Miksi joillakin miehillä seisokki lopahtaa tai meinaa lopahtaa kortsun kanssa?
Viekö se vain yksinkertaisesti fiilikset vai mikä on homman nimi?
No voin näin naisena sanoa, että onhan se paremman tuntuista kun sisällä on paljas kulli, mutta ei sitä voi satunnaisten tuttavuuksien kanssa ilman panna. Mulla on seksisuhde vanhemman miehen kanssa ja hänen kanssaan pannaan paljaalla koska mulla on minipillerit. Aluksi piti käyttää kortsua kun mulla ei ollut pillereitä vielä ja kyllä miehellä meinasi olla vaikeuksia välillä saada seisokki pysymään. Ilman kortsua seisoo erittäin hyvin.
Minea
Kommentit (21)
Koska mieluummin vedän käteen kun panen kondomilla. Näin se vain on.
Miksi joillakin henkilöillä kiinnostus lopahtaa kun tällaisia juttuja tänne kirjoitellaan?
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä.
Itse en vaan edes saa onnistumaan kumilla, en tiedä mikä siinä on. Olen kokeillut kotona itsekseni kaikessa rauhassa, mutta heti kun alan edes ajatella koko kumia, seisokki lerpahtaa, puhumattakaan itse päälle rullaamisesta. Olen myös kokeillut partnerin kanssa niin että olin ottanut täyden annoksen eli 2 sinistä pilleriä - ja taas tuloksena lerpahtaminen. Koko ikäni asia on ollut näin, ja olen elämässäni käyttänyt 2 kertaa kumia onnistuneesti. Toinen kerta oli vaimoni kanssa. Nyt olen noin 50 v.
Minulla on muuten 4 lasta. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä.
Itse en vaan edes saa onnistumaan kumilla, en tiedä mikä siinä on. Olen kokeillut kotona itsekseni kaikessa rauhassa, mutta heti kun alan edes ajatella koko kumia, seisokki lerpahtaa, puhumattakaan itse päälle rullaamisesta. Olen myös kokeillut partnerin kanssa niin että olin ottanut täyden annoksen eli 2 sinistä pilleriä - ja taas tuloksena lerpahtaminen. Koko ikäni asia on ollut näin, ja olen elämässäni käyttänyt 2 kertaa kumia onnistuneesti. Toinen kerta oli vaimoni kanssa. Nyt olen noin 50 v.
Ja se toinen kerta oli, kun petit vaimoasi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi joillakin henkilöillä kiinnostus lopahtaa kun tällaisia juttuja tänne kirjoitellaan?
Kuka käskee lukea?
Minea
Seisoo paremmin kondomin kanssa. Rullaamaton osa toimii penisrenkaana ja jäykistää peniksen kunnolla. Kyllä sitä ennen nussittiin ja Näkki-merkkisiä kondomeja meni paljon.
Kyllä paneminen tuntuu paljon ilman kumia mutta ei sitä tosiaan voi ottaa tuntematonta kullia sisäänsä ku ei tiiä miehen seksi historiaa. Joskus harvoin erehtynyt antaa paljaalla mutta si se on niin vaivaavaa että äkkiä testiin ja se on ihan hirveää oottaa tulosta. Si vasta sydän hakkaa paniikissa ku kirjautuu lukee tuloksen. Näin käyny vain onneks kaks kertaa ja nyt on se toinen. Ei kyllä Tuu kolmatta. Mielummin ilman seksiä ku taudin pelko.
Millainen vulva ja muu layout partneriasi kiihottaa, ongelma saatta piillä näissä, Minea-rakas!
Vierailija kirjoitti:
Millainen vulva ja muu layout partneriasi kiihottaa, ongelma saatta piillä näissä, Minea-rakas!
Äly hai älä jätä. Ei ole tästä kyse. Opettele lukemaan. Miehellä seisoo vallan mainiosti ilman kortsua. Olet kyllä todella typerä tyyppi.
Minea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä.
Ja se toinen kerta oli, kun petit vaimoasi?
Niin. Yksi niistä kerroista. Muulloin petin aina ilman kumia.
Viime viikolla olin yhden naisen kanssa sängyssä ja meidän piti panna. Nainen pyysi käyttämään kondomia ja niitä minulla ei ollut mukana, mutta hänellä oli. Kun aloin rullaamaan kondomia päälle, niiin se oli liian pientä kokoa ja siinä sitten erektio hävisi ja jäi sitten panematta. Molempia harmitti tilanne. Yleensä panen paljaalla, kun on vaki partneri.
