Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäinen lapsi osaa yleensä piirtää ihmisen? Siis tyyliin pää ja raajat..

Vierailija
01.01.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt osaa piirtää mallista kaikkia kuvia ja kirjottaa nimensä ja tietää kirjaimet jotka nimessään on. Nyt 3½v.(isäänsä tullu, se lahjakas piirtäjä ja hahmottaja)

Vierailija
2/7 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö 2v10kk on nyt aloittanut piirtelemään hahmoja, joilla voi jo erottaa pään, jalat, kädet ja silmät.. Mietin vaan, että onko esim. neuvolassa joku " tarkastus" piirtämistaidoista milloin. -ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella yksilöllistä missä iässä lapsi oppii piirtämään kuvia. Riippuu paljon myös perheen tavoista; toisissa perheissä istutaan päivittäin piirtelemässä, toisissa juostaan ulkona pallon perässä. Kouluikäisen oletetaan osaavan piirtää, toki jokainen piirtää omalla tavallaan.

Vierailija
4/7 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3v poika piirtää merirosvoja joillepiirtää keskivartalon tikkukädet joihin paljon tikkusormia ja välillä toiseen käteen koukkukäsi, tikkujalat joista toisessa jalkaosa ja toisessa ei... on kuulemma puujalka. Silmät, nenä ja suu ja toiseen silmään silmälappu ja päähän hattu johon pääkallo ja luut ristiin.

Muutama päivä sitten piirsi supermiehen jolle sininen vartalo, punainen viitta, jalat ja kädet ja päähän musta tukka ja tietty silmät, nenä ja suu ja sitten rintaan sellainen keltapunainen ympyrä...

Meillä minä olen kova ja ihan ok hyvä piirtämään. Isäni ja äitini ovat taiteenaloilla joten on mukavaa nähdä että poika on mahdollisesti perinyt kiinnostusta ja intoa piirtämiseen minun puoleltani... mahdollisesti.

3v lapsilla minun nähdäkseni taidot ja kiinnostukset painottuu aina johonkin suuntaan. Kuka on matemaattisesti tarkka, kuka lukee kuka laskee, joku piirtää joku rakentaa joku motorisesti ketterä ja taitavakuten ja jollakin uskomaton muisti eilen tv:ssä 3v tyttö muisti maiden liput...

Vierailija
5/7 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin saamaan jotenkin sanoja pomppaamaan tuonne tekstin väleihin ja vääriin paikkoihin?? huh huh...

t. 8

Vierailija
6/7 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa tutkitaan sitten 5-vuotiaana, miten onnistuu.

Vierailija
7/7 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

paljon myös perheen tavoista; toisissa perheissä istutaan päivittäin piirtelemässä, toisissa juostaan ulkona pallon perässä.