Tohtori Teemu Keskisarja: nykynuoriso on ihan pullamössöö ja veganössöö porukkaa
Kommentit (419)
Teemu on hyvä ja piristävä tyyppi. Tahallaan provosoi ihmisiä ja onnistuu siinä!
Kuka tuollaista typerää huomiohuorraajaa edes kuuntelee. Mies on täysi vitsi.
Olen Teemun kanssa samaa mieltä. Nykyajan nuoret eivät tiedä mitään siitä millaista on olla kun ei ole rahaa. Olin itse nuori aikuinen 90-luvulla, valmistuin juuri lamaan, ei ollut työpaikkoja eikä mitään hienoja älypuhelimia. Nythän sellainen on jokaisen kädessä, köyhät opiskelijat paskan marjat.
Nainen 53
Se itse taitaa olla dokunössö ulosannin ja habituksen perusteella.
Teemu Keskisarjan puheet ovat niin kuin tämä keskustelupalsta esitettäis livenä eduskunnassa.
Vain opiskelijoita saa pilkata noin. Kuvitelkaa mikä tahansa muu ihmisryhmä tuon tilalle niin johan nousisi haloo vihapuheesta tms.
Teemu on niin paras! Mäntit ei tajuu Teemuu. Mä diggaan.
Vierailija kirjoitti:
Teemu Keskisarjan puheet ovat niin kuin tämä keskustelupalsta esitettäis livenä eduskunnassa.
Pitäisikö hänelle myöntää av-raadin kunniapalkinto? Gaala järjestetään Porvoossa.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Teemu on hyvä ja piristävä tyyppi. Tahallaan provosoi ihmisiä ja onnistuu siinä!
Tahallaan provosointi ei kuulu yhdenkään fiksun aikuisen toimintatapoihin eikä varsinkaan tuollaisessa asemassa olevana. Tosin vähän luulen, että Teemu on enemmän hönö kuin tarkoituksellinen provoaja. Se on (liian...) syvälle vain omaan alaansa uppoutunut reaalimaailmasta kokonaisuutena hieman vieraantunut muita ymmärtämätön rutjake.
Pohtinut, että mikä syndrooma aiheuttaa tuollaista sanankäyttöä kuin Teemulla? Ulosanti on kuin Scrabblea vedettäisiin lihamyllyn läpi
Vierailija kirjoitti:
Tällaisina aikoina mielestäni politiikkaan ei pitäisi suhtautua pelkästään viihteenä. Minusta kansanedustajille maksetaan ihan tarpeeksi, että suhtautuisivat työhönsä vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään tuon kuuluvan kansanedustajan tehtäviin..
Vierailija kirjoitti:
Olen Teemun kanssa samaa mieltä. Nykyajan nuoret eivät tiedä mitään siitä millaista on olla kun ei ole rahaa. Olin itse nuori aikuinen 90-luvulla, valmistuin juuri lamaan, ei ollut työpaikkoja eikä mitään hienoja älypuhelimia. Nythän sellainen on jokaisen kädessä, köyhät opiskelijat paskan marjat.
Nainen 53
Älypuhelimen saa sadalla parilla vaikka käytettynä, monta nettisivua myy käytettyjä ja huollettuja puhelimia. Oliko maailman ekat matkapuhelimet ja myöhemmin jotkut Nokian 3210:t halpoja aikanaan? Eivät olleet. Köyhät olot hyvinkin tuttua, niin lapsena kuin opiskellessa sekä opiskellessa aikuisena uutta alaa. Miksi muilla pitäisi olla yhtä huonosti tai huonommin kuin minulla? Päinvastoin, toivon uusille sukupolville parempia oloja.
T. Milleniaali, synt. -87
Vierailija kirjoitti:
Nainen 53
Miten puhelin tekee opiskelijasta ei-köyhän tai auttaa, jos ei ole rahaa ruokaan tai vuokraan? Huomaa, että käytetyn puhelimen myyminen ei ole oikein ratkaisu edes lyhyellä aikavälillä. Siellä on bussikortti, oppilaitokset järjestelmät (kurssialustat, tentti-ilmoittautumiset jne.).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisina aikoina mielestäni politiikkaan ei pitäisi suhtautua pelkästään viihteenä. Minusta kansanedustajille maksetaan ihan tarpeeksi, että suhtautuisivat työhönsä vakavasti.
Ai jaa. Minä tykkään kun joku sanoo ettei Keisarilla ole vaatteita. Se on rohkea teko. Ja toisekseen, jokaisella on Suomessa sananvapaus. Ainakin vielä tänäänkin on.
Miettikää jos vaikka lääkäri soimaisi lääketieteen opiskelijoita eduskuntaan päästyään. "Ne uudet opiskelijat ja kandit on vaan pullamössöväkeä." Äänestäisivätkö lääkiksen opiskelijat jatkossa?
"Heille ei tarvita mitään tukea. Karaistukoon."
Keskisarja etsinee muita äänestäjiä. Jotkut masokistiopiskelijat kai voivat häntä yhä äänestää.
Voi voi mielensä pahoittajat,asiat kun voi esittää monella tapaa,Teemun tapa on virkistävä poikkeus.
En panisi paljon painoarvoa sellaisen tyypin jutuille, joka ei osaa edes kammata tukkaansa.