Tiedätkö ketään joka on melkein tai menehtynyt kun ei suostunut menemään lääkäriin?
Kommentit (46)
Tai toisinpäin, soitin päivystykseen koska todella korkea kuume ja koko iho kipeä, selässä valtava kipu. Sanoivat sen olevan vain flunssaa, ota Panadolia. No eipä ollut vaan vakava verenmyrkytys, onneksi en jäänyt kotiin tai olisin kuollut.
Steve Jobs on kai tunnetuin? Olisi voinut selvitä hengissä sairastamastaan haimasyövästä (oli se haimasyöpätyyppi, joka on hoidettavissa) mutta sen sijaan hurahti vaihtoehtohoitoihin, turvautui perinteiseen lääketieteeseen vasta, kun se oli myöhäistä.
Olin nuori ja hyväkuntoinen. Kun nousi kuume ja mahaa sattui, ajattelin sen olevan joku pöpö vain. 4 päivää meni ja piti saikkulappu hakea, siksi lääkäriin oli pakko mennä. Olin kyllä tuossa vaiheessa todella kipeä. En vain halunnut kipeänä lähteä jonottamaan päivystykseen.
Olikin vatsakalvon tulehdus, ambulanssilla sairaalaan, viikko tehostetulla letkuissa, vasta myöhemmin ymmärsin että olisin voinut kuolla.
Niin.. Tuntuu vaan niin pahalta, kun hän olisi itse halunnut elää ja oli aivan ihana isoisä.