Mä oon ihan 100% varma että nää korona vouhottajat on ihmisiä ketkä istuu kotona 247 ja tavallaan haluaa tätä oikeuttaakseen sen
Kommentit (9)
Tätä on aivopesu, hyvät ihmiset. Suomessa se on purrut liiankin tehokkaasti. Ja samalla pilkkaamme venäläisiä samasta asiasta.
Tämä. Ankeita ihmisiä jotka haluavat ettei kukaan muukaan nauti elämästään kerta eivät hekään.
Rokotevastaiset foliohatut jostain koronasta enää jauhaa.
Ei Krista Kiurukaan kotona vaan istu. Olet väärässä.
Muistakaa AINA MASKI tai KUALETTE!!!😩
Tuula58
Samaa mieltä. Just oli ykkösaamussa Asko Järvinen (oikea asiantuntija) kertomassa että suuri osa perusterveistä ei tarvitse enää edes rokotetta, vain sairaat ja vanhukset.
Ohjelmassa huomasi miten toimittaja toi esiin omia näkemyksiään, kun seuraa hänen haaststteluitaan niin puhetyylistä, elekielestä ja äänenpainoista voi lukea kuin avointa kirjaa millä kannalla hän itse on. Katsoisin itse mielelläni aamukahvia siemaillessani tätä asiaohjelmaa mutta en voi sietää sitä toimittajaa. Hän on kokoajan hyvin kärttysen ja tympääntynern oloinen, puhuu päälle (paitsi ei presidentille), tivaa ilkeään sävyyn asioita näpäyttelee haastateltavia jne. Jussi Halla-ajonon varmasti yksi hänen inhokkinsa ja se todella näkyy haastattelun sävyssä ja kulussa....Tosin näkyy kyllä Jussinkin ilmeestä että tunne on molemminpuolinen.
Tätä on juurikin joukkohysteria. Todella pienestä lähtee mahdoton vouhkaaminen. Nyt on taas rajoitteita vanhainkodeissa, isänpäivä mietitään saako mennä vierailulle. Kuoleehanne vanhat ja sairasta joka tapauksessa ja kuolevat tylsyyteen ja yksinäisyyteen kun kukaan ei enää kosketa eikä omaiset saa taaskaan käydä katsomassa.
Onneksi ei oo K.Kiuru enää luomassa hysteriaa, se se tästä enää puuttuu.
Muistatteko - koronahystetia loppu ku seinään ku Kiuru lähti mammalomalle. Ketään ei enää kiinnostanut joku flunssa-aalto ja keskityttiin bilesannaan.
Olet väärässä.
T. reissutyössä (ffp:llä)