Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jotkut tulee nin helposti känniin? Itse en tosiaan ole " harjoitellut" paljoa juomista, mutta en silti

Vierailija
01.01.2007 |

tule kahdesta siideristä edes hiprakkaan. Itse saatan tutnea ihan vähän jotain rentoutumista, mutta kukaan ei sitä näe ulospäin. En ole lihava vaan hoikka. Ihmetyttää, kun jotkut naiset on jo yhden siiderin jälkeen muka ihan kännissä, miten se on mahdollista? Eräskin työkaveri joi yhden glögin ja yhden keskioluen ja oli siis ihan humalassa tämänn jälkeen jo ruokailussa. Kummastuttaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka olen minäkin. Käytän alkoholia noin kerran kuussa.

Vierailija
2/5 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on alkoholisti ja siitä todellakin huomaa jo yhden kaljan jälkeen että jaahas sitä on taas otettu.

Mut tätini esim, joka ei juo kuin harvoin, tosikännissäkään siitä ei näe mitään päälle päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en juokaan ollenkaan, koska en tykkää olla humalassa.

Vierailija
4/5 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 14v 158cm pitkä ja painan 85kg ja mun pitää juoda 5dl 40 prosenttista että oon kännis .  miten te aikuiset ette kestä muutamaa siideriä ? Mihin tää maailma on menossa :)?

Vierailija
5/5 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tajua. Minulla on sama tilanne kuin ap:lla (olen hoikka enkä juo usein). Voin hyvin juoda 7-10 lonkeroa huomaamatta muita oireita kuin älyttömän vessassa ramppaamisen. En edes viitsi käydä baareissa erikseen juomassa, koska juomiini menee niin paljon rahaa jos haluan humaltua vähääkään. Ainoa toimiva juoma on viini, ja sitä meneekin sitten koko pullollinen että olen hilpeässä humalassa :O

Minulla ei myöskään ole olemassakaan sellaista "änkyräkännin" tilaa, jossa solkotetaan sekavia ja tehdään typeriä, vaan tietoisuuteni säilyy aina jotenkin terävänä vaikka joisin paljonkin. Joskus se hieman harmittaakin, koska joudun sitten huolehtimaan kavereistani :D Humaltumiseni vaiheita ovat siis iloinen hiprakka (sen viinipullon puolestavälistä loppuun asti) ja liikaa juodessa pahoinvointi, jonka onneksi osaan nykyään välttää.