Näin tytär Hilma Halla-aho, 20, kertoo rasistiksi väitetystä isästään:
Ensimmäinen isästäni mieleen tuleva asia on reiluus. Hän on aina laittanut perheen kaiken edelle, vaikka hänen työnsä on vaatinut paljon poissaoloa.
Hän on auttanut kotona kaikessa ja mahdollistanut sen, että olemme voineet harrastaa mitä haluamme ja kokeilla erilaisia asioita.
Lapsuutta muistellessa ensimmäisenä tulevat mieleen retket mökillemme Kalajoelle, jossa isä opetti minut ajamaan pyörää. Isä on aina pitänyt pyöräilystä, joten hän halusi, että me lapset opimme taidon nuorena.
Kommentit (374)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näin debilisaation todistava palstapersu osoittaa taas pienuutensa niin ylä- kuin alapäässään, kun ei pärjää keskustelussa AIKUISEN kanssa alkuunkaan, niin "lainaa" toisen huomattavasti älykkäämmän ja järkevämmän ja ÄO:ltaan toistasataa pointsia suuremman -winnerin- nimimerkkiä. Tuo sun toimintatapa on jo niin nähty ja toistuvan arvattava ;D
Etkö muista, että sait jo S24:ssä AINA multa turpiisi keskusteluissa ;D vai onko lähimuistin kanssakin jo ongelmia?
Ota nyt hörppy Cola Zeroa, niin helpottaa ;DDDDDD
-winner-
Jo on pojulla harhat. Kaltaisellasi hölmöllä ei todellakaan ole ÄO kengännumeroa suurempi ja viestiesi lapsellisuuden perusteella taidat oikeasti olla alaikäinen.
Mun kengännumeroni on 200 ;D On kuule ihan merkkilenkkarit, joilla uskallan lompsia vaikka keskiyöllä Hesan kaduilla, koska minulla on suojaava ihonväri ;D
-winner-
Heti kun täytän 18 marssin äänestyskeskukseen ja kirjoitan lappuun ei jussille.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Heti kun täytän 18 marssin äänestyskeskukseen ja kirjoitan lappuun ei jussille.
-winner-
Voit sä siellä kopissa antaa Jussille. Kukaan ei näe sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, lisää näitä punikkipelle-esityksiä!
Tykkään näistä tylsään päivään!
Voi pieni persu, kun eihän sulla ole kuin niitä tylsiä päiviä :/ Adhd:lla kuten sinä, on aina tylsää, kun ei tapahdu tarpeeksi.
-winner-
Mistä tiesit, että oon adhd?
No jos oot kirjoittanut suurinpiirtein koko ketjun taas ihan itse, leikkien vuorotellen persua ja vuorotellen punavihreää, niin kyllähän se tietystä tylsistymisestä kertoo...
-winner-
Psykoosit tulilla. Ja sinä väität itseäsi joksikin älyköksi. HOHHOHHOO
Niin ymmärrän hyvinkin älykkäästi kyllä, että keskustelen tässä ihmisen kanssa, jonka älyllisin nettikommentti on: nönnönnöö!
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pieni persu, kun eihän sulla ole kuin niitä tylsiä päiviä :/ Adhd:lla kuten sinä, on aina tylsää, kun ei tapahdu tarpeeksi.
-winner-
No jos oot kirjoittanut suurinpiirtein koko ketjun taas ihan itse, leikkien vuorotellen persua ja vuorotellen punavihreää, niin kyllähän se tietystä tylsistymisestä kertoo...
-winner-
En oo se. Sekoitat johonkin toiseen. Tai itseesi. No, anyway, sekoitat.
Tiesitkö Winner, että Haavisto haluaa sitten persepanoa kannattajiltaan? Onko se aukko rasvattu jo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
-winner-
En oo se. Sekoitat johonkin toiseen. Tai itseesi. No, anyway, sekoitat.
Pääni on sekaisin 24/7 niin välillä menee muutkin asiat sekaisin. Mutta äänestän silti teitä vastaan heti kun olen täyttänyt 18.
-winner-
Lapseton ylioppilas myhäilee muikeasti suurperheellisten tohtorismiesten seurassa. Tuntuuko omat saavutukset suurilta, häh?
Onko Hilmalla läheiset välit nuorimpaan veljeensä?
Vierailija kirjoitti:
Lapseton ylioppilas myhäilee muikeasti suurperheellisten tohtorismiesten seurassa. Tuntuuko omat saavutukset suurilta, häh?
Tai Rehnin natsojen vieressä, sivarina, haaveillen armeijan esipäällikkyydestä.
On sillä vissiin ajokortti suoritettuna kuitenkin...
Heti sinä aamuna kun täytän 18 herään aikaisin että ehdin käymään monta kertaa äänestämässä ei jussille.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Rehnin natsojen vieressä, sivarina, haaveillen armeijan esipäällikkyydestä.
On sillä vissiin ajokortti suoritettuna kuitenkin...
Pakoputket kiinnostaa nääs...
Vierailija kirjoitti:
Onko Hilmalla läheiset välit nuorimpaan veljeensä?
Mitä se sinulle kuuluu?
Jos Halla-aho valitaan presidentiksi edustavatko puolisot vuorotellen?
Viis poikuudesta, annan kyllä Pekalle. Jussille sanon ei.
- winner-loser -
Vierailija kirjoitti:
Jos et sattunut tietämään niin voin kertoa sinulle että Halla-aholla on vain yksi puoliso.
Tietääkö Helmi, että Jussilla on toinenkin perhe?
Jos Halla-aho valitaan presidentiksi niin jäyn äänestämässä sen pois heti kun täytän 18
-winner-
Vierailija kirjoitti:
No sehän olis kätevää. Rumempi kokoomuslainen Suomessa, ja kauniimpi Hilla ulkomailla.
Sitten kun täytän 18 niin äänestän teitä vastaan. Minulla on niin suuri ÄO että saan helposti äänestää useamman kerran kuin te.
-winner-