Onko teillä salaisuuksia joista kukaan ei tiedä?
Onko teillä salaisuuksia joista kukaan ei tiedä?
Jaa anonyymisti.
Kommentit (22)
Kai jokaisella on jotain. Itselläkin mutta ei nyt mitään niin ihmeellistä.
No olen ostosriippuvainen ja taipuvainen tavaran hamstaraukseen.
Häkkivarasto on täynnä ja kaapit pursuaa.
Vähän kyllä hävettää.
Pieraisin äsken. Siitä ei kukaan tietäisi, ellen nyt jakaisi sitä täällä.
Harry Potter ja salaisuuksien kammio
Minulla on seksinukke. Ei kuitenkaan aikuisen naisen kokoinen, vaan 100 cm pitkä. Kun on lyhyt, niin ei ole läheskään niin painava. Tämä on salaisuus, koska muuten haukutaan pedariksi.
Mutta kumpi on helpompi nostaa; 40 kilon seksinukke, vai 8 kilon?
EI OLE SELLAISTA SALASSA PIDETTÄVÄÄ ASIAA, JOTA EI JOKU MINUT TUNTEVA IHMINEN TIETÄISI.
Tottakai on.
Minulla on hyvin vilkas mielikuvitus ja sen mielikuvituksen takia en ole koskaan yksinäinen. Tarinani ovat minun salaisuuksiani.
Etpä sinä sillä tiedolla mitään tee.
montakin salasanaa ja pin koodia nyt alkuun
Vierailija kirjoitti:
EI OLE SELLAISTA SALASSA PIDETTÄVÄÄ ASIAA, JOTA EI JOKU MINUT TUNTEVA IHMINEN TIETÄISI.
Miksi huudat?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on seksinukke. Ei kuitenkaan aikuisen naisen kokoinen, vaan 100 cm pitkä. Kun on lyhyt, niin ei ole läheskään niin painava. Tämä on salaisuus, koska muuten haukutaan pedariksi.
Mutta kumpi on helpompi nostaa; 40 kilon seksinukke, vai 8 kilon?
Naiset ei ikinä pysty ymmärtämään tuota, kun itse saavat Tinderistä aina halutessaan seksiä.
Mulla on tic oireita. Niistä en oo ikinä puhunut kellekään ja ikää 41 vuotta! Toki on lapsena varmaan huomattu kun puistelin päätäni tai räpytin silmiä mutta opettelin tekemään ne ticit salassa. Nytkin olkäpäätä jännitän ja liikuttelen ja rannetta mutta liike on niin pientä ettei sitä huomaa ja voi mennä asennon muuttelun piikkiin. Ticit on nykyään siis eri lihasten jännittämistä.
On, moniakin.....
Olen hyvin voimakkaalla yksityisyydensuojan tarpeella varustettu henkilö enkä kerro läheskään kaikkia lähipiirini ihmisille. Sitten jollekin xx henkilölle, joka ei tunne ketään muuta lähipiirini ihmistä, saatan kertoa jotain mitä en kerro muille.
Toisaalta nautin, oikein myhäilen mielessäni, että minulla on oikeasti aika paljon salaisuuksia joita ei kukaan muu tiedä. Ajatuskin saa minut hykertelemään.
N 54
En ole kertonut kenellekään roikkuvani vauvapalstalla.
t. lapseton sinkkumies
Eihän se ole salaisuus jos sen tietää joku toinen.
Kyllä. Mut on nuorena naisena juotettu silloisen kaveriporukan toimesta kovaan humalaan (en tiedä oliko juomiin sekoitettu muutakin) ja muhun on kajottu ilman mun suostumusta. Muistan vain epäselvästi, ihan kuin unenomaisesti, että jotain väärää on tapahtunut. Muistan miten aamulla ihmettelin suihkussa kondomin hajua, mutta en silloin joko muistanut, tai halunnut muistaa, että minulle oli tehty jotain. Nyt vuosien jälkeen asiat on nousseet pintaan.
En kuitenkaan halua kertoa asiasta kenellekään, koska en halua tulla nähdyksi uhrina, enkä halua että mun läheisiin sattuu, että mulle on tehty jotain niin hirveää. Olen päättänyt, että mun psyyke kestää tän ja jos ei kestä, niin menen ammattilaisille juttelemaan. Edes mun läheisimmät ystävät ei tiedä, eikä tiedä puolisokaan.
Uskon siihen, että vaikka nämä varakkaiden perheiden pojat luulevat, että pääsivät kuin koirat veräjästä, niin kyllä se karma jonain päivänä vielä tavoittaa heidätkin.
Ei.