Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***JOULUNTÄHTÖSET VUOSI 2007***

01.01.2007 |

Aloitetaan uuden vuoden kunniaksi uusi pino..

Kommentit (24)

Vierailija
22/24 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vuoden vaihtuminen meni rauhallisin merkein. Vuokrattiin dvd miehen kanssa ja katottiin se. Kun rakettien paukuttelu alkoi, menimme ulos katsomaan niitä. Ite ei tullut ostettua raketteja, meillä kun on koira ja hän ei pidä paukuttelusta. Radio päälle niin koirakin pysyy rauhallisena. =)

Nyt tytöntyllerö nukkuu ulkona ja mulla ruoka uunissa. Eilenkin nukkui 4h ulkona. Välillä kyllä itkee unissaan, että pitää hyssyttää vaunuja mutta kai sekin loppuu aikanaan kun tottuu ulkona nukkumiseen.

Mulla ei ole eilisillan jälkeen ollut vuotoa, toivottavasti se loppu kokonaan nyt. =)

Painosta ollut puhetta. Täällä on lähtöpainoon n. 7-8kg jäljellä. 18kg tuli kaikenkaikkiaan, joten on jokunen kilo tippunutkin, mutta kyllä täälläkin pitäis se 15kg edelleen tiputtaa. Jos jättäis nyt uuden vuoden kunniaksi kaikki karkit, sipsit ja pullat pois ja vaunuttelis ahkerasti niin kai jokunen kilo lähtee ennen kesää. Laihduttaan en ala kun vasta imetyksen jälkeen.

Nyt kattaan pöytä... Hyvää alkavaa uutta vuotta sisaret!! =)

rusina ja tyttö 4viikkoa huomenna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vuosi vaihtui kuin mikäkin vuorokausi ;))))

Käytiin toki ulkona katsomassa raketteja alkuillasta ja syötiin nakkeja. Mut sit isi lähti töihin (21.30), isot tytöt meni unille vähän ennen kymmentä ja itsekin menin puol yhdeltätoista. Pimu heräs tissille 0.02 - pomminjytkeessä meni se imetys ;)

tää neiti ei edelleenkään luovu tästä tissuttelurumbasta - ainakin kahteen kertaan täytyy kumpikin tissi käydä läpi ennenkuin voi käydä unille... hereillä ollessaan on aika tyytymätön, siis tuntuu, et olis väsyny, mut siihen ei ilman tissiä pysty meneen. Toki kyllähän tuo syöntimäärä väsyttääkin, kun energiaa kuluu imemiseen. Usein syöntivälikin on vielä sen kaksi tuntia.... toki yöllä riittää tuo yhdenkin tissin annos, mut päivällä ei puhettakaan....

kahden muun neidon kanssa tää syöntitahti on aika vaativa :( Otan kyllä huomenna taas tän puheeksi neuvolassa, kunhan saadaan mitat katsottua....

Eilen illalla join yhden pienen pullon perhekaljaa, kun sitä oli yksi tuolla kaapissa jäljellä miun maidontulon lisäämiseksi -se kyllä auttoi taas, yöllä oli toinen tissi neljän tunnin täytön jälkeen kun tiiliskivi ;) Siinä on vain se, etten voi sietää oluen makua ;) mitäpä sitä ei äiti lapsensa evään eteen tekisi *hih*

AAH, mikä hiljaisuus.. Isot neidot omissa sängyissään pienillä päiksyillä ja pienimmän siirsin juuri sylistä olkkarin sohvalle ottamaan pienet unet ennen ulkoilua.... Isikin saa nukkua vielä reilun tunnin, ennen kuin herättelen....

Nyt jos menis itse vaikka telkkua kattelemaan tai jotain.....

--Mirpa ja kaikki kolme pimua untenmailla--

Vierailija
24/24 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni uusi vuosi myös kuten mikä tahansa päivä, menin nukkumaan jo 23 jälkeen, ja hämärästi kuulin unessani rakettien paukkeen, mutta olin niin väsynyt etten edes herännyt kunnolla:).

Imetyksetä: Mä annoin pojulle eilen ensin iltapäivällä NANia kerran kun ei ollut nukkunut oikeestaan ollenkaan koko päivänä klo 5 mennessä (2*1h), sen jälkeen nukkui melkein 2h heti. Tankkasin vielä toiset 60ml yhdeksän jälkeen (siinä välissä tietenkin imetetty molemmista rinnoista useaan otteeseen), ja poika nukkui 4h putkeen. Nyt aamupäivällä olen taas ollut " elävänä tuttina" koko aamupäivän aamukahdeksasta lähtien, ja nyt annoin taas sen 60ml ja poika nukahti heti omaan sänkyyn. Eli ei tämä hyvää imetykselle lupaa. Pitää yrittää lypsää enemmän maitoa ulos, nyt poika ei viitsi/saa ilmeisesti tarpeeksi maitoa tisseistä, ja siksi imee vähän väliä. Korvikkeesta vatsa tulee kunnolla täyteen ja sitten uni maistuu. ). Miten ihmeessä kukaan pystyy imettämään/sylittelemään KOKO AJAN kun on isompiakin lapsia ja mies töissä?? Mä en näytä siinä onnistuvan. No, jatketaan nyt kuitenkin niin kauan kuin pystyy, voi antaa niitä vähiä lypsymaitojakin pullosta että saisi sitä kallisarvoista äidinmaitoa.

Nyt menen lasten kanssa lepäämään kun pystyn, sitten ulkoilemaan.

Driver ja poju huomenna 4vkoa