Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies vetää vähintään mäyräkoirallisen kaljaa

Vierailija
01.01.2007 |

joka ikinen viikonloppu. Onko se liikaa vai valitanko turhasta? Krapulaa ei pode ja työnsä ja muut asiat joitaa, mutta tuo määrä kaljaa on pakko saada joka viikonloppu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mitään muuta ei juo viikolla.

Mutta jos asia häiritsee sinua, niin oisko keskustelun paikka miehen kanssa.

mua kans otti pannuun exäni jatkuva tissuttelu. Monesti vihjailin, että laskisi viikkomääriä. Määrät tuntui kasvavan koko ajan. Kannattaa siis olla varuillaan, sillä huomaamatta onkin jo suurkuluttaja. (vielä huomautus: ero ei johtunut alkoholista)

Vierailija
2/9 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin uskomaton tää " alkoholikulttuuri" ... Ja heti leimataan tiukkapipoksi jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun ottaa kotona mäyräkoiran, kun että lähtee kaupungille ryyppäämään. Silloin sitä rahaa ja viinaa kuluisi taatusti paljon enemmän!

6 pulloa illassa on kuitenkin niin vähän miehelle, ettei siitä edes krapulaa tule.

Itsekin otan yleensä pari olutta samalla, kun mies juo. Enkä kyllä todellakaan pidä meitä minään alkoholisteina:)

Vierailija
4/9 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tuota katsoisi.

tein miehelleni selväksi, että kalja tai perhe.

pikkuhiljaa on kääntynyt perheen puolelle ja kaljoittelu jäänyt

Vierailija
5/9 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kenen ukko juo eniten.

Vierailija
6/9 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla kateellinen. Ap:n mies on hyvällä alulla kohti alkoholismia. Vielä ehkä olisi jotain tehtävissä. Jos mitään ei tehdä, alkoholin käyttö todennäköisesti lisääntyy.

Vierailija
7/9 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tossa jo väkisinkin viikonloppu pyörii sen kaljan ympärillä / nukkuessa?

Mun mies ei juo joka viikonloppu, mutta jos juo niin se on kaks saunakaljaa ja se on siinä.

Vierailija
8/9 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukko hoitaa tuon kaljoittelunsa tosi huomaamattomasti. Tekee ohessa kotitöitä yms. Ja saunan yhteydessä menee useampi kalja. Ei siis vaikuta mitenkään normaaliin elämäämme, on virkeä eikä krapulainen, herää aikaisemmin kuin minä. Mutta tuo määrä on vaan aika paljon. Kun sanon asiasta, niin se on kuulemma nalkutusta. -ap

Vierailija
9/9 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että 12 pulloa keskiolutta viikossa on liikaa aikuiselle miehelle? Heh...

Suurkulutuksen raja taitaa pyöriä tuossa 16-20 annoksessa / viikko. Ja keskimäärin ihmiset juovat tuon koirallisen viikossa, ellei enemmänkin.

Siihen ei kuole, eikä se tee alkoholistia. Minä juon saman verran, ellen enemmänkin. Ja hyvin voin, vain kaloreita kertyy.

Sen on minun " karkkipussini" , se kuohuviinipullo. Ja en ole aiheesta ollenkaan huolestunut ;)

Pipot taitaa olla neitokaisilla hieman kireällä...

-ÄITI (kyllä, olen äiti ja juon alkoholia!)