Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mille alalle minun kannattaisi suuntautua?

Vierailija
10.11.2023 |

Olen koulutukseltani nuoriso-ohjaaja sekä lastenohjaaja. Minulla on lupus joka altistaa infektioille ja aiheuttaa minulle kovia kipuja työn raskauden vuoksi, teen siis tällä hetkellä töitä henkilökohtaisena avustajana.

Tauti ärhäköityi tänä syksynä vaikka olen jo vuosia tätä sairastanut, nyt olen ollut jatkuvasti kuumeessa ja kärsin todella voimakkaista selkä- ja nivelkivuista, olen jatkuvasti pienessä kuumeessa ja kaikki mahdolliset flunssat tarttuvat hetkessä.

Toinen syy alanvaihdolle on puhtaasti se etten jaksa enää nykyistä työtäni. Asiakkaani on teini-ikäinen kehitysvammainen nuori. Olen tehnyt työtä nyt reilun vuoden hänen kanssaan ja enimmäkseen pidän kyllä työstäni vieläkin. Asiakkaallani on kuitenkin nyt alkanut murrosikä ja koen oloni epämukavaksi työssäni tämän vuoksi. Hän koskettelee minua mm. reisiin ja rintoihin, nuolee kasvojani ja ihoani vaikka olen monta kertaa kieltänyt ja selittänyt ettei hän saa koskea minuun eikä häneenkään saa koskea kukaan ilman lupaa.

Hänellä on myös tapana kosketella itseään ja syö esimerkiksi omia ulosteitaan. Vessavahinkoja tapahtuu usein, yleensä hän ei ehdi vessaan kun hätä on jo kova ja monesti on ulostanut esimerkiksi uimahallin penkille. Syö osan sotkusta ennen kuin ehdin siivota ja tämän jälkeen saattaa nuolaista naamaani.

Nämä ovat täysin uusia piirteitä joita ei ole aikaisemmin ollut. Koen oloni todella epämukavaksi ja ahdistavaksi tästä koskettelusta, en halua tulla leimatuksi enkä saa millään iskostettua toiselle että ne ovat aikuisten välisiä asioita ja etten halua että hän koskee minuun sillä tavalla. Minua ahdistaa se miltä asiakkaani käytös näyttää ulospäin. 

Mille alalle minun kannattaisi suuntautua? En oikeasti halua tehdä töitä enää ihmisten kanssa, olen täysin kyllästynyt.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä todella raskaalta työltä. Eikö ole jotain kunnallisia opintoneuvojia olemassa, työkkärissä tai jossain? Haluaisitko kouluttautua ihan eri alalle, vai sellaiselle jossa voisit hyödyntää osaamistasi? Nuortenalalla on kyllä varmaan vaikeaa löytää töitä joissa ei oltaisi yhtään asiakkaiden kanssa tekemisissä.

Vierailija
2/9 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräsuolen laskeumaa myös?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorisopuolella työllistyminen on hankalaa myös ikäni vuoksi, olen 20. Siinä on liian suuri riski että joutuisi tekemään töitä esimerkiksi omien kavereiden kanssa ja tämän takia meillä ei kunnassa ole nuoria ohjaajia palkattu, kaikki 40+.

Olen suunnitellut varaavani ajan opintopsykologille. Minua kiinnostaisi yrittäjyys ja eräs tietty ammattikoulutus mutta en tiedä onko minun realistista tehdä niitäkään töitä tämän sairauden kanssa. Minulla on siis äärimmäisen yliliikkuvat nivelet ja esimerkiksi olkapäät ja polvet pyörähtelevät kuopistaan irti helposti.

Olen suunnitellut omaa hautaustoimistoa ja se on jo pitkään ollut suuri haaveeni. Liiketalouden opintoja olen harkinnut tai ihan suoraan hautauspalvelutyöntekijän koulutusta.

Ap

Vierailija
4/9 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ahdistelusta kannattaa kyllä olla yhteydessä suoraan työnantajaan. Ei ole oikein vaikka asiakas olisi alaikäinen.

Vierailija
5/9 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terveydenhuoltoalalle. Siellä saat ilmentää vihaa ja inhoasi vapaasti, haukkua kaikki asiakkaat, palkan, pomot, työajat ja lomat. Kokemuksesi lasketaan eduksesi.

Vierailija
6/9 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi saatana

Vierailija
7/9 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräsuolen laskeumaa myös?

Sulla taitaa olla varsin paha laskeuma korviesi välissä.

Vierailija
8/9 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlyfans ala sopii sinulle.

Vierailija
9/9 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Olet tehnyt tärkeää työtä! Ja raskasta, vaikka olet vielä nuori ihminen. Voit hyvin vaihtaa alaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän