Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Apua - nyt on paha mieli
01.01.2007 |
Menkat alkoivat sittenkin. :´(
Voi Vattu että vuosi alkaakin lupaavasti. :´´(
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
voi joko pahentaa sun mieltä tai vähän antaa toivoa. jos sulle sanoo mitä tahansa, se ei varmaan nyt lohduta yhtään, ihmiset on niin erilaisia, yks kilahtaa jo ton sanomisesta ja toinen ei. mitä tossa tilanteessa olevalle VOI sanoa ettei loukkaa?
Alue: Aihe vapaa
Mikään lässytys ei olis auttanut, koska on ihan turha sanoa, että kyllä teille vielä lapsi tulee kun sitä ei oikeasti kukaan voi tietää. Mua lohdutti kun tiesin, että mun ystävää vituttaa mun puolesta.
Siis ap; vaikka en tunnekaan sinua niin harmittaa sun puolesta, koska tiedän paremmin kuin hyvin miltä sinusta tuntuu!