Tunnen jonkun ison paisuvan asian vaginassa, kun vaimoni kiihottuu
Tunnen jonkun ison paisuvan asian vaginassa, kun vaimoni kiihottuu
Se on sormen pään kokoinen
ehkä 5 cm päässä sisällä
Mikä se on? G-piste. Se on niin iso, että en saa sormea sen taakse. Vai onko G-piste edempänä. Voiko joku kertoa mikä tuo paisuva asia on?
Kommentit (32)
Onko se kohdunnapukka vai joku toinen möykky kohdunnapukan lisäksi? Tunteeko vaimo sen itse kun ei ole kiihottunut?
Se on g piste. Minä squirttaan kun siitä painelee
Kaikenlaista roitaan vielä siellä torvessa?!
En kyllä ymmärrä miten te naiset pystytte kävelemään ympäriinsä noiden härveleiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaista roitaan vielä siellä torvessa?!
En kyllä ymmärrä miten te naiset pystytte kävelemään ympäriinsä noiden härveleiden kanssa.
Minä en ymmärrä kuinka voit elää ilman aivoja.
Jos sinulla kaikesta huolimatta on; laita ne päälle ennen kuin kirjoitat tänne, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla ei nyt mikään erityinen tunnu paisuvan, mutta tiukkenee niin että tunnen puristuksen. Vaimolla joku treenivillitys niin on salilla rampatessa tiukentunut huomattavasti. Ja nauttii enemmän naimisestakin.
Salilla käyminen ei tiukenna paitsi jos vaimosi käy lantionpohjajumpassa. Useimmat kyllä treenaavat sitä ihan omin päin, salia siihen ei tarvita. Itse teen sitä usein sängyssä lukiessa, portaissa noustessa ja autoa ajaessa. Aina muistaessani noin kerran päivässä.
Joogaa ja tekee kaikennäköistä muutenkin. Ehkä tullut siinä vain sivutuotteena ihan vahingossa.
se on hyvälaatuinen kasvain kystä tai sitte kohdunkaula tulee esille
Soon eturauhanen. Oletko pitänyt valoja päällä ?
Trans nainen ja jäänne peniksestä?
myoma?