Vierailija kirjoitti:
Seisoo paremmin kondomin kanssa. Rullaamaton osa toimii penisrenkaana ja jäykistää peniksen kunnolla. Kyllä sitä ennen nussittiin ja Näkki-merkkisiä kondomeja meni paljon.
Mikä rullaamaton osa?
Kondomin pitää olla sopivan kokoinen tai homma ei toimi, itselläni oli kauan aikaa sitten sama ongelma kun oli liian pienet kondomit.
Pari kertaa käynyt niin että halusin tuottaa juuri laukeamassa olevalle naiselle orgasmin ja yritin pidätellä omaa laukeamista mikä sai kalun lopulta pehmenemään kun oma huippu meni "ohi".
En huomannut että kortsu lipsahti päältä kun olin koko ajan sisällä ja hetken ihan hitaasti liikkuen sain seisokin uudelleen kovaksi jonka jälkeen ruiskutin paljaalla sisään ja runttasin kortsun mytyksi jonnekin kohdunkaulan viereen. Sitä olikin hauskaa kaivaa sormin spermaisen pillun pohjalta.
Onneksi noista ei seurannut mitään muuta kuin melkoisia suorituspaineita kun ajattelee kortsun kanssa paniikissa koko ajan että "nyt ei saa lerpahtaa" ja silloinhan se tietty tekee juuri niin.
Ei onnistu kortsun kanssa, koska tulee h.omo-olo ja lerpahtaa.
M45
nuorena en itsekään tykännyt sen kanssa räpeltämisestä ja laitoin sen aina juuri ennen kuin alkoi laava virrat eli kortsu nopeesti päälle ja 30 sekkaa rajua panemist ja pussi täyttyi
Ai miksi? No koska ei mies ole mikään kone.
Kortsuun liittyvä fiiliksen lasku on sellainen asia, joka usein siinä tilanteessa alkaa kasvaa mielessä isommaksi kuin se onkaan. Sitten kun se valtaa ajatukset ja keskittymiskyvyn, niin alkaa harmittaa kun huomaa että fiilis ja seisokki alkaa heiketä. Ja sitten kun alkaa harmittaa, niin ne ajatukset ja harmitus kasvaa. Itseään ruokkiva kierre, joka johtaa täydelliseen halujen ja erektion katoamiseen.
Miehillä on valtavat suorituspaineet. Kaikenlaista vitsiä koko ajan väännetään erektiosta joka paikassa. Miehen varustuksen pitäisi toimia alastoman naisen seurassa aina ja automaattisesti, tai sitten et ole oikea mies. Naiset eivät näytä pystyvän tätä kaikkea millään käsittämään: usein saa lukea naisilta kommentteja, että "en ala kuunnella vikinää kondomista" tai "aikuinen mies pystyy hyvin käyttämään kondomia, ei pitäisi olla mikään ongelma", tai "ei se tuntuman heikentyminen voi oikeasti olla ylitsepääsemätön juttu". Ylimielistä ja epäempaattista puhetta siltä osapuolelta, jolla ei ole penistä ja siihen liittyviä suorituspaineita ja myyttejä niskassaan, ja joka ei ole koskaan oikeasti joutunut kondomia päälleen pukemaan. Epämukava välinehän se aina on.
Usein kuitenkin toimii, jos nainen suhtautuu tilanteeseen empaattisesti ja ymmärtäväisesti. Otetaan vaikka puolen tunnin tauko ja rentoudutaan ja höpötellään vain vierekkäin sängyssä. Se saattaa vapauttaa miehen paineita ja sitten vähän ajan kuluttua onnistuukin kumin kanssa.
Sitten alkoi onnistumaan, kun hoksasin hankkia sopivia kortsuja liian tiukkojen sijaan sekä aloin laittaa liukkaria alle. Nyt tuntuu luonnolliselta eikä vituta edes ajatuksentasolla => ei lörpähdä.
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu kortsun kanssa, koska tulee h.omo-olo ja lerpahtaa.
M45
Tämä itselläkin.
Kokeilepa itse pysyä pystyssä kun vedät tiukan jätesäkin pään yli juureen saakka