Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muiden työpaikalla joka aamu tunnin kahvitauko? :

Vierailija
08.11.2023 |

Meillä on ja sitä ei tarvitse käyttää työasioiden tekemiseen :DD

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kohta teillä ei ole töitä kun konkurssi tulee. Yt-neuvottelut alkaneet tai alkavat pian. Kaikki alkoi rakennusteollisuudesta.

Vierailija
2/46 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei , meillä on 10 minuuttia. Aiemmalla työpaikalla oli tauko mitä sattui milloinkin,  mutta taas toisaalta, tauolla keskusteltiin yleensä työasioita ja siinä olivat asiakkaatkin mukana.  Ruokatunnit samoin.

Hommat hoituivat ja nuo tauotkin olivat ideoinnin paikka 

It-alalla, asiakkaalla konsulttihommissa silloin. Vuosikausia, itse asiassa 15 vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole mutta yleensä sitä on. Joskus venynyt 1h30min. Vain kun esimies on talossa, kahvitauko on noin 15min

:D

Vierailija
4/46 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko töissä Pirkanmaan Ely-keskuksessa. Siellähän vain kahvitellaan ja lounastellaan ja tehdään työaikana omia asioita. 

Vierailija
5/46 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla valtiolla töissä? Olin minäkin vuorotteluvapaan sijaisena. Siellä oli tapana mennä heti aamulla kahville ennen töiden aloitusta, aivan sairasta. Ja kyllä tosiaan istuivat joskus tunninkin jos ei ollut palaveria tms. Itse en kuulunut heihin ja tein heille selväksi, etten kannata asiaa.

Vierailija
6/46 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin terveyskeskuksessa laitoshuoltajana kaikki tauot oli tunnin mittaisia. Ei ollut kiirettä. 

Vierailija
7/46 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnin verran ja silti jään ylitöihin:)

Vierailija
8/46 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että ap on kaupungintalolla töissä. Niillä on kahvitunnit aamulla yksi ja iltapäivällä toinen. Miten sinne pääsee töihin kun vaikuttaa juuri sopivalta minulle? Vielä se liikennevalo oven pielessä niin kukaan ei pääse ikävästi häiritsemään työaikana. Voi vaikka palstailla ja silleen...

Vierailija
9/46 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo. Klo 7 alkaa työt ja klo 7.10 on jo eka käynti vaikka 10km päässä. Jokseenki pitää äkkiä lähtee ja heti on myöhässä. Puoliltapäivin kerkiät eväät käydä syömässä ja vessassa. Sitte tullaan vähä ennen kolmee takasin ja monta hommaa tekemättä. Ylitöitä ei sais tulla yhtään. En vois kyllä kuvitellakaan, että työpaikalle mentäs aamukahville???? Ettekö te juo kotona?

Vierailija
10/46 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se joka taukoilee välillä pitkästi, mutta teen joka minuutin takaisin samana päivänä. 

Työsuhde perustuu molemmin puoleiseen luottamukseen. 

Jos työnantaja ei hoida omaa hommaansa, palkanmaksua, ei sinunkaan tarvitse hoitaa omia vastuitasi.

Vierailija
11/46 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaupungin hommissa tähän törmää. Mitään en vihaa niin paljon kuin pitkiä kahvitaukoja joissa työkaverit kälättää turhnpäiväisiä

Vierailija
12/46 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ronski pomo joka sanoo että aamukaffeet juodaan kotona ja senjälkeen käytte kotona myös aamupaskalla. Täällä tehdään töitä, sanoo pomo. Jos olisin itse pomo, sanoisin samaa. 

Vierailija
13/46 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidät pakotetaan etätöistä toimistolle jotta saadaan vuorovaikutusta työkavereiden kanssa, joten totta hitossa sit istutaan tunti kahvilla. Työt tehdään yksin omissa huoneissa. Sitä johto saa mitä tilaa.

Vierailija
14/46 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Aivan kuten aiemmalla vastaajalla, työt alkaa seiskalta ja eka käynti on tasan seiskalta. Eli omalla ajalla keräät tarvittavat välineet ja menet, jos ei jaksa koko päivää kuunnella narinaa asiakkailta siitä, kuinka olet aina myöhässä. Joutuista evästauko on siinä 12 maissa ja sitten loppupäivä samaa juoksemista. Juu etsin mielekkäämpää työtä. Ja toimistolla vain saisi syödä, nostan kyllä metelin jos saan varoituksen siitä, että syön välipalapatukan omassa autossa.

Vierailija
15/46 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttäisi työssä tommoset tauot. Se kertoo että joku ei toimi kun on varaa istua tekemättä mitään tuntikausia.

Olisin mieluummin kotona nuo tunnit.

Vierailija
16/46 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivä alkaa klo 6.30 ja silloin pitää olla jo ulko-ovessa lähdössä ensimmäiselle asiakaskäynnille kaikki tarvikkeet ja avaimet mukana. Jos haluaisi tunnin kahvitella, saisi tulla paikalle noin klo 5.20 ja kahvitella omalla ajalla. 

Vierailija
17/46 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toimistolla pidetään pitkä kahvitauko ja keskustellaan kuulumiset. Etätöissä tehdään enemmän töitä. Toimistopäivät ovat nykyään sellaisia rentoja päiviä. Pomot sanoivat, että pitää myös sosialisoida, joten näin tehdään sitten. 

Vierailija
18/46 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole, mutta mies, joka työskentelee kiinteistönhuoltajana, lähtee töihin aina tunnin myöhässä ja menee ensi töikseen taukotuvalle, missä ukkelit kahvittelee ja juoruaa aina sen tunnin verran, kunnes valuu työmaille. Kukaan ei heitä vahdi, eikä oo kellokorttia. Kyllä se joskus korpeaa, kun omassa työssä saa kyllä raataa joka centin edestä ja hyvä kun taukoja ylipäätään ehtii pitää. Mies on todennut, et ammatinvalintakysymys. 

Vierailija
19/46 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joskus tauko venyy. Toisaalta tauolla jutellaan myös työasioita, eikä henkilökunnalla ole des erillistä taukotilaa, joten tauotkin keskeytyvät melko usein.

Vierailija
20/46 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ronski pomo joka sanoo että aamukaffeet juodaan kotona ja senjälkeen käytte kotona myös aamupaskalla. Täällä tehdään töitä, sanoo pomo. Jos olisin itse pomo, sanoisin samaa. 

Meillä taas pomot saa koko ajan patistaa ihmisiä tauolle. Muuten ne jäisi pitämättä. Työtä on kyllä liikaa, ei kukaan huvikseen ole tauotta. Mutta hyvä, että patistavat, onhan se tärkeää. Toimistotyö kyseessä.