Siis miten tuo Sieppi voi tienata noin paljon?
Pelkkiä alusvaatekuvia tms. halpoja rytkyjä esittelee. Eikös sen sisustusliikekin mennyt konkkaan? Eikä se tee mitään muuta kuin keikistelee instassa. Yksi postaus/viikko. Ja jengi passiivisesti seuraa netissä. Miehet kai sitä katsoo ja kaupallliset yhteistyöt on aina jotain halpaa naistenvaatetta hotellia tms. parin tonnin keikkaa. Eihän tuo edes ole mikään instan kaunein nainen ja silti tienaa enemmän kuin Sanna Marin joka on sentään entinen pm. En voi ymmärtää!
Kommentit (225)
Naiset, naiset!!!
Oma olotila ei sillä parane, että puhuu pahaa ihmisistä ja on vieläpä kateellinen heille.
Opetelkaa kateuden käsittelyä ja siitä eroon pääsemistä. Sen jälkeen olette vertailu-vapaita ja hyvillä mielin, koska oikeasti ajatukset kulkevat kohti myönteisempää elämänasennetta! 🙏
Turha teidän on repiä raivoa Sometähtien hirmu TULOISTA. Kun jos ette seuraisi heitä, niin, Sarallakaan ei olisi tilipäiviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara Sieppi alkaa olemaan jo auttamattomasti liian vanha itsensä esittelyyn. Sitä tekevät 18-25-vuotiaat, eivät sitä vanhemmat.
No ei näytä olevan jos tuosta tulonsa saa ja sitäpaitsi on sitä paaaljon vanhempiakin..
"Kiitos" Sara noista sanoista....
Voisit kyllä ihan isosti ja julkisesti kiittää kaikkia niitä jotka sua seuraavat ja antavat sulle överiään elämän !
Ihan kouluttamattomalle naiselle. Tuosta noin vaan.
Voisit itse kiittää häntä noista hänen maksamistaan veroista millä sinunkin elämääsi sponsoroidaan. Ja isäsi sitten kun se pääsee vankilasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S u o m a l a i n e e e n k a t e u s ei yllätä.
Suomalainen t y h m y y s ei yllätä !
Seuraamalla jotain sometähtöstä maksatte hänelle mahtavia summia.
Eihän se seuraaminen maksa yhtikästä mitään.
Et taida oikein ymmärtää kuinka talous pyörii. Tottakai se maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin... Mutta SAAJA puolella kyllä hedelmäpelissä kilisee täyspotti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se mulle maksa mitään. Ehkä joku mainostaja maksaa ja hyvät siitä Saralle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin... Mutta SAAJA puolella kyllä hedelmäpelissä kilisee täyspotti.
No sehän on vaan hyvä asia. Ei se raha multa ole pois kuitenkaan.
Sara saa mitä tyhmät tilaa....
Eikä ees kiitä uskollisia seuraajiaan jätti rikastumisesta !
Sara suorastaan kylpee ( teiltä saaduissa) rahoissaan. No ensi keväänä taas näämme bikinikuvia , joka kuvassa eriväriset biksut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei minua haittaa yhtään, jos joku mainostaja maksaa Saralle mun klikkauksista, joista minä itse en maksa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sara suorastaan kylpee ( teiltä saaduissa) rahoissaan. No ensi keväänä taas näämme bikinikuvia , joka kuvassa eriväriset biksut.
mä en ole tilannut mitään, ja ei ole minulta pois jos joku tuollaisella rikastuu.
miten sä jaksat olla noin katkera.. koita säkin itse keksiä joku juttu millä tienaat
Tosiasia on että mikään täys tyhjäpää ei tuollaisia summia pysty tienaamaan. Olen aina ihmetellyt miten jotkut pitävät Saraa sellaisena, kun itse olen saanut hänestä fiksun vaikutelman monien haastattelujen perusteella. Jotain karsimaa hänessä myös pakko olla kun kiinnostaa ihmisiä noin paljon ja jakaa niin paljon mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tilaa? En ole tilannut yhtikästä mitään. Ja tosi hyvä, että kylpee rahoissa, hienoa nähdä, että kerrankin joku tienaa hyvin. Positiivinen yllätys hänen hyvät tulonsa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on että mikään täys tyhjäpää ei tuollaisia summia pysty tienaamaan. Olen aina ihmetellyt miten jotkut pitävät Saraa sellaisena, kun itse olen saanut hänestä fiksun vaikutelman monien haastattelujen perusteella. Jotain karsimaa hänessä myös pakko olla kun kiinnostaa ihmisiä noin paljon ja jakaa niin paljon mielipiteitä.
karismaa, korjaus edelliseen
Vierailija kirjoitti:
Hinkit eivät kauan elätä. Jokainen rupsahtaa. Jos rakentaa kaiken hinkkien varaan, niin kovin on lyhytnäköistä.
Fiksu nainen, kenties säästää ja sijoittaa osan nykyisistä tuloistaan tulevaisuutta varten. Kyllä noista tuloista jää jotain asuntoihin, osakkeisiin, rahastoihin ym. Eikohän uusia työmahdollisuuksiakin löydy, sitten kun pelkkä ulkonäkö ei enää elätä. Antakaa hänen nyt takoa, kun rauta on vielä kuumaa.
Jotain tässä maassa on pielessä kun perseen myyminen netissä on hyvätuloisuutta. En ikinä haluisi lasteni tekevän tuota työkseen.
Vierailija kirjoitti:
tajuatko miten katkeralta ja kateelliselta kuulostat!
Voihan se paljolta tuntua sellaisista jotka eivät ole tottuneet käsittelemään rahaa.
Olisi ihan kiva nähdä av-mamma instassa keikistelemässä bikineissä ja vuoden päästä katsoa kuinka paljon tästä ansaitsi kun se niin helppoa on tienata tekemättä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jotain tässä maassa on pielessä kun perseen myyminen netissä on hyvätuloisuutta. En ikinä haluisi lasteni tekevän tuota työkseen.
Kyllä olisi tosiaan suotavampaa myydä persettä IRL. Kyllä minä ainakin Saraa pökkisin.