TE-toimistolta tuli rekrykoulutusta koskevaan infotilaisuuteen, joka pidetään menneisyydessä : O
Sähköpostin mukaan tuo tilaisuus pidetään 14.10.2023, mutta jos en ole ihan väärässä, niin eikös nyt ole jo marraskuu? Mitenköhän pääsen tuonne tilaisuuteen, kun minulla ei satu olemaan valitettavasti aikakonetta : O
"VirtuaaliMiitti - Future Business Talent RekryKoulutus
Tervetuloa Keski-Suomen TE-palveluiden järjestämään infotilaisuuteen Future Business Talent RekryKoulutuksesta 14.10.2023 klo 13. "
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Näppäilyvirhe vaan virkailijalla ja ei nämä yleensä ole velvoittavia. Jos on, se kerrotaan kyllä kutsussa.
Kaiken lisäksi näkyy olevan virtuaalimiitti, joten ei tarvitse edes kotikoneelta mennä mihinkään, joten turhaa melua taas tyhjästä.
VirtuaaliMiitti: Future Business Talent
Alkaa:
14. marraskuuta 2023, 13:00
Päättyy:
14. marraskuuta 2023, 14:00
Sijainti:
Verkossa
Etsitkö väylää uuteen työhön? Tai kaipaatko kenties päivitystä osaamiseesi? Future Business Talent Rekrykoulutuksen kautta sinulla on mahdollisuus vahvistaa osaamistasi ja työllistyä unelmiesi työtehtäviin!
Tule kuulemaan lisää RekryKoulutuksen sisällöstä VirtuaaliMiittiin. Miitissä kerromme tarkemmin koulutuksesta ja työpaikkoja tarjoavista yrityksistä. Voit liittyä tapahtumaan 14.11. klo 12.50 alkaen. Varsinainen tilaisuus alkaa klo 13.00. Ennen kuin liityt mukaa
Koulutuksen avulla voit työllistyä mm. seuraaviin yrityksiin ja tehtäviin:
- Voice Intuitive Oy, Key Account Manager
- Suomen Brodeeraus Oy, Sales Representative
- Koto Designmarket Oy, Myynti- ja markkinointiassistentti
- Vamos Natural Finland Oy, Digitaalisen markkinoinnin asiantuntija
Tuskinpa on pelkoa että ap edes tulisi valituksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli työtarjous bussikuskiksi. En omista edes bussikorttia. Sitten tuli selvityspyyntö miksen ole hakenut siihen bussihommaan, tuet katkesi. No varasin ajan sossuun ja vaadin täydentävää toimeentulotukea. Näytin sen paperin missä luki että pitää mennä bussia ajamaan vaikkei ole korttia edes eikä mitään kokemusta. Tukea myönnettiin 1240 euroa enemmän mitä työmarkkinatuki oli. Tekivät siinäkin jonkun virheen.
Minun pikkuveljelle tuli samanlainen työhönosoitus muutamia vuosia sitten. Veli oli juuri päässyt armeijasta ja virkailija oli sitä mieltä, että veli olisi voinut siellä halutessaan ajaa rekkakortin. Millä siis ei saa ajaa kuitenkaan mitään bussia. Sama virkailija vaati myös selvityksen, miksi veljeni ei ollut palannut siihen työpaikkaan takaisin, jossa oli ollut kesätöissä ennen armeijaan menoa. Selitykseksi ei kelvannut, että tämä työpai
Tuossa tarinassa vaan näkyy että työkkärin ainoa todellinen (ääneen lausumaton) funktio yhteiskunnassa on v...lla työttömälle kunnes työtön tajuaa työllistyä jonnekin haittaamasta työkkärin tilastoja. Just tuota samaa demarit on kehittäneet työkkäriin systemaattisesti viimeiset reilu 30 vuotta 1991 lamasta lähtien ainakin.
Eli matkan varrella on syntynyt kaikenmaailman pakkohakemiset täysin älyttömiin työpaikkoihin vaikkei olisi haluttua osaamistakaan, erilaiset kurssit sun muut pelleilyt joista ehkä saa 9e päivässä kulukorvausta mutta sitä vastaan saat tehdä käytännössä 6kk ilmaisduunia jossain firmassa "koulutuksen" nimikkeellä. Tuohon lisäksi muut pelleilykurssit jossa harjoitellaan esim. 1-3 kuukautta cv:n kirjoittamista (ennen 2000.lukua kävin vastaavalla kurssilla, se kesti päivän). Tähän lisäksi kaikenmaailman aktivointipelleilyt ja paljon muuta byrokratiaa jolla työtöntä koitetaan ärsyttää jotta se työllistyisi johonkin.
Työkkärin tarkoitus on työllistää lähinnä työkkärien ja ministeriöiden virkailijat. Tuolla ei ole mitään mikä auttaisi varsinaisesti suurinta osaa työttömistä työllistymään kun suomesta puuttuu työpaikkoja eikä työttömän kyykytystä mielivaltaisella byrokratialla.
Mulle tulee sähköpostiin noita. Ei ne velvoita mihinkään joten en mene, vaikka saisin ilmaiset kahvit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan välillä noita ei-velvoittavia mainoksia myös. Ihmetyttää vaan että nää koulutukset saattaa olla ties missä keskisuomessa kun itse asun etelärannikolla. Eikö nuo yhtään katso että missä mainoksen saaja asuu noita lähetettäessä?
Matkailualan koulutusta turun saaristossa. Juu mä asun kemissä että ihan varmaan tuun. En tuu.
Minä lähtisin ihan mielelläni, ois hieno paikka, vois ottaa lomailun kannalta. Työkkäristä vois kysyä matkoihin korvausta.
No kyllä mä menisin jos kerta mrnneisyydessä pidetään.
Nyt menetät työttömyystuet ikuisiksi ajoiksi sniif.