Maskit naamalle jos korona pelottaa
Itse pelkään kovasti, vaikka virus onkin ilmeisesti muuttunut vähemmän vaaralliseksi
Kommentit (27)
Puolisolla on edessään magneettikuvaus muutaman viikon kuluttua. Kun ei tiedetä vielä mistä on kysymys, todellakin ollaan varovaisia ja otetaan rokotukset.
Toivun äskettäin sairastetusta keuhkoveritulpasta, joten ainakin itse käytän ruuhkissa maskia. Ihan sama mitä muut ajattelevat. Toista kertaa en tehohoitoon halua.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa kiinalaista keinokuitutomua ja mikromuovia keuhkoon niin ei muuta kuin maskihengittämään
En halua tuota vtn kiinalaista virusta keuhkoihini. Menkää te viruspellet keskenänne kaulailemaan ja pysykää sitten kotona sairastamassa köh köh.
Voisi tosiaan alkaa käyttää taas maskia.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä oli kovempi tauti tämä toinen kuin ensimmäinen, vaikka odotin lievempää.
Sama täällä. Myös moni tuttu on viime aikoina sairastanut rajumman koronan kuin joskus aikaisemmin. Lisäksi se on kestänyt pitkään.
4 pv oli kuumetta ja jos ei olis ottanut panadolia max annosta niin kuume olis ollut lähempänä 40. Perusterveelle työikäiselle ikävä tauti. Vanhemmille henkilöille, joilla on sydänsairauksia varmasti vaarallinen.
Oletin että olisi lievempi, kun olen jo sairastanut sen, mutta toinen tauti oli paljon pahempi kuin ensimmäinen.