Maskipakko määrättävä VÄLITTÖMÄSTI
Jos ihmisiä ei kiinnosta suojella muiden terveyttä se pitää määrätä valtiovallan toimesta!!!
Kommentit (56)
Miksi te pelkäätte niin paljon kuolemaa? Miksi luulette, että teidän elämänne pituudella, oli se sitten 10 vuotta enemmän tai vähemmän on tämän planeetan muiden ihmisten kannalta mitään merkitystä?
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä enää väliä ole, sairastuin jo. Kahdeksan tuntia perjantaina Helsingissä ja Espoossa ja tämä turkulainen sairastui aivan älyttömän kovaan flunssaan tai koronaan tai mitä tämä nyt sitten onkin. Että kiitosta vaan, pääkaupunkiseutulaiset.
Kyllähän se jo näkyy testeissä jos on koronaa.
Mikset testaa?
Vierailija kirjoitti:
laita maski koiralleski, lammas.
Mikä teitä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Kävin kahdessa kaupassa tänään Turun seudulla. Yhdelläkään ikäihmisellä ei ollut maskia. Ihan huolettomilta näyttivät. Tuleeko maskihullu tänne pakottamaan maskin hauraan vanhuksen naamalle? Ihan odotan, kun saatte käsilaukusta ottaanne.
Pirkanmaallapa jo ihmisillä maskia, kuten itselläkin. Hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te pelkäätte niin paljon kuolemaa? Miksi luulette, että teidän elämänne pituudella, oli se sitten 10 vuotta enemmän tai vähemmän on tämän planeetan muiden ihmisten kannalta mitään merkitystä?
En ymmärrä miten kuoleman liität tähänkin.
Mulla on tällä hetkellä korona, mutta ihan normaalisti olen käynyt kaupassa ja muut asiat hoitanut.
Muistaatteko koronalaiset montako ehtaa ja montako pleisboa on tullut otettua olkaan kolmen kuluneen vuoden aikana?
Mä en koske niihin maskeihin enää. Minua ne eivät suojaa ja te muut saatte suojata itse itsenne.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä enää väliä ole, sairastuin jo. Kahdeksan tuntia perjantaina Helsingissä ja Espoossa ja tämä turkulainen sairastui aivan älyttömän kovaan flunssaan tai koronaan tai mitä tämä nyt sitten onkin. Että kiitosta vaan, pääkaupunkiseutulaiset.
PKS eriztettävä. Nyt.
laitan maskin jos Rista Riuku tulee henk.kohtaisesti dogstailaamaan ja ilmavaivailemaan eteeni tiukoissa farkuissa....
Vierailija kirjoitti:
neljä maskia kaikille: yksi silmille, toinen suulle, kolmas ja neöjäs korville. Kaikki kehjon aukot on peitettävä ettei virus pujahda sisään: t: Rista Riuku
Entäs alapään aukot?
Mikä sua vaivaa? Miksi et ota selvää itse asioista vaan uskot satuihin.
Niin? Olen sairastanut koronaa 2 viikkoa.