Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri herättää minut joka aamu klo 5 kun tulee töistä. Ensin pamahtaa ovi,sitten askeleet tömistää suihkuun ja sen jälkeen alkaakin ruuan

Vierailija
10.11.2023 |

Lämmitys!  Viimeisenä vielä painelee tupakalle raamit kaulassa.

Ymmärrän että pesulla pitää käydä ja syödä mutta täytyykö koko talo herättää..

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä hyvin siisti pariskunta käyttäytyy törkeästi.Hakkaavat ovia yöllä jne. Toinen on venäläinen joten se on kyllä selittävä tekijä. 

meillä on ilmeisesti sama naapuri. viime yönäkin oli niin kamalaa pauketta ja kolinaa, että minulla oli korvatulpat ja vasta melu kuulokkeet ja silti kuului pauke niiden läpi!. en tajua mitä pitää yöllä hakata.. miksi on niin vaikeaa olla hiljaa yöllä. 

ihan sama mitkä on sun työajat jos olet yö töissä, niin silloin olet yöllä TÖISSÄ! etkä kotona hakkaamassa huonekaluja. on kyllä oman arjen hallinnassa suuria ongelmia, jos ei löydy aikaa tehdä aamulla tai päivällä ennen kello 22:00 äänekkäitä asioita. 

olen ollut töissä mielenterveys ja päihde kuntoutujien palvelu talossa siellä jopa he ymmärtävät hiljaisuus säännön miksi te normaalit ihmiset ette!? miettikää nyt oikeasti . jopa mielisairaat  narkkarit osaa olla hiljaa, mutta te ette

Vierailija
82/84 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, siinähän saat löhötä sohvalla koko päivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä taas herättää alakerran naapuri noin viideltä siksi, kun lähtee töihin. Tömistellään, käydään vessassa ovi auki niin että lorina kuuluu meidän makkariin saakka. Paiskotaan kaapin ovia, mikro kilahtaa, siirretään huonekaluja, taas jokin ovi paiskataan lujaa kiinni. Laitetaan kengät jalkaan ja kävellään ympäri huushollia, lähdetään ulko-ovesta joka toki paiskataan kiinni.

Jos meiltä kuuluu klo 22:01 yhtään mitään, niin tyyppi hakkaa kattoon. 

Oletko kokeillut hakata lattiaan aamuviideltä?

Vierailija
84/84 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin sporttityttö aloitti aamun laittamalla tehosekoittimen päälle.

Menin soittamaan ovikelloa ja toisen vastaus oli mulla on oikeus. On, mutta onko mahdollista ottaa naapurit huomioon. Seuraavana aamuna sama, 6.15 tehosekoitin päälle ja herättiin.

Soitin päivällä asunnon omistajalle ja sanoi asia selvä. Loppui siihen.

Jos mun naapuri soittaisi ovikelloa ja sanoisi en voi nukkua minun tekemisen johdost, hävettäisi ja muuttaisin tekojani. Miksi ei voida ajatella muita ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi