Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joutunut miettimään asunnon myymistä?

Vierailija
08.11.2023 |

Eikö oikeasti vielä ole tullut pakkomyyntejä kasvaneiden kulujen takia?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en.. vuokralla suminen tulis kalliimmaksi. 

Vierailija
2/67 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Itseasiassa remontoin parhaillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihme, että ruotsalaisilla on pääomaa suomalaisia enemmän. Vain tyhmä suomalainen kuvittelee, että vuokralla asuminen on kannattavaa. 

Vierailija
4/67 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi.

t. onnellinen vuokralainen

Vierailija
5/67 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mut en ole vielä kertonut vuokranantajalle. 

Vierailija
6/67 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihme, että ruotsalaisilla on pääomaa suomalaisia enemmän. Vain tyhmä suomalainen kuvittelee, että vuokralla asuminen on kannattavaa. 

Kuka niin sanoi tässä ketjussa?

Vierailija
7/67 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä onneksi, vaikka olen vuokra-asuntoja vähän katsellut omalla paikkakunnallani, tarjontaa ei kovin paljon ole ja aika huonokuntoisia. Hirvittävät vuokrat kuitenkin. Pieni rantakaupunki.

Vierailija
8/67 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt myymistä, koska juuri nyt olisi oikea aika tehdä pojan kanssa kaupat, voisi tehdä kauppakirjat pikkusummasta suhteessa siihen, mitä tästä maksetaan parin vuoden kuluttua.

Vierailija
9/67 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se siinä vaiheessa kannattavaa, kun ei ole enää varaa asua omassa. Vuokra-asuntoon saa jatkossakin asumistukea. 

Vierailija
10/67 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kasvaneista kuluista ap puhuu? Meillä yhtiövastike ollut sama vuosia. Vuokra-asujilla tuntuu vuokrat nousevan joka vuosi. 

Vierailija
11/67 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaurastun joka päivä lisää. En ymmärrä tätä valitusta.

Vierailija
12/67 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mutta eri syystä!

Vierailija
13/67 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi myisin kodin jossa viihdyn. 

Vierailija
14/67 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalaiset ovat käytännössä pankin vuokralaisia kun siellä on ihmiselämää pidemmät laina-ajat.

Vierailija
15/67 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nope, asumiskuluihin menee nyt 15 prosenttia nettotuloista, asuntolainan korko tarkistettiin just huipulla. Ei ole muita pakollisia menoja asumisen ja ruoan lisäksi, joten eipä tässä. Katsotaan sitten, jos Euribor nousee 30 prosenttiin, niin pitää katsoa syömisiä tarkemmin. 

Vierailija
16/67 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, koska pelkkä tuleva putkiremontti maksaa enemmän kuin asunnon nykyinen arvo. Mutta eihän näistä eroon pääse, vaikka lähes ilmaiseksi antaisi. Muuten kiva asunto. 

Vierailija
17/67 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, vaurastun joka päivä lisää. En ymmärrä tätä valitusta.

Good for you. Kaikilla ei ole yhtä hyvää tuuria. Minä olen köyhtynyt jo monta vuotta.

Vierailija
18/67 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole myyminen käynyt mielessä, ensivuonna asuntolainaa takana 20v ja samalla se sitten loppuukin 😍.

T. Pk-seutu

Vierailija
19/67 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, kun selkävaivaisensa on jo pirun vaikeaa kavuta yläkertaan, missä suihku- ja saunatilat. Eipä sitä osaa kuvitella, että jo ennen eläkeikää sairastuu.

En tosin vuokralle lähtisi, työkyvyttömyyseläke on niin mitätön, nyt ison kämpän vastike n.300e ja ei remppoja tiedossa. Maalämpö ja kaikki kunnossa, ei häirikköjä eikä räkyttäviä koiria. Unelmaa.

Ja kerrostalosta olisi saatava ekan kerroksen kämppä, koska jos hissi ei toimi, en voi kiivetä kovinkaan korkealle portaita.

Vierailija
20/67 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ja myin. Tosin jo ennen korkojen nousua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän