Voinko laittaa häihin valkean mekon? Häät viikonloppuna.
En ole morsian enkä kaasokaan, mutta minulla on aivan ihana valkoinen mekko kaapissa, en millään viitsisi mennä ostamaan tai vuokraamaan mekkoa, kun on jo noin hieno mekko.
Ongelma on kuitenkin valkoinen väri.
Onko epäsopivaa laittaa valkoinen?
En kuitenkaan usko, että siitä sanomista tulee?
Kommentit (22)
Laita vain. En usko, että kellään juolahtaa mieleen edes koko asia. Tuskin huomaa kukaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Laita vain. En usko, että kellään juolahtaa mieleen edes koko asia. Tuskin huomaa kukaan mitään.
Kiitos. Palstaan voi aina luottaa.
Niin ajattelinkin. Laitan mekon.
Ap
Käytännöllinen ehdotus:
laita kivat farkut ja siisti paita, siistit kengät.
Ei kannata uhrata aikaa ja rahaa tyhjänpäiväisyyksiin. Kaksi todistajaa riittää.
Laita mekon päälle jokin värikäs huivi tai jakku, laukku, hattu tms. Pääpointti on se, ettei vierailla olisi kokovalkoista päällä.. erotut siten myös morsiamesta😉.
Vierailija kirjoitti:
Käytännöllinen ehdotus:
Ei kannata uhrata aikaa ja rahaa tyhjänpäiväisyyksiin. Kaksi todistajaa riittää.
Jos laitan mustan pikkutakin mekon päälle. Onko parempi?
Ap
Laita vain. Kunhan saat sen värin vaihtumaan. Maalaa kenkälankilla mustaksi.
et voi. yksinkertaisesti et laita.
Jos pystyt asustamaan mekkoa vaikka toisenvärisellä jakulla, niin sitten ok. Muuten en laittaisi. En edes jakun kanssa, jos kyseessä olisi täyspitkä iltapuku, joka yhtään muistuttaisi hääpukua.
Ystävättäreni sanoi kuolinvuoteellaan että älä laita mustaa minun hautajaisiin. Laita jotain mistä pidät itse ja niin tein.Voi kamala mitä katseita sain muilta vierailta. Vieläkin hävettää.
Valkoinen mekko ei kuulu suomalaiseen hääetikettiin muille kuin morsiamelle. Musta pikkutakki ei auta asiaa. Jos et viitsi mennä ostamaan tai vuokraamaan toisenväristä mekkoa, älä mene koko häihin.
Toki. Tule sitten häiden jälkeen kertomaan miten meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännöllinen ehdotus:
Jos laitan mustan pikkutakin mekon päälle. Onko parempi?
Ap
Musta on tosi synkkä väri. Eri värinen pikkutakki. Valkoista mekkoa ei kannata laittaa. Jos ei muuta ole, hyvännäköiset farkut ja muu siisti vaatetus on ok. Käy kirkossa äläkä mene jatkoille.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sinä et huomaa mitään, turha olettaa muiden olevan yhtä sokeita.
Moni huomaa, mutta jos haluat olla juntti niin kokovalkoinen on hyvä valinta
Vierailija kirjoitti:
Ystävättäreni sanoi kuolinvuoteellaan että älä laita mustaa minun hautajaisiin. Laita jotain mistä pidät itse ja niin tein.Voi kamala mitä katseita sain muilta vierailta. Vieläkin hävettää.
Kiitos ystäväsi puolesta. Ainoastaan hänen toiveellaan tuossa tilaisuudessa oli väliä.
Mene verkkareissa tai farkuissa. Pääasia, että et pönötä. Rent ptää olla.
Ei nykyisin ole mitään erityistä etikettiä häissä tai hautajaisissa, laitat sitä päälle, missä viihdyt! Jos joku katsoo pitkään, niin tiedät, että sellaiset on vanhoissa kaavoissa käpristeleviä ihmisiä, jotka ei ymmärrä, että ei vaatteilla osoiteta juhlamieltä, kyllä sen tulee tulla sisältäpäin.
Hautajaisissa on nähty pieruverkkareita ja painipaitoja, miksi ei häissä voisi pukeutua valkoiseen?
Valkoinen mekko häissä on loukkaus. Samoin musta. Jos et halua vaikuttaa täydeltä torvelolta niin laita jotain muuta päälle tai jätä menemättä.
Jos valkoisessa menet niin varaudu siihen että ihmiset eivät enää sen jälkeen suhtaudu sinuun samalla tavalla kuin ennen.
On epäsopivaa. Jos et viitsi hommata toista mekkoa, kannattaa jäädä kotiin.
Vietetäänkö häät Porvoossa?