Tuleeko Behm vs Vartiainen matsi?
Ottaako vanha kuningatar paikkansa, vai estääkö nykyinen ja polkee maan rakoon?
Kommentit (89)
Puu vei Jenniltä immosen, mutta ei se päässyt jenniksi Jennin paikalle silläkään.
Vierailija kirjoitti:
Behm, Vartiainen ja Marin menevät aikalailla samaan lokeroon. Jännittävää.
Milloinkas Marin on levyn tehnyt tai biisin julkaissut?
Vierailija kirjoitti:
Jennin olisi kannattanut tehdä cheekit ja jäädä pysyvästi eläkkeelle. Aina tulee nuorempia ja kauniimpia jotka vie huomion. Behm on tämän hetken ykkösartisti Suomessa, jonka kauneudelle ja tyylikkyydelle ei kukaan vedä vertoja. Jennillä oli tämä titteli joskus 5 vuotta sitten.
Mä en tiennyt, että musaa tehdään ulkonäöllä. Mä luulin et se ulkonäkö liittyy vaan niihin faneihin, jotk aei musasta tajuu mitään.
Ehkä huomasitte, että en ymmärrä, enkä tule ymmärtämään henkilöpalvontaa musiikin, tai minkään muukaan kohdalla. Taidot ratkaisevat.
En usko, että näiden välille syntyy mitään kilpailua, mutta keikkojen osalta häviäjiä tulevat olemaan Annat ja Jannat ymv.
Keikkamäärä kertoo suosion.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että näiden välille syntyy mitään kilpailua, mutta keikkojen osalta häviäjiä tulevat olemaan Annat ja Jannat ymv.
Totta, Behm ja Vartiainen saa halutessaan mennä minne festareille tahansa, keikkajärjestäjät tietää että heidän nimillä myydään lippuja, Behmin syyskiertue hyvä esimerkki, vaikka tekee lisäkeikkoja niin käytännössä kaikki myytiin loppuun aikaisessa vaiheessa.
Miehenä odotan catfigth mutapainia ja oikein threesome tyylillä eli Diandra mukaan liian tiukoissa pikkupöksyissä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tuleekin duetto. :)
Jennilläkin pitäisi kysyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennin olisi kannattanut tehdä cheekit ja jäädä pysyvästi eläkkeelle. Aina tulee nuorempia ja kauniimpia jotka vie huomion. Behm on tämän hetken ykkösartisti Suomessa, jonka kauneudelle ja tyylikkyydelle ei kukaan vedä vertoja. Jennillä oli tämä titteli joskus 5 vuotta sitten.
Mä en tiennyt, että musaa tehdään ulkonäöllä. Mä luulin et se ulkonäkö liittyy vaan niihin faneihin, jotk aei musasta tajuu mitään.
Ehkä huomasitte, että en ymmärrä, enkä tule ymmärtämään henkilöpalvontaa musiikin, tai minkään muukaan kohdalla. Taidot ratkaisevat.
Minä taas luulin että musiikkia tehdään myös kuuntelijoille eikä vain itselle kuten suosittu kuin behm.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä valehtelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, Behm ja Vartiainen saa halutessaan mennä minne festareille tahansa, keikkajärjestäjät tietää että heidän nimillä myydään lippuja, Behmin syyskiertue hyvä esimerkki, vaikka tekee lisäkeikkoja niin käytännössä kaikki myytiin loppuun aikaisessa vaiheessa.
Onks teillä mitään omaa elämää? Hyödyttekö te tästä jotakin, provikkaa tai muuta?
Vierailija kirjoitti:
Miehenä odotan catfigth mutapainia ja oikein threesome tyylillä eli Diandra mukaan liian tiukoissa pikkupöksyissä.
Behm jäi heti kättelyssä taustahytkyjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Erin oli aika isokokoinen viimeksi.
Miksi te arvostelette ihmisten ulkonäköä paitsi behmin? Onko se liian herkkä kuuntelemaan kriittisiä mielipiteitä ja näkökulmia?
Mitä Rita sanoi jäätelökioskilla?
behmis, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Rita sanoi jäätelökioskilla?
behmis, kiitos.
Suoraan pakaraosastolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks teillä mitään omaa elämää? Hyödyttekö te tästä jotakin, provikkaa tai muuta?
Mikä sun ongelma on? Asiallista keskusteluahan tässä on. Onhan se nyt tyhmemmällekin selvä, että Jenni myy kaikille suurille festareille, samoin Behm. Aika vähän jää jaettavaa muille. Reaktiosi on outo, vai puratko omaa harmistustasi kuulumisesta häviäjien joukkoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei kummallakin voisi olla samoja faneja?
En koskaan tykännyt niistä kommenteista, että kannatatko F1:ssä sitä vai tuota suomalaista?
Sanoin kannattavani kumpaakin.
Kumpaa tallia kannatat? 🏎
Behm ja draamankaari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun ongelma on? Asiallista keskusteluahan tässä on. Onhan se nyt tyhmemmällekin selvä, että Jenni myy kaikille suurille festareille, samoin Behm.
En suotta, levytän sen paskan albumin itse uudestaan. Sitähän sä kysyit.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa, että joku ehti sanoa Annan jo ennen minua, t. numero 19
Et suotta ole hitaammanpuoleinen.
Vierailija kirjoitti:
Miten ulkoinen habitus liittyy mitenkään musiikkiin? Maailmassa on tuhansia erittäin menestyneitä artisteja ja bändejä, joiden lahjakkuutta ei ole mitattu ulkoisilla kriteereillä. Tule sinäkin ulos epävarmuuden kolostasi ja nauti itse musiikista menemättä henkilökohtaiseen nimittelyyn tai solvaukseen.
Ehkä tuleekin duetto. :)