Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikalla jaetaan kahvilappuja niille, jotka tervehtivät työkaveria

Vierailija
10.11.2023 |

Eli ne työntekijät, jotka kollegat ovat positiivisessa mielessä ilmiantaneet, saavat palkintona kahvilapun kahvioon, josta voivat hakea sitten kahvin ja pullan/sämpylän. Palkinto tulee siis työkaverin tervehtimisestä. Nämä palkitut työntekijät ovat eniten tervehtineet työkavereitaan. 

Mitä mieltä tällaisesta...? 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea . Keuruulla ylik. voutila jakoi kahvilipun jos esim. Alokas Ryömi mutalammikossa mallikkaasti . 1984

Vierailija
22/29 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jenkkimeinki päiväkoti tähtitarra🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauska. Työpaikoilla on aina joitakin jotka ei tervehdi muita.

Vierailija
24/29 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mieltä että tuon työpaikan ilmapiiriä ei pelasta enää mikään.

Tulee mieleen mainos "Mä oon teidän sii-ei-ou, mul on teille viisiiou..." :-D

Vierailija
25/29 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai työpaikoilla ei enää tervehditä kollegoja ilman "porkkanaa"? Milloin ihmisistä on tulleet näin epäkohteliaita? Eikö äiti opettanut käytöstapoja?

Vierailija
26/29 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hauska. Työpaikoilla on aina joitakin jotka ei tervehdi muita.

Heitä kohtaan pitää ollakin aina yliampuvasti ystävällinen ja iloinen. Kiva nähdä kuinka jurpoilla verenpaine nousee ja kihisevät kiukusta.

Vierailija
27/29 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kerrostalossa pari uskomatonta moukkaa, jotka eivät tervehdi!

Vierailija
28/29 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli yksi työkaveri, joka ei ikinä tervehtinyt, neljään vuoteen. Sitten paloi käpy ja yksi aamu menin sen viereen ja huusin täysiä: HUOMENTAAA!

Ei kannata, sillä tuollainen voi kääntyä omaan nilkkaasi. Nimittäin minulle kerran entisessä työpaikassa eräs työkaveri huusi minulle (ei ollut tervehtimisestä kyse). Paljon myöhemmin hän kysyi viestillä, vaihtaisinko yhden työvuoron päikseen kun hänen lapsellaan on illalla joulujuhla ja hän haluaisi äitinä olla siellä läsnä. No arvatkaa vaihdoinko? En, vaan kostin sen huutamisen ja selän takana puhumisen ja jätin tahallaan vaihtamatta sen vuoron :D Mitään estettä minulla ei olisi vaihdolle ollut ja jos joku toisenlainen työkaveri olisi sitä kysynyt, niin olisin tietenkin vaihtanut. 

Että kannattaa aina muistaa, että teoilla voi olla seurauksia, ihmiset kyllä muistavat ja saattavat kostaa. 

Vierailija
29/29 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luulis kaikkien tervehtivän työkaveriaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme