Apua. Mulle tuli yhtäkkiä järjetön vauvakuume 😰
Puhukaa mulle järkeä, että saan tän ajatuksen pois. Ikääkin jo 42.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vauvakuume on DELUUSIO. Olet huumaantunut pakofantasiasta vammaisesta elämäntilanteesta - kuinka hyvä lähtökohta se on vanhemmuuteen? Lusäksi tunnet itsesi jo raihnaiseksi, vaikka ei vielä pitäisi tuossa iässä. Siksi järkipuhe olisi turhaa.
Auttoiko?
En tunne itseäni ollenkaan raihnaiseksi, päin vastoin. Mistä tällaisen päätelmän teit?
Ap
Kaikki ko. kuumeesta puhuvat ovat narsisteja. Vanhempina he ovat tyranneja, ja siitä koituu ongelmia.
KANNATTAAKO?
Sama kuin kysyisi kannattaako sadismi/masokismi... kannattavuus on subjektiivista. Ainakin yksilötasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla lapsia ennestään?
On aikuinen lapsi.
Ap
Et tekisi noin vajukkia aloitusta. Oikeesti nyt..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvakuume on DELUUSIO. Olet huumaantunut pakofantasiasta vammaisesta elämäntilanteesta - kuinka hyvä lähtökohta se on vanhemmuuteen? Lusäksi tunnet itsesi jo raihnaiseksi, vaikka ei vielä pitäisi tuossa iässä. Siksi järkipuhe olisi turhaa.
Auttoiko?
En tunne itseäni ollenkaan raihnaiseksi, päin vastoin. Mistä tällaisen päätelmän teit?
Ap
Kerroit olevasi "jo 42-vuotias" - et antaisi tätä tietoa, ellet viittaisi raihnaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Viime sivulla väitit, ettei sulla puolisoa/miestä ole."
Olenko jossain kohtaa väittänyt, että mulla olisi tällä hetkellä puoliso?
Ap
- Oletan, että puoliso ottaa yhtälailla vastuuta lapsesta ja saamme kumpikin ajoittain levätäkyllä siitä sellaisen käsityksen saa. vai meinasitko kusettaa jonkun panon puolisoksi ja isäksi tuosta vaan. puolison löytymiseen nimittäin yleensä menee hetki aikaa.
Voi se löytyä nopeastikin.
Ap
Sun tapauksessa ei, mt-ongelmasi on sen verran vakavia. Noilla geeneillä ei kannata edes fantasioida lastenteosta, tiedät sen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla lapsia ennestään?
On aikuinen lapsi.
Ap
Et tekisi noin vajukkia aloitusta. Oikeesti nyt..
Ihana sana, 'va jukk i'. Otan sen käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
- Oletan, että puoliso ottaa yhtälailla vastuuta lapsesta ja saamme kumpikin ajoittain levätäkyllä siitä sellaisen käsityksen saa. vai meinasitko kusettaa jonkun panon puolisoksi ja isäksi tuosta vaan. puolison löytymiseen nimittäin yleensä menee hetki aikaa.
Ap
Sun tapauksessa ei, mt-ongelmasi on sen verran vakavia. Noilla geeneillä ei kannata edes fantasioida lastenteosta, tiedät sen itsekin.
Juuri näin. Me ei haluta lisää vajukkeja, niitä on nytkin jo liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttoiko?
Ap
Katso peiliin ja lopeta valehtelu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Sun tapauksessa ei, mt-ongelmasi on sen verran vakavia. Noilla geeneillä ei kannata edes fantasioida lastenteosta, tiedät sen itsekin.Juuri näin. Me ei haluta lisää vajukkeja, niitä on nytkin jo liikaa.
Niin näyttää olevan 😂 Itse näytät hyvää esimerkkiä vajukkiudesta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kadut jos et hanki
Riippuu ihan ihmisestä.
Jos rakastaa lapsia (ja nuoria), pystyy hyvin työn kautta välittämään kiinnostusta, myötätuntoa.
