvia tästä nyt alakoululaisesta,  silloin 6 vuotta.

Vierailija
7/15 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Teille tähän vastanneille miehille: Jos teistä YKSIKÄÄN olisi käynyt läpi raskauden, synnytyksen ja pikkuvauva-arjen, mistään porsimisesta tai pentutehtailusta ette taatusti häpeämättömästi ja vähätellen puhuisi, te vähä-älyiset! 

Mitä tekemistä facebook-päivityksellä on perheen tilanteen kanssa? Vauvat muistuttavat paljolti toisiaan, mutta isommista lapsista kuvien laittamista karttavat monet, ja ihan syystä.

Kateutta, Ap?"

Olen nainen ja samaa mieltä, että monet naiset tekevät lapsia rahan takia. Monet miehet ovat myös tyhmiä kun pamauttelevat hoitojaan paksuiksi. Läheskään aina äly ja lasten teko ei kuulu samaan ihmiseen. 

Vierailija
8/15 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto että on varmaan venähtänyt v i t t u tollasella porsijalla.

Vierailija
9/15 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto että on varmaan venähtänyt v i t t u tollasella porsijalla.

Kyllähän se nykyinen seksikäyttäytyminen venyttää paikkoja monen kohdalla vieläkin enemmän.

Vierailija
10/15 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voisi tuolla perusteella miettiä, mihin on kadonnut oma ainoa lapseni. 

No, oikeastihan pidän hänet poissa somestani. Ei kuvia, ei todistusten julkaisemisia tai muutakaan. Koska saa itse sitten aikuisena päättää, mitä kuvia ja tietoja hänestä pistetään nettiin. Minä en sitä tee.

Vierailija
11/15 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo kurjaa. Mulla oli synnärillä samassa huoneessa äiti, jolla tuli neljäs lapsi neljännelle eri miehelle. Oli vasta 28v tämä nainen. Oli kateellinen miehensä ryyppäämisestä ja tupakan poltosta. Haukkui minua, kun sain ainokaisen lapseni 35v. Olin hänestä ihan ikäloppu. No, en tiedä,miten hänen elämänsä meni. Itse olen lapseni isän kanssa vieläkin. Teini on nyt 15v, muita lapsia meillä ei ole.

Vierailija
12/15 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Teille tähän vastanneille miehille: Jos teistä YKSIKÄÄN olisi käynyt läpi raskauden, synnytyksen ja pikkuvauva-arjen, mistään porsimisesta tai pentutehtailusta ette taatusti häpeämättömästi ja vähätellen puhuisi, te vähä-älyiset! 

Kateutta, Ap?"

Olen nainen ja samaa mieltä, että monet naiset tekevät lapsia rahan takia. Monet miehet ovat myös tyhmiä kun pamauttelevat hoitojaan paksuiksi. Läheskään aina äly ja lasten teko ei kuulu samaan ihmiseen. 

Lapsia rahan takia? :D En tiedä yhtäkään sellaista naista. Lapsiinhan kuluu rahaa älyttömästi. Ja ne tuilla elävät vasta köyhiltä vaikuttavatkin, joten ei taida rahaa lapset paljoa tuoda. 

Vierailija
13/15 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lapsia rahan takia? :D En tiedä yhtäkään sellaista naista. Lapsiinhan kuluu rahaa älyttömästi. Ja ne tuilla elävät vasta köyhiltä vaikuttavatkin, joten ei taida rahaa lapset paljoa tuoda."

Jos sinä et tiedä yhtään sellaista naista ei tarkoita etteikö sellaisia olisi. Ne naiset tekevät muksuja sen takia ettei itse tarvitse mennä töihin vaan joku muu maksaa heidän elämänsä. Pysytkö vielä kärryillä? He eivät tarvitse rahaa rikastuakseen vaan sen verran, että pärjäävät kotona ilman palkkatyötä. Tietämäni nainen teki muksun aikuisiällä ilman että oli päivääkään ollut töissä ja jatkoi tätä mallia neljään lapseen saakka. Isät olivat lähes aina myös työttömiä. Näillä ihmisillä usein on jos jonkinnäköisiä ongelmia ja asioita ei ajatella järjellä. 

Vierailija
14/15 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat lapset eivät varmasti vaan halua että heidän kuvia julkaistaan. Varmasti liikkuu ihan koko perheen voimin. Näin ainakin meillä.

Vierailija
15/15 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu sosiaalityöntekijä puuskahti vaikka ei työasioista puhu yksityiskohtia että onko se joka heilan kanssa pakko tehdä lapsi, eikö voi muuten seurustella.    Sitä myöten ottavat huostaan kun suhde taas kaatuu ja äiskä ja iakä lähtee vapaalle jalalle,  kummastakaan ei huoltajaksi.

Tai vähintään jotain erikoistukea, lapsille psykiatrista tukea,  tukihenkilöitä jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi