Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruuan kotiinkuljetus (Foodora, Wolt, tms)

Vierailija
09.11.2023 |

Olen pienipalkkainen ja en ymmärrä miten teillä ihmisillä riittää rahaa maksaa näiden kuljetuspalveluiden kalliimmista hinnoista?

Esim Pizzasta joutuu täällä kuljetuksen kanssa maksamaan lähes tuplahinnan siihen verrattuna mitä se maksaa pizzeriasta haettuna. Sama esim Kebapien kanssa. Vai oletteko onnistuneet keplottelemaan hinnat alemmiksi, vai miten, en ymmärrä?

Itselläni riittää ylimääräisestä rahasta kuukausittain noin kahteen pikaruokaan. Elän aika lailla kädestä suuhun, eli mitään vaateostoja ja muita hankintoja ei palkallani hankita. Koulutukseni vuoksi en isompiin rahoihin pääse käsiksi.

Paljonko olette valmiita maksamaan esim pizzalautasen kokoisesta pizzasta kotiin kuljetettuna (vaikka kolmella täytteellä)?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on rahaa? Olen hyväpalkkaisessa it-alan töissä ja olen sinkku. Rahaa riittää aika monenlaiseenkin, myös ruokien tilaukseen. Pari-kolme kertaa viikossa tilaan etätyöhön kotiin lounaita.

Vierailija
22/24 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ymmärrä miten joku ei ymmärrä että toisilla on isommat palkat. Minä voisin tilata vaikka joka päivä ruokaa kotiin, eikä se näkyisi pankkitililläni oikeastaan mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan viikoittain kauppakassit lähikaupasta kotioven taakse. Käy niin näppärästi ettei hieman tyyriimpi hinta haittaa.

Kännykässä on vakiotilauspohja tallennettuna, siihen on sitten helppo lisätä tai poistaa harvemmin tarvittuja tuotteita.

Vierailija
24/24 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tilattiin vähän enemmän woltista tai foodorasta, mutta jossain vaiheessa hinnoittelu muuttui ja nyt jos tilais koko perheen ruuat se maksaisi foodoralla 80 e versus jos tilaa suoraan yrityksestä 50 e ja hakee itse. Eli 30 e lisää hintaa! Ihan silkkaa ryöstöä. Harva vissiin vertaa noita hintoja, mutta se ei ole pelkkä kuljetusmaksu, minkä maksat enemmän, vaan myös itse tuotteisiin on leivottu lisää hintaa ja kalliiksi ne tulee.