Kautta aikain moni lapsirakas ollut itse lapseton. Hyvin lohdullista oikeastaan. Nyt haluttaisiin luoda ihan toisenlaista mielikuvaa. Lapsettomuus ei estä henkistä kehitystä eikä lapsen saanti automaattisesti edistä sitä.
Joo toki sinä russukka haluat että Suomi näivettyy
Syntyvyys on saatava ylös
Tehkää lapsia
Muista että kuume on sairaus, ja sairaus menee ohitse, niin kuin tässäkin tapauksessa. Ota vaan happea ja koita muutama päivä elellä niin menee ohitse. Tuo sinun tilanne näyttää todellisuudessa erittäin heikolta. Sanon vaan tämän suoraan.
Mulla ei oo ollut ikinä vauvakuumetta, oon 31 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Sun tapauksessa ei, mt-ongelmasi on sen verran vakavia. Noilla geeneillä ei kannata edes fantasioida lastenteosta, tiedät sen itsekin.NÄet näkyjä, ja naurat niille... Hysteeristä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä muutamia etuuksia lapsen hankinnasta.
-3-5h yöunet seuraavat 2 vuotta. Jatkuva väsymys ja kärttyisyys.
-Rankan työpäivän jälkeen haluat rentoutua, no aina saa haluta. Itsekin haluaisin olla miljonääri, mutta ei voi mitään. Huomaatkin, että se työpaikka onkin se rentoutumiskeinosi.
-Sitä kusen ja paskan määrää, sitä vaipan vaihtoa ja pesemistä.
-Uhmaiän huutamista kotona kuin yleisillä paikoilla. Sitä nautintoo, kun kakara makaa prisman lattialla huutaen ja kaikki ihmiset katsovat ympärillä
-jäätävä kuluerä
-matkustelun vähenytminen ja kallistuminen
-extemporejutut loppuvat, kun lapsenvahti pitää saada. Baarit ja illanistujaiset voit unohtaa.
-Vapaa-aikasi on lähes mennyttä
-isomman kämpän hommaaminen
-parisuhteen päättymisen jälkeen yh-titteli ja ihmisarvosi parisuhdemarkkinoilla lähes 0
Suosittelen ennemmin hankkimaan koiran,
Parisuhdemarkkinoilla lapseton vanha nainen on ihan yhtä vähän haluttu kuin yh.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ko. kuumeesta puhuvat ovat narsisteja. Vanhempina he ovat tyranneja, ja siitä koituu ongelmia.
KANNATTAAKO?
Sama kuin kysyisi kannattaako sadismi/masokismi... kannattavuus on subjektiivista. Ainakin yksilötasolla.
Jimmy Dore PROVEN RIGHT AGAIN As U.S. Tells Zelensky To Negotiate Peace
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KANNATTAAKO?
Jimmy Dore PROVEN RIGHT AGAIN As U.S. Tells Zelensky To Negotiate Peace
🤢🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kadut jos et hanki
Riippuu ihan ihmisestä.
Jos rakastaa lapsia (ja nuoria), pystyy hyvin työn kautta välittämään kiinnostusta, myötätuntoa.
Kautta aikain moni lapsirakas ollut itse lapseton. Hyvin lohdullista oikeastaan. Nyt haluttaisiin luoda ihan toisenlaista mielikuvaa. Lapsettomuus ei estä henkistä kehitystä eikä lapsen saanti automaattisesti edistä sitä.
Joo toki sinä russukka haluat että Suomi näivettyy
Syntyvyys on saatava ylös
Seisokista syntyy spermaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Nyt eletään vuoden parasta aikaa löytää puoliso äkkiä komennuksella, reilu sotamaalaus naamaan ja baanalle. Otollista aikaa on nyt muutama viikko tai viikonloppu paremminkin. Kuukauden kuluttua alkaa olla sesonkin jo ohitse. Onnea ja menestystä sinulle ap.